Moet zeggen dat ik tot nu toe de wcpot nog maar 1 keer heb geknuffeld, valt wel mee dus! Zielig he als je je hondje weg moet brengen, ik voel me altijd zo schuldig dan! REageren jullie huisdieren anders op je nu je zwanger bent? Wij hebben een labrador, nog maar 2 jaar, maar de laatste dagen komt ie steeds bij me zitten en dan legt ie zijnn hoofd op mijn buik en zo kan hij dan heel lang blijven zitten! Vind het zo schattig hiihi
ik heb de wc pot nu pas 2x gezien van heeeel dicht bij en dat was deze ochtend om kwart voor 7 en de 25ste in de morgen en het geeft toch zo'n heerlijk gevoel *oke het misselijk wezen is totaal niet fijn maar wel als je op een gegeven moment bloed verlies hebt en de misselijkheid minder is * en nu ga ik ook echt genieten vanavond gaan me man en ik de stad in en mag ik al vast een klein baby ding kopen iets in de vorm van een speentje slabbetjes rompertjes dat soord dingen. als jullie zoiets mochten kiezen waar zouden jullie dan voor gaan?
Hoi even hier weer inbreken om LUNA weer eens de groetjes te doen. Ik mis je in het andere door jouw gestarte topic. (gelukkig missen we je daar hoor! Daar willen we niemand van hier weer terugzien). Ik ben blij te lezen dat het allemaal weer goed met je gaat meid. Ik dacht bijna dat ik me hier niet weer opnieuw kon aansluiten. Maar ik geloof dat die mogelijkheid toch weer bestaat straks. Tenminste, als ik snel weer zwanger word. Nou GROETJES dus
Oeh leuk, ik ben even een verhuiskaartje aan het maken en geloof dat ik er al aardig uit ben ! Zo maar even een programma installeren, kan ik wat meer mee dan met paint ! Maar eerst even de honden uitlaten en stofzuigen.. is dat weer klaar Deeske, waar ik voor zou gaan weet ik niet.. Geloof iets van een rompertje of een pakketje.. Ik heb laatste een pakketje gekocht met mutsje, rompertje, sokjes en broekje.. Wel lief ! Even iets tastbaars
Speentjes zou ik niet doen, die krijg je ook al bij wat pakketten zoals de blijde doos. Zat bij mij overigens ook een rompertje in, maar die heb je harder nodig dan speentjes. Jesses, ik heb een urineweginfectie. Ben net begonnen aan een kuurtje voor 5 dagen, heb nog een plasje in moeten leveren zodat ze kunnen uitzoeken welke bacterie de schuldige is en of ik dan wel de juiste kuur heb gehad. Daar krijg ik volgende week vrijdag dan weer de uitslag van. Pfff. Hee Anna, leuk om je hier nog even voorbij te zien komen. Enne, natuurlijk gaan we je hier weer terugzien. Leuk Sam, een verhuiskaartje maken. Ik ben al een beetje aan het bedenken hoe ik het geboortekaartje ga doen. Die van Alyssa heb ik zelf gemaakt en voor deze kleine uk wil ik ook zelf gaan freubelen.
Ooh Inez wat vervelend.. bleagh.. Hoop dat het snel weer opknapt! Ach ja.. ik doe het op de computer Niet te overdreven, maar leuker dan zo'n standaard ding
dat is idd waar maar denk dat ik voor wat verzog spulletjes gaat zoals de shampoo en baby oli dat soort dingen en miss toch wel rompertjes zie wel wat ik leuk vind vanavond iniedergeval
Lindaa, geweldig meid, gefeliciteerd. Liesje, ik hoop ook dat ik er snel weer van af ben. Een keer een paracetamolletje gedurende de zwangerschap heb ik niet zoveel problemen mee, maar antibiotica is toch een ander verhaal. Alleen als het echt niet anders kan zoals nu.