Geeft niet hoor Mariaatje maar je moet inderdaad posi proberen te denken.. Op het moment dat het hartje klopt heb je nog minder dan 5% op een miskraam.. dat is dus 95% kans dat het goed gaat!
dat past que kleur precies bij ons behangetje wat we er 3 jaar geleden al ingehangen hebben...die vervangen we ook niet want dat is nog als nieuw want het kamertje is alleen een paar keer als logeerkamer gebruikt voor mijn nichtje
nou overdag niet, dan zit ik op het werk maar 's avonds wel eens maar bij mij schopt het kindje nogal dus ik voel het zo ook wel hihihihi
HAHA ja ik voel die van mij nog niet schoppen .. HIHI gelukkig toch wat herkenning .. HAHA.. zit ook steeds tegen mn mannetje.. mooie buik he /? HAHA .. Niet best ..
Nee nog steeds niet Liesje maar moet zeggen dat wij op het moment ook bijna niet tegelijk naar bed gaan.. dus dan wordt het ook lastiger..
balen zeg...mijn vent heeft onze beeb al een paar keer gevoeld maar ze trapt niet elke keer even stevig genoeg zodat hij het voelt en ik maar roepen van hier moet je voelen en ik voel het wel en hij niet
Zo, vandaag is het m'n vrije dag dus dan kan ik jullie hier hopelijk een beetje bijhouden Nah ja, 'vrij'...... door alles van de afgelopen maanden heb ik hier thuis een enorme inhaalslag te maken. Het is overal een puinhoop in huis, inclusief de tuin en administratie e.d. Van 't weekend ben ik weer beide dagen flink onder de pannen. Croky, gefeliciteerd met je zoontje! Nony en Ischa, spannend voor jullie vandaag! (Nony, ik heb morgen pas de pretecho hoor, vandaag is VK). Maria, die 1ste weken was ik 1 groot zenuwpezend wrak. Ik heb geprobeerd veel afleiding te zoeken maar dat hielp niet veel, het was echt de dagen uitzitten. En 80x op een dag tegen mezelf zeggen dat er echt veel meer zwangerschappen wél goed gaan! Die eerste echo gaf een stukje rust maar nog niet 'genoeg'. Ik begon er pas een beetje vertrouwen in te krijgen na de 2de echo met 9 1/2 week. Het had z'n tijd nodig in mijn koppie. Maar een kloppend hartje is heel positief! Liesje, fijn dat het kamertje zo mooi is! Moet je altijd toch nog maar even afwachten, op een foto kan het heel anders lijken. En wat leuk dat ze zo veel heeft meegegeven. De meeste hemeltjes vind ik niet mooi, veels te tuttig en tierelantijnerig. Ik zal op zoek moeten naar een simpele..... al zat ik me ook te bedenken, waar dienen die dingen eigenlijk voor? Ik heb het idee dat ik de baby af en toe voel, maar helemaal zeker weten doe ik het nog niet. Nog even afwachten dus. Zo, nu ga ik naar de VK!
ze zijn gewoon voor mooiigheid (?) deze is eigenlijk helemaal niet tuttig, dit is een hele simpele, gewoon ecru kleur met geen plaatjes ofzo erop, alleen een sterretje in dezelfde kleur wat haast niet opvalt..... succes bij de vk! trouwens als je denkt je kindje te voelen dan is het waarschijnlijk ook wel zo! tot straks maar weer!
Volgens mij hebben ze idd geen functie... toch? Als ik iets neem, neem ik een klamboe in ieder geval.. Succes bij de vk Natas!
En dan nu ...... GOED NIEUWS .... We hebben vanochtend de uitslag van de punctie gekregen en bij het vruchtwateronderzoek zijn geen bijzonderheden gevonden. Snotter, snotter, snotter, tranen van geluk! We weten ook wat het geslacht is, alleen houden we dat nog liever even voor onszelf.
Inez, hartstikke mooi dat alles goed is! is weer een opluchting he! jammer dat je niet wilt vertellen wat het wordt...hou je dat wel vol?