O linda helemaal top meid. Hihi We hadden ook niet anders verwacht denk ik AAaaaaaaaaaaarg. Even mee gillen
medicijnen hou ik ook niet van, maar ja in dit geval moet je helaas wel, anders gaat het van kwaad tot erger
Ohhhhhhhhh meiden..... ik ben sinds gister zooo ziek ale: :-# Heb gister voor de eerste keer flink over moeten geven! Ik was aan het werk, écht niet handig, alle kinderen moesten uit bed, (ik werk met gehadicapten kindjes) mijn collega had werkelijk niet veel aan me.... Nja, het maakt niet uit maar het is gewoon vervelend... Ik ga ff snel bij lezen, en dan Just uit bed halen, die is net aan het ontwaken.... Doeiii meiden tot straks misschien! -x-
Ischa van harte meid, een kloppend hartje! Helemaal super! Voelt het nu ook goed voor jezelf, nu je het hartje gezien hebt? Hele dikke knuffel van mij!
Deeske, ik ben heel blij voor je dat je 'ongi' gestopt is! En tja misselijk is niet leuk maar wél een leuke bevesteging dat je écht zwanger bent, en dan zo'n mooie test daarnaast, kán niet meer stuk toch!
Hmm Jill.. Dat hoeft nu toch niet meer ? Ik moet zeggen dat ik zo vanaf een uur of 4 de laatste dagen ook steeds misselijk ben ! BAH.. Maar ja.. t is niet anders En ik knuffel de pot nog niet
Hoi Jill! Ook lekker misselijk? Ik weet hoe je je voelt. Ik ben echt helemaal kapot. 5 Dagen werken gaat er wel inhakken...
Inez & Jill Beterschap Linda, Mega gefeliciteerd, zo wil ik het horen! Hier alles best, besef alleen nog steeds niet dat ik zwanger ben. En dat terwijl ik een kind heb, heb alles al meegemaakt maar nu na 2 miskramen kan ik het niet geloven.. Wacht dus mega op de echo, hoop het dan te gaan geloven (log ook steeds zutomatisch in op het zwanger worden topic...) haha Jooze
@Jill Beterschap meid. Ik kan nog niet helemaal blij zijn . Als ik met 12 weken de echo heb gehad en alles is goed dan ga ik het van de daken schreeuwen @Linda Gaaf meid, nu ga ik voor je duimen dat je aangenomen word We mochten om 16.00 uur ons hondje ophalen, en de narcose was nog niet uitgewerkt dus haar oogjes hingen helemaal op half 11. Zo zielig om te zien. We hebben gezien wat ze eruit hebben gehaald aan tumoren echt heel erg groot, en ze hebben ook 1 tepel weggehaald maar de dierenarts verwacht gelukkig niet dat het kwaadaardig is. Ze hebben ook meteen heel haar gebit schoongemaakt en 3 kiezen getrokken. Ze wil nu wel de hele tijd proberen op te staan maar dat gaat nog niet en ze ligt constant de trillen hoop dat het snel beter met haar gaat.
Over prille en gevorderde zwangeren in dit topic : ik vind dat helemaal geen probleem, iedereen pikt eruit wat voor haarzelf belangrijk is en aanspreekt. Wat heel gezellig is maar wat ik ook als nadeeltje ervaar is dat het aantal deelnemers steeds groter wordt. Ik hou het met name doordeweeks hier nauwelijks bij, als je dan maar 1x per dag inlogt heb je flink wat leesvoer. Maar goed, dat is mijn probleempje.... van mij hoeft niemand weg hoor. Maria, gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Deeske, fijn dat de test bij de HA meteen zo duidelijk positief was! Ischa, ik hoop dat het snel beter gaat met Odi. Ik ben gister met onze Raisa naar de DA geweest. Voor 3 dingen maar liefst, was een vermogen kwijt. Maar ik moet nu (weer) haar oren zalven en daar heeft ze zo'n hekel aan. Rent ze trillend naar haar mand als ze merkt dat ik het doosje pak, ik heb er zo'n hekel aan. Verdarrie Inez, balen van je urineweginfectie Beterschap! Ook beterschap aan Jill!
Oh Natas die beestjes hebben het zo goed in de gaten als er iets gaat gebeuren wat ze niet leuk vinden. Wij vonden vandaag de rekening wel meevallen 180 euro, hadden zeker op 250 euro gerekend.
Hallo dames even een vraagje. Misschien weten jullie dat. Ik heb sinds vandaag zoveel last van mijn linkerbeen. Helemaal bovenin naast mijn schaambeen zo hoog. Is dat een kwaal ofzo het is echt irritant pijnlijk
Wat lief! Ik mi sjou ook! Heb laatst al eens mee zitten lezen maar niet gereageerd. Ik kom snel weer eenslangs!
Tralalalala Natas ik las het elders al. Van harte met je baby.... (je mag het zelf vertellen). Leuk joh! Fijn dat alles goed was.