Hallo, ben ik ook weer even.. Net even mijn opa en oma ingelicht over de komst van hun eerste achterkleinkind. Maar dat was voor mijn oma niet zo'n hele grote verrassing meer, want met trouwens had ze al zo'n vermoeden .. Maar ze vinden het allemaal geweldig! Helemaal top dus ! Jill, een leuke vk is fijn he? Die van mij is ook een supermens en erg gezellig! Zij heeft me ook heel erg gesteund met m'n mk .. Echt superfijn is dat! Ooh ik heb zo'n hongerrrrrr... duurt nog even voordat de lasagnette klaar is, dus nog even geduld.. ... Nou ja.. genieten straks dan maar
Snikke ja Einde vakantie Pasen .. vrijdag 21 maart goede vrijdag en de maandags 24 maart dus ook vrij ... HIHI dat schiet alweer op.. Als het meezit hebben we dan de sleutel van ons nieuwe huis Goulash is ook jummie ! En dan eind april 2 weken mei vakantie Dus komt wel goed hoor HIHI.. Hoest met jou?
werk je in het onderwijs? want je noemt precies op wanneer school vrij is. Onee eind april is eigenlijk eind april maar vooral begin mei.
Zonet eens bij zusje geweest bij grafje en dan de eendjes brood gaan geven bij een vijver... En nu lekker eten!
huh da's wel langgggggg hier van 29 juni t/m 12 aug (kan er 1 dagje naast zitten. heb het dus over het basisonderwijs. Jij over het voortgezetonderwijs? Wij vallen in elk geval onder regio noord. (Goh waar zal ik wonen).
HAHA idd Luna HIHI Wij vallen ook onder noord.. België heeft langer zomervakantie! Shit, moet ik toch verhuizen HIHI
hey meiden! ik ben weer opgeknapt gelukkig! hoe is het hier? nog nieuws hier? hier alles goed verder, ik heb alleen zo last van brandend maagzuur en ik voel de kleine nog niet... maar volgens de vk is dat normaal bij de 1e. nou heb ik ook veel last van mijn darmen gehad toen ik deze week ziek was, dus kan dan ook niet echt het verschil voelen denk ik! liefs rebbel
HEY rebbel, Fijn dat je weer opgeknapt bent! 17 weken is ook nog wel vroeg idd denk ik ! Komt wel goed !
HIHI JA .. ik wou dat ik die van mij al voelde Maar dat kan dus over 6 weken al.. ik dacht vanaf 18 weken.. ooooh vet cool
haha! het kan vanaf 16 weken maar mijn vk zei dat dat bij een eerste wel vroeg is, dan voel je het vaak pas later... liefs rebbel