ZWANGER NA EEN MISKRAAM Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w, uitgerekend 24 juni Mone, 30 jaar, ?e kindje, ? mk, uitgerekend juli Liesje, jaar, 1e kindje, 1 mk laatste in jun, uitgerekend 13 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25-27 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 4 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli afspraken: 20 nov bruidje echo 29 nov Mone 2de echo bij gyn 3 dec bruidje intake vlk 3 dec Liesje76 1 echo bij gyn 4 dec Liesje76 vk
Ik kom niet permanent mee kletsen.. maar wil wel laten weten dat ik ook zwanger ben, direct na mk. In het begin geloofde ik er ook niet meer in, heb het kind zelfs dood verklaard.. toen mocht ik een echo om me uit de stress te helpen. Toen ik een hartje zag begon ik er langzaam in te geloven. In de 12e wk kon de vk het hartje niet vinden, opnieuw in de stress... maar zelfde avond nog echo gehad en hartje gevonden. Pas na de 12e wk en toen mijn buik echt begon te groeien en andere mensen er met name positief over waren, kon ik er blij om zijn en wat meer van genieten. Nu ik het kind voel bewegen elke dag en veel, heb ik de zorgen helemaal van me af geschud en kan ik nu (eindelijk) echt lekker genieten. Zo relaxed als ik nu ben, zo gestressed was ik de 1e paar maanden! Dus heeeeel veel succes. Alles komt goed, ik weet het zeker!
@ Mom2bofnie, wat fijn om je verhaal te horen. Dat geeft weer moed. Ik kan niet zeggen dat ik er niet in geloof, maar ben wel voorzichtig. Het is bij mij immers al diverse keren in een VMK uitgelopen. Meid blijf lekker genieten en al kom je niet permanent meekletsen, laat zo af en toe eens van je horen.
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w, uitgerekend 24 juni Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk laatste in jun, uitgerekend 13 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25-27 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 4 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli afspraken: 20 nov bruidje echo 29 nov Mone 2de echo bij gyn 3 dec bruidje intake vlk 3 dec Liesje76 1 echo bij gyn 4 dec Liesje76 vk
Goedemorgen dames! Zo, ik ben moe......pffffff had gewoon moeite uit bed te komen terwijl ik 8 uur geslapen had...heb er dus 9 uur van gemaakt....
Goedemorgen meiden! Hier goed nieuws.. zojuist mn 2e echo gehad.. Beebje lag keurig op schema en doet het voorbeeldig!
Wat gaaf Bruidje! Heb je ook een foto? hoop dat ik volgende week ook een mooie echo heb....dat ze ons dan kunnen vertellen hoever we zijn etc....
Hoi Mone, Spannend zeg! dan mag je ook al vroeg komen zeg! Fijn.. gelijk een beetje de spanning eraf... Ja ik heb wel een foto maar geen idee hoe ik dat hierop moet krijgen...
Hi bruidje, komt omdat ik niet meer ongi ben geworden na m'n mk. Was dus bezorgd, en doorgestuurd naar de gyn. Daar hadden we vorige week de eerste echo. een hele mooie slijmprop, zou het begin kunnen zijn van een zwangerschap. En mochten toen 2 weken later weer komen. Misschien kun je die inscannen of een foto van maken en dan in je album plaatsen?
Balen he. Ik probeer nu heel veel uit alle afleiding te halen. Zo met sinterklaas zijn er zoveel leuke dingen, dus ik tel af van het ene feestje naar het andere feestje en probeer de weken een beetje te vergeten.
Hallo dames! Als het mag zou ik me graag bij jullie aansluiten. Heb ook al 2 miskramen achter de rug. Nu weer zwanger! Ook ik heb t gevoel alsof ik op moet voor een examen waar ik me niet op kan voorbereiden. Ik lees/typ graag met jullie mee in de spannende weken die komen gaan voor ons! Groetjessssssssssssssss
Ik wacht redelijk geduldig af bruidje (op je echo) Liesje, wat moet je nog lang wacht joh! spannende tijden, maar zag dat je nog steeds veel misselijk was (van de soep nu toch?) Dus dat zit natuurlijk helemaal lekker te groeien daarbinnen in jou! Welkom Versch, gefeliciteerd met je zwangerschap!
nou luna.....als ik aftel tot sinterklaas dan ben ik mijn 1e echo al voorbij....ik heb verder niks om tot af te tellen... nou ja het komt wel vanzelf he
nu van de soep ja...en nu van mijn appel.... ik kan niks eten zonder misselijk te worden.... ik hoop maar dat alles goed aan het groeien is, dan is het me de misselijkheid wel waard!