Liesje, er zit precies 1 week tussen onze verjaardagen, vind het dus een beetje onzin om 2x een huis vol te hebben. Vandaar dat we morgen gezellig samen onze verjaardag vieren!
ik had het niet gevraagd maar het is wel logisch dat je het zo doet...had ik denk ik ook gedaan hoor!
oh sorry! Het was Bruidje die dat vroeg. Op de een of andere vage manier haal ik jullie altijd door elkaar!
Goedemorgen/middag iedereen, Nog 1,5 uur en dan mogen we gelukkig ons hondje weer ophalen, ze keek me zo zielig aan toen ik haar vanmorgen wegbracht
nou meiden hier is de rust weer weder gekeerd me ongi is gestopt. en ben weer lekker misselijk weer net zo als voor de 26ste. ben deze ochtend met een potje urine naar het inloop spreekuur van de huisarts geweest en die teste het en die was met een paar tellen overduidelijk positief.
Inderdaad, ze wilde al niet naar binnen bij de praktijk, moest haar optillen en ze was echt heel erg aan het trillen, gelukkig wel een hele aardige assistente die erg lief is voor Odi (zo heet onze JR).
Ischa, vreemd genoeg hebben hondjes dat altijd in de gaten...die van ons ook...ook al moeten ze alleen maar voor een prik
Zielig Ischa! Fijn Dees, van harte... Liesje, druk weekend voor de boeg, vanavond bij vrienden eten, morgenavond verjaardag en behangen heel de dag etc.. En jij?
Oh wat fijn deeske het komt allemaal goed Dank je wel Sam, moest ook wel een klein traantje laten hoor toen ik haar daar achter liet. Ze is ook al 11 dus ook niet meer echt jong en dan zo'n narcose is toch wel een risico en ze heeft ongeveer 2 jaar geleden al een lichte hersenbloeding gehad
Bruidje, morgen misschien eens even naar de Ikea en anders naar Duitsland om naar tegels te kijken voor de nieuwe badkamer en natuurlijk 's morgens eerst de boodschappen doen ...verder zie ik het wel...morgenavond hoogstwaarschijnlijk bankhangen
Deeske goed nieuws meid! Ik heb nu ook wat.. heb ja hoe moeti k het uitleggen..steekjes, trekgevoel in m'n onderbuik.. Of dat nou m'n darmen zijn of wat anders.. kweet het niet... hmmm ff kijken of het zo weer weggaat..