dames ik wens jullie alvast een fijne avond.... Liesje gaat vanavond de babykamer schoonmaken en misschien wel inpakken
Ik ben net terug van gyne, en alles is goed gegaan> Het is 1 beebje maar wel met een prachtig kloppend hartje, gezien en gehoord.... Mag met 10 weken weer een echo laten maken.... Ben zoooo super blij nu kan het genieten beginnen... LIEFS nony
Hi Dames, Wat een geklets allemaal, kan niet op alles reageren.....maar: * Inez, gefeliciteerd met je uitslag * Ischa, gefeliciteerd met je echo * Sam, gefeliciteerd met je huisje, echt helemaal jullie jaar! Hoop dat 2009 niet tegen gaat vallen * Rebel beterschap * Lindaa gefeliciteerd met je sollicitatie Over de onderwerpen, wij krijgen ook de familiewieg van m'n vriend z'n 'kant' dus daar komt de kleine de eerste tijd in te liggen op onze kamer, wil graag borstvoeding geven en dan hoeven we er s nachts niet uit, en overdag lig ik waarschijnlijk ook in bed, wel zo gezellig lijkt me. Maar wie weet, als ik teveel op de kleine z'n/d'r ademhaling ga letten dan zal ie snel op z'n eigen kamer terecht komen. Wat betreft de verschillende groepen, ik vind het wel leuk om alle onzekere verhalen te lezen, temeer ook omdat het zo herkenbaar is. Heb dan ook sterk de neiging tegen iedereen te zeggen het komt wel goed, kijk maar naar mij! Ben alweer bijna 20 weken! Maar ik weet helaas ook dat dat zo niet werkt, dat je daarmee de angst niet wegneemt. Dus dames kop op, nog een paar weken en dan zijn jullie ook over die magische 12 weken grens heen! En bedenk wel dat elke dag dat je verder bent de kans op een miskraam afneemt. En dat als er hartactiviteit is gezien de kansen echt nog maar heeeeeel klein zijn dat het mis gaat. Nou was weer een heel verhaal.... ga snel maar weer aan het schrijven
Hi Nony, Gefeliciteerd met je echo, fijn hoor zo'n hartje zien! Konden ze je wel vertellen of er dan met de ander iets mis is gegaan of dat ze het toch niet helemaal goed gezien hadden de vorige keer?
ja meiden, ben ook superblij! Voelde ook heel goed om eerlijk te kunnen zijn over de zwangerschap! er werden me daar nog wel vragen over gesteld.. of ik werk en kind wel combineren en hoeveel uur ik daarna nog zou willen blijven werken etc. Maar ze vonden het heel erg leuk voor me, en duim zo dat ik word aangenomen! Wel heb ik ze verteld dat ik de baan voor minder dan 16 uur niet aanneem, omdat ik dan weer in het zelfde circuitje zou zitten dan bij het hotel.. dat begrepen ze volkomen! nou iedereen wel ff blijven duimen nog voor me hoor! En verder: waarom krijg ik geen mailtjes meer? snap er niks van
Goedeavond iedereen! Ik ben weer wakker! Aan alle meiden die een mooie echo hadden, gefeliciteerd! Linda, hopelijk krijg je binnenkort nieuws!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli geheim Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober afspraken: 29 feb Natas pretecho 3 mrt Luna 20 weken echo 3 mrt Joli 2e echo 4 mrt Mone 20 weken echo 5 mrt Ktje VK + 2e echo 6 mrt Bruidje VK 6 mrt Lindada 12 weken echo 7 mrt Pippo Nekplooimeting 10 mrt Luna vlk 11 mrt Liesje vk 13 mrt Inez pretecho 13 mrt Ischa 2e echo gyn 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 18 mrt Sam8 vk + 2e echo 20 mrt Rebbel vk 27 mrt Natas 20 weken echo 31 mrt Lindaa VK 01 apr Mone VK 03 apr Natas VK 10 apr Lindaa 20 weken echo
En Inez: fijn dat alles goed is. Een hele geruststelling hè! En ik heb er bewondering voor dat je het geslacht van jullie kindje geheim kunt houden...! Ik ben een veel te grote flap-uit dus iedereen in m'n omgeving weet het al Maar als ik zie hoe iedereen meeleeft dan vind ik dat alleen maar leuk.