Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Ischa,

succes zal duimen voor je!

Wat betreft gedachtes van meisjes jongens daar ben ik van afgestapt. Ik wou ergens wel graag een jongen. Maar vanaf het moment dat ik zwanger was dacht ik het is een meisje. En iedereen dacht het alleen mijn broertje en 1 vriendin dachten dat het een jongen was tegen denk ik 30 andere die zeiden het wordt een meisje..

Maar mijn broer had gelijk we kregen een jongen, zo grappig geloofden het ook niet..
    Zou het nu bij een echo wel willen weten, maar daar moet ik nog even flink voor in de onderhandeling;)

Jooze

2. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ ischa en natas heel veel succes met de echo,
    ik mag PAS om 14.45...... :rolleyes:

Komen jullie vertellen hoe het was?

Liefs nony

Ik ga ff ijsberen en nagels bijten.... :oops:

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hey goedemorgen meiden,

alles goed hier? ik heb niet bijgelezen...sorry

wij hebben gisteravond het kamertje opgehaald....supermooi zeg...
    vanavond ga ik hem schoonmaken en dan gaan we hem in elkaar zetten.
    Dan kan ik het hemeltje gaan wassen, ze heeft er een heel mooi ecru kleurig hemeltje bij gedaan, precies onze kleur dus die ga ik ook gebruiken ondanks dat ik geen hemeltje wou hebben......

nony veel succes vandaag met je echo, ben heeeeeeel benieuwd of het er nou 1 of 2 zijn meid!

rest van de meiden werk ze of slaap lekker uit!

4. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Goeiemorgen!

Ischa en Nony, veel plezier en succes vandaag! En Natas, jij natuurlijk ook!

Ik voel me vandaag goed, de laatste dagen moest ik 's ochtends echt gelijk wat eten anders ging het niet goed. En ik heb last van avond-misselijkheid. Niet echt fijn als je 's avonds werkt... :confused: . Maar goed, het is voor een goed doel!

Ik ga zo ff winkelen met mijn schoonzusje gezellig! Tot later meiden!

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Leuk Croky ook een ventje!

Succes met de echo meiden..

Wat leuk Liesje.. toch een hemeltje.. ben heel erg benieuwd!

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    oh helemaal vergeten Croky sorry...

een jongetje wat leuk meid! gefeliciteerd!

enne mariaatje...ik had last van de hele dag misselijkheid...ook geen aanrader :)

ja bruidje toch een hemeltje....zal toch wel meer af staan denk ik...ach en het zit erbij dan kan ik het net zo goed eraan maken toch? als het me niet aanstaat dan haal ik het zo weer weg.
    Dat vrouwtje heeft gisteren ook wat speelgoed en rompertjes en slaapzakken erbij gedaan.
    En 1 stukje speelgoed was van Vtech, dat spul is toch vrij duur of niet....

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Aardig zeg van d'r ! Ik heb eerlijk gezegd geen idee.. ben helemaal niet thuis in speelgoed...

Ja vind ik ook hoor, als je het dan toch hebt lekker gebruiken!

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik wist helemaal niet wat er precies in de doos zat, ze had alleen gezegd dat ze wat lakentjes in de doos had gedaan, dus ik moet haar vanavond maar even een mailtje sturen om te bedanken voor de spulletjes, lijkt me wel zo netjes!

9. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Meiden, hoe zijn jullie in godsnaam door die eerste weken gekomen? Ondanks mijn goede echo en ondanks dat ik echt mijn best doe om alles positief te blijven bekijken slaat de angst echt om me heen.

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    het is inderdaad heel moeilijk maar ik moest eerlijk zeggen na mijn 1e echo waar we een hartje hadden zien kloppen hebben wij gewoon tegen onszelf gezegd van nu gaat het goed.
    Tuurlijk je blijft altijd bang en dat zal ook niet weggaan. Ik moet eerlijk toegeven dat ik nu nog wel bang ben dat het fout gaat hoor, daarom ben ik ook zo blij dat ik het kindje regelmatig voel schoppen.
    Probeer het van je af te zetten en erin te geloven dat het deze keer goed gaat, ik weet dat het moeilijker is dan dat ik het doe voorkomen maar echt heb vertrouwen in jezelf en in je lichaam!
    Positief denken doet je lichaam goed meid!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames..
    Croky wat leuk, een ventje :D ! Super hoor!
    Ischa je hebt nu vast al de echo gehad.. Hoop echt op goed nieuws :D !
    Liesje leuk van je kamertje :D !

Verder dames.. ik ben zo duf als een konijn dus weet niet meer wat ik net allemaal las.. Heb vannacht zwaar klote geslapen. Elk uur wakker geweest en ik droomde steeds hetzelfde stukje over paard in de trailer .. HAHA. nou op gegeven moment dacht ik nu staat ie er wel in hoor.. PFff.. ben midden in de nacht maar ff gaan lezen en toen daarna nog niet super geslapen, maar die droom was weg :p
    Net met honden gewandeld, ze hebben gezwommen, nou ja, ik zou vandaag toch dweilen ;) .. De grote likt nu de JR schoon.. Zo lief :D ! Echt vaderlijke gevoelens heeft die hond :D !

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh ja, over dat bloedprikken.. Ik had de vorige keer ook al bloedgeprikt. Moest nu weer, maar alleen voor glucose en HB. Die hiv en soatest hoefde allemaal niet weer. Dat was allemaal wel goed toen.
    Ennn.. ik zou nog wat zeggen.. ooh ja, het huis.. Gister met de verkopers gepraat en gezegd dat ze dus niets met ons had overlegd. Die troela (makelaar) had dus al gewoon data met hun geprikt.. Mooi geval.. Nou wij gaan proberen het allemaal iets eerder rond te krijgen, hopen rond 20 maart.. Hebben we het paasweekend voor het klussen ;) !

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    sam, wat een gedoe met jullie huisje zeg
    het is wel verstandig dat je gewoon met de verkopende partij hebt gepraat....niet meer via de makelaar.....

10 weekjes ben je alweer vandaag meid! het schiet op!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ja idd.. was wel fijn zo :D .. En zondag gaan we weer even heen om even te kijken of we nog dingen over willen nemen en wat maten etc :D !
    HAHA ja.. Nog maar zo'n 30 te gaan :p ... Ik zei al tegen mannetje gister.. dat klinkt wel errug lang .. ;)

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    je bent zo op de helft meid, geloof me maar!

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja inderdaad wel zo netjes! Leuk hoor.. ik heb ook wel zin om alles helemaal klaar te maken.. ik ga lakentjes en deken kopen als de muren klaar zijn denk ik dan kan ik de kleur het beste bepalen..

17. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Je hebt gelijk Liesje, ik moet niet zo negatief zijn, is niet goed...

Sorry hoor voor al die ongezellige praat steeds! Ik moet nog steeds eens gaan beseffen dat het hartje toch écht klopte! Ik ben al verder dan de vorige keer, dus de eerste mijlpaal is genomen! :)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI dat hoop ik idd.. Maar goed het is de eerste dus dan is alles nieuw.. En denk ik ook nog wel het mooiste :D !

OOH ja zo leuk.. heb nu al zin in babykamer klaarmaken :D

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik kijk er ook zo naar uit....zit er toch over te denken om de muurfoam stickers bij de praxis te halen in gelig/groenige kleur...van de beertjes enzo...

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja die zijn leuk :D

Deel Deze Pagina