He Luna wat naar nou om te horen. Ik zou ook anders piepen als mijn arm gebroken zou zijn hoor. Wat een enorme grote bink is het dan. Ben benieuwd hoe het gaat
Ach wat sneu voor je kleine ventje. En wat stoer is hij er inderdaad onder. Knap hoor! Ben benieuwd hoe het verder met hem gaat. Sterkte meid!
Ooh luna wat zielig! Wel een bikkeltje zeg.. Ik zou idd ook wel anders piepen dan ! Wat een weekje voor je kleine mannetje! Dikke knuffel voor hem!
Aaach gossie wat sneu nou voor je mannetje ! Echt heel zielig, maar het is idd een bikkel zeg! Het is een rare week geweest voor je mannetje! Geef hem maar een dikke knuffel!
nou hij heeft inmiddels praatjes voor tien! net aan tafel kwamen we er bjv achter dat hij zijn beker niet meer vast kan houden (normaal met 2 handjes) dus hebben we de antilek beker weer gepakt. Nou ja zeg hij, ik ben toch geen baby? Maar ondertussen vind hij het dus machtig mooi dat hij uit die beker mag drinken.
Die kleintjes hebben in derdaad snel weer praatjes voor 10. Ondanks z'n mitella en armpje in het gips ziet hij er wel snoepig uit.
Heyyy meiden! Hier alles rustig, nog goed misselijk..... ale: Luna, wat een grote jongen is het! Hij ziet er dapper uit hoor! Maar hoezo twijfelde ze over of het gebroken was? Hebben ze een foto gemaakt? Nou heel veel liefs en sterkte voor je grote vent!
Morgen komt de verloskundige weer voor het eerst! Heb er zin in, is zooo'n leuk mens, gezellig om haar weer even te zien! Ze heeft me écht super geholpen met de zwangerschap van Just en de bevalling! En ook met de miskraam was ze zoooo lief, kweet dat het haar werk is maar de een is de ander niet en die van mij is écht een kei!
ja scheetig he. Ik vind hem echt een dotje om te zien. (normaal ook al, maar nu smelt ik echt weg joh)
ja er zijn wel foto's gemaakt. Ze twijfelde of er een bot scheurtje zat in de bovenarm. Dus om de arm nu rust te geven en om toch rekening te houden met de verdenking hebben ze gips gegeven. Ik ben er wel blij om want nu kan hij echt niets met die arm dus geneest het beter dan wanneer er verband om komt en hij nog wel dingen kan.
fijn he! de ene vlk is de andere nog niet, maar ze zijn wel betrokken bij dingen in je leven die voor jou echt heel belangrijk zijn. Ik ben ook blij dat ik door zulke fijne mensen begeleid ben!
haha ruben is met papa met de racebaan aan het spelen. hoor ik hem zeggen: START VOOR DE AF .... hahaha zucht, meiden hebben jullie wel door dat jullie straks ook zulke leuke kinderen hebben (of nu zelfs al!) Wat een rijkdom he.
Luna het is het aller grootste rijkdom! Kindjes! Echt... ik geniet ook iedere dag weer van mijn ventje!
Hi, @Jill, succes morgen, wel leuk weer de verloskundige. @Luna, heel veel beterschap voor die kleine, hoewel heeft hij het nodig, misschien meer sterkte voor jullie omdat jullie de aandacht moeten geven Jooze