Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Dat was precies wat ik ook wilde zeggen..

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja is echt wel balen, vriend had er al geen aardigheid meer aan...
    ik heb al donkere antiek was geprobeerd maar dat droogt op een gegeven moment op en dan komen de krassen weer tevoorschijn.
    Er moet toch iets voor zijn zonder dat je hoeft te schuren....

mijn vriend zou de kamer zo weer op MP zetten, zo had ie er genoeg van

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Zou je ook niet bij een meubelzaak een soort stift kunnen krijgen?

Maar is het zo erg dan?

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat wil ik nog wel proberen...

het is wel een beetje beschadigd maar ik vind het lang niet erg genoeg om het opnieuw te verkopen...
    maar mijn vriend is heel radicaal in dat soort dingen....

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Van mij hoeft er ook niet een ander topic te komen...
    Zo eindelijk weer wat energie vandaag.. Ga meteen maar even paardrijden ;)

Liesje, wat balen meid.. Ik zou eens even bij een meubelwinkel vragen! Maar kan me voorstellen dat jullie er de smoor in hebben :(

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja we moeten maar even kijken wat er aan gedaan kan worden
    de meubelstiften wat we hebben zijn de verkeerde kleur dus misschien maar een echt kersenkleur kopen....

7. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Dan blijven we gezellig hier mee kletsen!

Ik voel me weer goed vandaag! Ben al 2 dagen niet meer zo misselijk geweest, dus dat is wel fijn! Hier ook weinig energie, pfff, moet echt nodig gaan soppen en wassen, maar heb er de fut niet voor... :rolleyes: . Maar morgen vieren we onze verjaardag dus moet er toch echt aan geloven hihi. Gelukkig heb ik een lieve man die me helpt!

Liesje, wel balen van het kamertje zeg! Kan me voorstellen dat je dat niet zo leuk vind! Hoop dat je het een beetje kan oplossen!

8. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Liesje,

Weet niet wat voor beschadigingen je hebt, maar je zou kunenn proberen om plamuur zwart te maken met verf en daar gaten ed mee op te vullen. dat lijken dan net knoesten.. Zou het wel even overleggen want je krijgt het er niet meer af als het er niet mooi uitziet.

en bedenk als er al beschadigingen opzitten je ze zelf niet maakt en je niet mega erg irriteerd als je zelf wat beschadigd want het valt niet zo op..

Onze oudste heeft zijn hele bedje al opgeknaagd dus mooi blijft het toch niet eeuwig...

Succes Jooze

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    het zijn voornamelijk krassen die heel oppervlakkig lijken, maar ik krijg ze gewoon met donkere meubelwas niet weg, ja tijdelijk maar het is net of de was niet in het hout wil trekken...

ik erger me er niet zo heel erg aan maar mijn vriend wel en dan heb ik daardoor ook de aardigheid eraf...

10. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hmmm dan weet ik ook niet wat je er aan kan doen behalve die meubelwas inderdaad...

Snap wel dat je door de reactie van je vriend ook wat meer gaat balen (leg het hem nog een keertje uit!) en wie weet krijg je het mooi bijgewerkt heeft niemand er meer last van!

Jooze

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik ga ook wel proberen om het weg te werken hoor, weet alleen nog niet precies hoe

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wat mij betreft hoeft er ook geen nieuw topic worden geopend, vind het wel prima zo.

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesje, jammer dat er meer beschadigingen opzitten dan je dacht. Succes met bijwerken.

Ons kamertje was ook wel wat beschadigd, maar dat maakte voor ons niet uit, omdat ik het sowieso zou gaan schuren en in de whitewash zou zetten. Het ging ons om het model van het kamertje en niet om de kleur.

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wij wilden juist die warme kersenkleur, maar ik probeer eerst nog wel het een en ander hoor....

15. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    kersenhout is ook heel glad natuurlijk misschien dat het daarom niet helemaal goed pakt of zo..

Zijn jij en je man tegelijk jarig Mariaatje? Leuk toch, gezellig feestje morgen!

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Misschien kun je een onderdeel van je kamertje meenemen naar een verfwinkel, zodat zij je kunnen adviseren met de juiste verf/beits oid uit te zoeken.

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb op internet nog wel een tip gelezen dat krasjes in mahonie en kersenhout weg te verdoezelen zijn met jodium...dus gaan we dat ook maar proberen

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Dat is jouw (jullie) gevoel terwijl ik als gevordere juist het gevoel heb dat ik moet elke keer aan moet komen met verhaaltje sover namen kamertjes en wiegjes. Omdat dat dus nog niet leeft bij jullie.
    Snap je, dat is dus precies wat ik bedoel te zeggen met deze topic, het is zo verschillend. Maar volgens mij zijn we er toch uit dat we prima samen verder kunnen dat jullie je kunnen optrekken aan ons en wij jullie kunnen steunen wanneer dat nodig is.

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik zou een goede meubelzaak opbellen en vragen wat je eraan kan doen.
    Of er zijn ook meubelrestauratiebedrijven wellicht dat die het weten. Even zoeken via google en gewoon bellen.

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Liesje ik weet niet om welke plekken het gaat maar hou er rekening mee bij het bedje dat het kinderproof spul moet zijn omdat sommige kindjes behoorlijk kunnen likken en knagen aan bedjes.

Deel Deze Pagina