Wat moe! Maar het gaat! Nog één nachtje joehoe en dan ben ik ervan af tot 2009! Alle hoop ik toch heb er eind april ook staan, maar dan zal iemand anders ze moeten doen, ik doe geen nacht meer met een buik!
Hihi, ik moet het nog maar waar zien te maken hoor. Bij Alyssa had ik ook al binnen 3 dagen m'n mond voorbijgepraat. Enerzijds is het ook wel leuk om het te delen met anderen, maar stiekempjes vind ik het ook wel leuk om de mensen te laten raden naar het geslacht. Met Alyssa zaten ze er toen allemaal gewoon helemaal naast. Nony, gefeliciteerd meid, een hartje gezien en gehoord. Op naar de volgende echo en geniet maar lekker na. Linda, spannend hoor, met je sollicitatie. Hopelijk krijg je snel te horen dat je bent aangenomen. Liesje, wat een vervelend klusje vanavond meid!
@ mone Vorige keer waren er echt 2 vruchtzakjes te zien waarom 1 wel gegroeid is en die ander niet weten ze niet Daarom voor de zekerheid over 2 weken nog een echo... Er was nu maar 1 beebje te zien....
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli geheim Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober afspraken: 29 feb Natas pretecho 3 mrt Luna 20 weken echo 3 mrt Joli 2e echo 4 mrt Mone 20 weken echo 5 mrt Ktje VK + 2e echo 6 mrt Bruidje VK 6 mrt Lindada 12 weken echo 7 mrt Pippo Nekplooimeting 10 mrt Luna vlk 11 mrt Liesje vk 13 mrt Inez pretecho 13 mrt Ischa 2e echo gyn 14 mrt Nony 3e echo gyn 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 18 mrt Sam8 vk + 2e echo 20 mrt Rebbel vk 27 mrt Natas 20 weken echo 31 mrt Lindaa VK 01 apr Mone VK 03 apr Natas VK 10 apr Lindaa 20 weken echo Nony, je nieuwe afspraak staat erop hoor!
Hoi Meiden, Sorry dat ik zo maar even bij jullie inbreek. Ik weet het ff niet meer... We hebben het redelijk rustig aan gedaan deze ronde, niet serieus mee bezig geweest aangezien we de 31-1 een MK hadden. Heb de wk hierna meteen getest en ZW.sch.test gaf negatief. Dan zou je toch zeggen alle hormonen zjn weg! Nu had ik inmiddels al ongesteld moeten worden, maar die blijft uit. Verder ben ik al 4 nachten aan en stuk misselijk en veel maagzuur, moet met het hoofdeinde omhoog slapen anders gaat het niet. Mijn (.)(.) zijn weer enorm gegroeid de laatste 4 dgn, erg gevoelig, blauw geaderd en de befaamde witte bultjes zitten weer rond mijn (mega geworden) tepels. Ook veel witte afscheiding. En moeten huilen bij de, haha, je lacht je ziek, de pfaffs op tv. Das wel heel ernstig zou je zeggen. Wie heeft er ervaring met een eerse cyclus na een miskraam? Kan het zo zijn dat er toch nog hormonen aanwezig waren die voor deze symptomen zorgen? Durf vooralsnog niet te testen. Wie kan me even helpen want ik ga gek worden hier.... Thanx lady's
Als je na je MK negatief hebt getest en je menstruatie blijft nu uit, zou ik er morgenochtend toch maar eens een testje met ochtendurine tegenaangooien. Er zijn er meer die direct in de eerste ronde na MK weer zwanger raken. Heel veel succes en laat je het nog horen?
Ha meiden, @ Inez, Gefeliciteerd met de goede uitslag! Ik had ook niets anders verwacht meis! Maar wat een opluchting zeg! Ook erg leuk, dat je weet wat het wordt! Ben wel nieuwsgierig hoor haha, maar ik wacht geduldig af! Ik heb eigenlijk niet echt bijgelezen, heb erg drukke dagen gehad en nog steeds ! Gisteren ben ik naar de vk geweest en alles was goed, alleen me ijzer is net op het randje, ik hoef net nog geen ijzertab te gebruiken! Ze kon me baarmoeder ook al goed voelen, dat gaf mij gelijk weer rust! Volgende 6 maart om 11.40 uur hebben we eindelijk de echo! Nog een week in spanning! Meiden fijne avond en als het wat rustiger is, kom ik meer bijlezen en kletsen!
