Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    @Inez I en Jooze: Bedankt voor jullie atwoord. Had inderdaad net na de MK al negatief getest. Zal er uiterlijk zondag een test tegenaan gooien. Dan laat ik het zeker horen. Groetjes en succes met de zwangerschappen!

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Jooze dankje wel!

3. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen
    Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing
    Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje
    Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli
    Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli
    Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli geheim
    Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus
    Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus
    Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus
    Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen
    Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus
    Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus
    Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus
    Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus
    Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing
    Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus
    Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september
    Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september
    Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september
    Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september
    Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september
    Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september
    Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september
    Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing
    Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september
    Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober
    Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober
    Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 oktober
    Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober

afspraken:
    29 feb Natas pretecho
    3 mrt Luna 20 weken echo
    3 mrt Joli 2e echo
    4 mrt Mone 20 weken echo
    5 mrt Ktje VK + 2e echo
    5 mrt Treintje VK
    6 mrt Bruidje VK
    6 mrt Lindada 12 weken echo
    7 mrt Pippo Nekplooimeting
    10 mrt Luna vlk
    11 mrt Liesje vk
    13 mrt Inez pretecho
    13 mrt Ischa 2e echo gyn
    14 mrt Nony 3e echo gyn
    17mrt Treintje 20 weken echo
    18 mrt Rebbel 20 weken echo
    18 mrt Inez 20 weken echo
    18 mrt Sam8 vk + 2e echo
    20 mrt Rebbel vk
    27 mrt Natas 20 weken echo
    31 mrt Lindaa VK
    01 apr Mone VK
    03 apr Natas VK
    10 apr Lindaa 20 weken echo

Zo mijn updates er ook weer eens bijgezet

4. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Allemaal,

Nou ik dacht, laat ik maar weer eens van me laten horen.
    Ik heb geprobeerd een beetje bij te blijven op het forum, maar het gaat echt te snel.

Alle nieuwe zwangeren, Heel erg gefeliciteerd en veel sterkte met de eerste spannende weken!

Hier gaat alles prima. ik heb het heel druk met de verbouwing van ons huis. Die gaat nog wel een paar maanden duren.

Zaterdag gaan we naar de babydump om een kinderwagen uit te zoeken. Ik heb er erg veel zin in

Nou ik zal eenbeetje proberen bij te blijven

Veel liefs van Treintje

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    nou ik merk wel dat de groep zo groot gaat worden en naar mate ik verder in mijn zwangerschap kom ik minder heb met mensen die pril zwanger zijn. Ik merk dus dat ik nu heel erg geniet van het contact met mensen die min of meer even ver zijn. Daar zijn nu natuurlijk ook op het forum die maand groepjes voor, maar mijn hemel die hebben soms 70 mensen op de lijst staan. Dat is me echt teveel. Ik kan hier de mensen al niet uit elkaar houden Haha.
    Ik denk dus ook alvast vooruit, hoe groot is de groep straks als je echt van 4w- tot 42w zwangeren hebt. En dan de bevallen dames? Een topic ooit een miskraam maar nu bevallen ofzo?

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    dat hadden wij in het vorige huis. een slaapkamer van 3 bij 3. Er stond alleen een bed , nachtkastjes en een klein kastje met de tv. Och wat heeft mijn man zich vaak tegen het bed gestoten met zijn tenen!
    Maar goed, als ik mijn nachtkastje weghaalde kon er precies een wiegje staan. Ik kon dan alleen niet zo makkelijk uit bed, maar ach.

Nu hebben we een balzaal als slaapkamer, nl 6 bij 4. Dus daar kunnen wel 10 wiegjes staan haha. Ook het ledikant zetten we er wel eens neer. Van de week heeft de oudste nog op een matras een paar nachtjes bij ons geslapen toen we zijn kamer aan het verven waren.
    Wij kunnen het wiegje ook lenen. Kopen zou ik denk ook niet gedaan hebben.

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Fijn dat de echo goed was. Ben jezelf teleurgesteld dat het er 'maar' eentje was, of ben je allang blij dat er in elk geval eentje zit?

(ik heb een vanishing twin gehad. Dus 1 kindje en 1 miskraam uit dezelfde zwangerschap. met 6w hoorde we dat. Ik was toen vooral blij blij blij. Pas toen mijn vriendin met 20w haar tweeling echo's liet zien had ik het moeilijk. Maar nu kan ik me niets meer bij een tweeling voorstellen).

