ik wil je hoop niet omzeep helpen hoor, maar ik wil altijd eerlijk blijven. Bij mijn vroege miskraam was ik ook maar anderhalve dag ongi maar mooi dat het toch mis was. Erg vreemd omdat ik normaal 8 dagen menstrueer. Maar goed, ik is ik en jij is jij, dus wellicht zit ukkie bij jou nog gewoon veilig in je buik.
Inez van harte met de goede uitslag! Vandaag dus maar een taartje bij de koffie nemen. Natas succes bij de vlk. Nog 1 nachtje en je mag weer buikgluren. Oh ik ben jaloers. Ik ben zo benieuwd, maar moet nog tot maandag wachten. Hemeltje dienen alleen voor de truttigheid. Haha Ik hou er ook niet van. Hier een simpelwiegje, maar wél een schommelwiegje. Och hij is zo leuk.
zo hou ik dus weer niet van een wiegje....vind ik dus helemaaaal niks, en zo ben ik blij dat we allemaal verschillend zijn!
* Inbraak* Ischa, meid wat goed dat het hartje klopt! Een opluchting zeker! Hallo Dames, Ik hoop me snel bij jullie te mogen voegen! * Uitbraak*
@Luna. Dat heb ik eerst ook gedacht of ik niet vergist had in mijn NOD. Maar ik ben het 29 januari geweest en mijn cyclus is 27 dagen. 1 keer dan 26 dagen maar verder 27 dagen sinds mijn 2e mk. Persoonlijk dacht ik vorige week tijdens de sex dat ik wat voelde (net als toen met mijn 1e mk) Ik dacht dat kan niet want ik had mijn ei rond de 10e moeten hebben. Ik heb toen wel sex gehad 1 x maar verder was mijn mannetje ziek. Als het vorige week was kon ik nu ook niet een beetje positesten toch?
wij willen graag een wiegje zodat de kleine op onze kamer kan slapen in het begin. Verder heb ik ook niets met wiegjes. Alhoewel zo'n heel klein mensje in zo'n groot ledikant is ook wel wennen hoor.
hey meiden! ik heb een paar dagen niks laten horen, maar ik lig weer ziek op bed met een buikgriep... er heerst van alles en normaal pik ik dat nooit op, maar nu ik zwanger ben, ben ik al voor de 2e keer ziek, volgens mijn vk komt dat omdat mijn weerstand nu lager is dan normaal... anyway.. errug vervelend! voor alle meiden met een goede echo: gefeliciteerd! ik heb verder niet bijgelezen, dat doe ik weer zodra ik beter ben! liefs rebbel
Ischa meis Van harte gefelicitteerd! Nu lkkr gaan genieten meis~ Dank je voor het succes wensen,, hoe dichter ik bij de half 4 kom hoe zenuwachtiger ik word! Heb al ff op hun site gekeken, maar daar word je ook niet veel wijzer van.. vooral veel mode daar HIHIHI logisch maar ach! Tot overmaat van ramp had ik net ook wat ruzie in het park! Ik liep daar met mijn hondje (wel aan de lijn!) en er kwam een vrouw aan met een maltezer, aangzien mijn hond nog redelijk jong en speels is.. rende hij direct op de maltezer af om eraan te snuffen! Ik h hem lang aan de lijn gelaten omdat ik op cursus begreep dat als je je hond eerst aan een lange lijn laat en daarna gauw kort trekt dat je hond dan denkt dat er iets "gevaarlijks" of engs gaat gebeuren.. daarom heb ik de hond gewoon aan de lange lijn gelaten.. nou mijn hond rende dus naar die andere hond waarop de vrouw in eens heel hard begon te schreeuwen en uit te vallen tegen mij.. ze zeurde dat haar hond niet van andere honden hield en dat ik de hond vast moest doen (wat ik al had! maar ach!) Hierop werd ik ook wat pissig en zei tegen der: nou sorry hoor maar als je in een park rondloopt met je hond dan kun je van te voren ook wel weten dat hier meer mensen rondlopen met hun honden.. en als je dat niet aanstaat kun je maar beter een rondje met je hond door je straat heen lopen.. ik zei dit is een pup zoals je kunt zien en die moet gesocialeerd worden, en buiten dat is hij gewoon speels.. hij is ook aangelijnd dus wat is je probleem? Hierop liep ze zonder antwoorden verder... ik had echt zoiets van naaa jaaa zeg!
Hey Lola dank je wel, je zit in ronde 4 he . Dus sluit je hier maar snel aan . Ik ga heel hard voor je duimen. @Rebbel Beterschap meid, wat shit zeg.
Ja normaal gesproken was het raak in ronde 4, maar misschien moet ik dat maar doorbreken en voor het goede gevoel in ronde 5 zwanger worden! Zonder gekheid, het komt vast wel goed, de tijd zal het leren! maar ronde 4 zou perfect zijn! 4x in ronde 4!
thanks meiden! ik duik nu weer mijn bedje in! enne... ischa: gefeliciteerd meid! ik zag staan dat je een goede echo had! liefs rebbel
@Lola Ik weet het zeker met jou komt het ook goed. Ik hoop dat je bloeduitslagen ook goed zijn, wat heb je allemaal laten prikken? Prolactine en schildklier? @Rebbel Dank je wel en dat je maar snel beter mag zijn.
Wij gaan woensdag onze babykamer kopen, hebben we echt voor een prikkie via marktplaats en echt een kamer die bij mij past. Ik weet het het is nog vroeg maarja deze keer moet het gewoon goed gaan. Morgen wordt ons hondje geopereerd, vindt het zo zielig gelukkig weet ze er zelf niks van. Maar weet zeker dat ik morgen verdrietig ben als ik haar bij de dierenarts achter laat.
Waarom niet? ook niet in de kraamweek? (ik vind het altijd zo naar als de baby eerst 9 maanden heel dicht bij de moeder is en dan opeens alleen op een kamertje ligt.)
ik weet nog niet hoelang de kleine bij ons blijft. De oudste sliep alleen in de kraamweek overdag bij ons en snachts in het ledkant (wel met de deuren open). De jongste heeft 3 maanden bij ons geslapen. Ook ideaal voor de nachtvoedingen, want je hoeft je bed niet uit .