Luna, ik vind het niet vervelend dat er groepjes zijn van pril-zwangeren en zwangeren zoals jij die al verder zijn. Zoals al eerder gezegd is, wij kunnen jullie verhalen en ervaringen als oppepper gebruiken, jullie hebben ook allemaal 1 of meerdere miskramen gehad en zijn ook door die zenuwslopende weken gekomen. Ik persoonlijk put daar wel energie uit. En idd, op verhalen over kamertjes ed, daar reageer ik nog niet op, in dat stadium ben ik nog niet. Moet eerlijk zeggen dat ik her en der nog een beetje overal dwarrel, heb nu niet echt een plekje waar ik mijn ei kwijt kan. Zat eerst veel in het miskraam-topic, maar die wil ik een beetje vermijden ivm mijn onzekerheden. Het oktober-mama topic is zo druk, dat ik niet eens weet wie daar allemaal schrijven en ik voel me daar nog niet echt "thuis". Daarom ben ik hier wat actiever geworden. Maar eerlijk gezegd krijg ik een klein beetje het gevoel dat jij het zelf niet zo prettig vind, dat bedoel ik niet verkeerd, maar zo lees ik je verhaal een beetje...en dat geeft me weer het gevoel om "mijn mond" maar dicht te houden over mijn angsten enzo, snappie? Terwijl ik hier juist ben omdat de vrouwen elkaar begrijpen. Pff beetje warrig allemaal geloof ik , zullen de hormonen wel zijn hihi
Nony, wat fijn dat alles goed is meid! En toch 1 beebje?! Als ie maar gezond is en bij je blijft, nietwaar?!
Ik weet eigenlijk niet of ik al op jou gereageerd heb Nony, maar in ieder geval kei gaaf ook een kloppend hartje. Bij mij kon ze hem alleen nog niet laten horen maar ik zag hem goed kloppen
ISCHA wat fijn he om een hartje te zien.... moest wel met mijn neus boven op het scherm zitten om het te zien..... gelukkig heb ik 3 foto s mee gekregen, als bewijs... en nu maar genieten!
Hi Birthe, Ik heb 30 jan een miskraam gehad en ben nu zwnager. Ik wist het al door voor mij vroege voortekekenen. Ik kreeg last van mijn bekken en dat krijg ik altijd binnen een halve week na mijn vermoedelijke eisprong. Vaak wordt geroepen dat het niet kan maar het is wel zo... Maar pas op, je kan het jezelf ook aanpraten en nog veel belangrijker het kan ook nog van je vorige miskraam zijn.. Heb je al een keer negatief getest of een echo gehad? Of eigenlijk weet je zeker dat je een volledige miskraam hebt gehad. als dat namelijk niet het geval is kan het zwangerschapshormoon nog steeds in je lichaam zitten.. Je weet het meest met een test en die zou ik doen, maar als je positief test zou ik ook veen de verloskundige bellen omdat je dus ook nog positief kan testen op je miskraam... Snap je het nog een beetje? Als je hier nog vragen hebt moet je maar even een pb sturen.. Jooze
Enne voor de dames met een goede echo achter de rug GEFELICITEERD! En Lindaa, ik duim ervoor dat je aangenomen wordt zou wel goed zijn om ju stress wat te verlagen en je werkomgeving wat relaxter te maken zo tijdens je zwangerschap! Jooze
mariaatje...Ik ga proberen er morgen een foto van proberen t maken en dan zo snel mogelijk er op te zetten.... En anders vraag ik van de week aan onze fotograaf of hij er iets van kan maken, het moet wel een duidelijk foto worden Zowieso een tip voor echo fotos maak er zelf een foto van want dat papier vergaat het snel!
Geweldig Nony, gefeliciteerd! Thnx Croky, hoop dat mijn echo net zo leuk wordt als de jouwe! Tatty, ik weet uit ervaring dat 6 maart een hele mooie datum is, vast ook om een echo op te krijgen! Je kan met je voeding ook al op ijzer letten hè, heeft de vk het daarover gehad? Anders moet je er maar even op googelen.
Dag allemaal! Terug van een hele tijd weggeweest. Wel nog af en toe wat gelezen maar door wat bijzondere zaken even mijn hoofd er niet naar gehad om te reageren. Met de kleine voor zover bekend alles goed, buik groeit nu echt sinds een week, kan echt mijn eigen broeken niet meer aan! Maar hoe hard ik me ook concentreer ik voel nog niets, al zou dat ook wel erg snel zijn voor een eerste. Alle nieuwe dames hallo! en succes in de komende spannende weken!