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    haha met een strikje erom :)

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hier nog eentje hoor. Ik denk dat me dat geen uur zou lukken. Oja wel haha de vorige keer hebben we het 36 uur stil gehouden omdat we het eerst aan de familie wilde vertellen.
    Oeps dan moet ik het nu 5 dagen stil houden. Nou dan mag ik me wel opsluiten haha

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    nee het maakt me verder niet uit, maar ik heb niet zoveel met dat prille dus heb dan sneller de neiging om die berichten over te slaan. Dus dacht ik, effe cheken, misschien hebben meer mensen dat gevoel, want dan zou het wlelicht slimmer zijn om de groep o.g.m. te splitsen. Maar ik begrijp dat de prille zwanger het juist ook als prettig ervaren om onze verhalen te lezen, omdat hen dat ook weer hoop geeft.

het gevoel welke jij had kreeg ik nl ook. Ik vroeg me echt af of jullie wel op onze kamertjes verhalen en wiegjes verhalen zaten te wachten. maar ik vind het al met al dus best weer wonderlijk hoe iedereen zijn eigen inbreng kan hebben en er voor zichzelf iets uit kan halen. Dus volgens mij kunnen we lekker zo door gaan!

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Fijn dat alle sgoed gaat en hopelijk heb je de rest weer op de rit gekregen.

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Bedtijd! Tot morgen

(Ik heb vanavond gewerkt en moet altijd even uitstuiteren achter de pc. ben dus weer bijgelezen. )

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hoe is het mogelijk!~Ben ik zwanger HEBBEN WE GEEN AUGURKEN IN HUIS!

DRAMA! :confused: :confused: :evil: :evil: :rolleyes:

14. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Ik heb ook moeite met bijhouden wie wie is en merk toch dat ik zelf in een nieuwe fase ben beland en de onzekerheid van een miskraam plaats heeft gemaakt voor nieuwsgierigheid naar de toekomst.
    Al zorgt dat verleden wel voor onzekerheidjes op andere gebieden, je staat nergens meer echt onbevangen en onbezorgd in merk ik.

En even heel erg egoistisch: ik heb soms ook geen behoefte om weer die onzekerheden van het prille begin te lezen... :oops: Dat stukje behoort nu tot het verleden en mijn emoties zijn ook veel sterker dus soms kan ik van die verhalen best wel weer ondersteboven raken...

En praktisch gezien: een kleiner topic is beter te overzien/bij te houden. Helemaal als je niet hele dagen online bent zoals ik ;)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmmm.. Ik vind dat het kletsen hier nog wel wat meevalt.. Maar goed ik ben ook een ander topic gewend ;)
    En ik denk ook dat een ander topic voor de net zwangeren na mk gesloten wordt. Zo blijf je bezig denk ik. Daarbij blijf je sowieso bezig. Ik denk straks zijn de eerste bevallen en denk niet dat die dan nog veel op het forum kletsen en vervolgens raakt de 'nieuwe' groep dan verder en komen er weer net zwangeren bij.. zo verplaatst het zich steeds.. denk ik..
    Maar goed.. ik vind het ook jammer bij de sept. mamma's zijn gewoon 70 moeders, nou dat is me net een beetje te veel! Daarbij wilde ik daar eerst niet mee kletsen want daar vallen altijd een heleboel af..
    Krijg nu door sommige opmerkingen een beetje het idee van rot op met jullie onzekerheden, dat hebben we gehad hoor.. (komt er bot uit, zo bedoel ik het niet ;) )
    Maar goed, misschien ligt dat aan mij?

16. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Ik heb het andersom kan me nog niet inleven in mama's die al wat zekerder zijn. al positieve echo's achter de rug hebben enzo. Hoewel ik de verahlen wel leuk vind.
    Misschien moet je dit topic laten staan en een vervolg maken Na miskraam en minimaal 20 weken zwanger ofzo... en dan kunnen we altijd eens bij elkaar lezen...
    Maar maakt me opzich niet echt uit ofzo.

Wat betreft de foto maken van de echo, wij hebben ze gewoon ingescand, wordt ook erg mooi!

Jooze

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

gelukkig weer de laatste werkdag van de week, zal blij zijn als het weekend is.
    Gisteren de babykamer in elkaar gezet en hij blijkt toch wat meer beschadigingen te hebben dan we gedacht hadden.
    Wie weet hoe je mooi kersenhout kan bijwerken?

maar verder is de kamer errug mooi!

18. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Misschien is het handig om dan een ander topic te maken, bijv. "Pril zwanger na een miskraam" of idd juist "20wk en verder zwanger na een miskraam"?! Dan zoeken de personen die zich hierbij het prettigst voelen elkaar wel op?!
    Dan hoeft niemand zich schuldig te voelen om te praten over hun onzekerheden of juist als het gaat over wiegjes, kamertjes etc. etc.

Even de reacties peilen voordat ik een nieuw topic open!

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Nou ik vind het leuk om een ieders bevindingen hier mee te maken.. Vind t leuk dat we zo'n steun aan elkaar hebben en de pril zwangeren een hart onder de riem kunnen steken..

Balen Liesje.. zou ik ook zo niet weten, misschien met was in die kleur?

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    voor mij hoeft niemand in een ander topic hoor, maar dat is mijn mening!

Deel Deze Pagina