Met ventje al iets beter. Eetlust begint te komen. Waren effen bange momenten, heeft in '97 bijna dood geweest door een zware pneumonie en prof zei dat we moesten opletten in de toekomst met zijn longen, maar ben blij dat het een virale infectie was en geen bacteriële...
Ik duim voor je morgen Ischa, veel plezier hoor! Ik ga morgen naar de VK, weer even leuk hartje luisteren (bang voor een miskraam ben ik godzijdank niet meer zo). En overmorgen hoop ik dat ze het geslacht kunnen zien bij de pretecho!
Hey Natas, veel succes morgen en overmorgen met pretecho! Laat je het hier weten of hou je ons in de spanning?
Zo ik ga dan! Tot morgenavond misschien! Slaapwel straks allemaal! Ik blijf mooi wakker Ischa, ik hoop dat je toch een beetje kan rusten vannacht! Ik denk aan je!
Dank je wel Pippo en Natas. Gelukkig dat het weer beter gaat met je man, kan me voorstellen dat het even moeilijke tijden zijn. Oh Natas wat spannend morgen en overmorgen. Wat zegt je gevoel een meisje of jongen? Ik weet niet waarom maar mijn gevoel zegt dat ik nu zwanger ben van een meisje en toen ik de ma had dat ik zwanger was van een jongen.
Oh spannend dan. Ik ben ook zo'n nieuwsgierige hoor wil het ook zeker weten en gelukkig maakt mannetje het niks uit. Alleen ben ik bang dat ik dan mijn mond niet kan houden en dat wil ik eigenlijk wel maar als ik ergens enthousiast over ben wil ik het ook meteen vertellen
Hey meiden, ben aan het werk maar wilde ff bij lezen! Sam, wat een gedoe zeg met die makelaar... Hoop dat het snel voor alle partijen goed geregeld is! Ischa heel veel kijkplezier morgen! En Liesje? Hoe is de kamer?
Volgens mij niet! Ik heb dat iig niet gemoeten.... Heb bij 7 en bij 9 weken een echo gehad en heb nog geen bloed moeten laten prikken! Dat is volgens mij gewoon bij 12 weken.
Pippo, wat voor 'n werk doe jij eigenlijk als ik vragen mag? Werk je alleen de nachten? Nou mensjes ik ben weer werken...... En zo naar bedje, tot morgen! Doeiiiiiiiii
hee meiden, ik kom even vertellen dat we een zoon krijgen! Net met de pretecho gezien, kon niet missen BLIJ! Vooral croky-man, wist zeker dat het een meid zou worden, niet dus!
Goedemorgen iedereen (hoop ook dat het een goedemorgen blijft ) Croky gefeliciteerd meid. In ben een brok zenuwen, over 3 kwartier kan ik aanrijden.
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 9 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober afspraken: 28 feb Ischa gyn 1e echo 28 feb Natas VK 28 feb Nony 2e echo 29 feb Natas pretecho 3 mrt Luna 20 weken echo 3 mrt Joli 2e echo 4 mrt Mone 20 weken echo 5 mrt Ktje VK + 2e echo 6 mrt Bruidje VK 6 mrt Lindada 12 weken echo 7 mrt Pippo Nekplooimeting 10 mrt Luna vlk 11 mrt Liesje vk 14 mrt Inez pretecho 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 18 mrt Sam8 vk + 2e echo 20 mrt Rebbel vk 27 mrt Natas 20 weken echo 1 apr Mone VK