Voor alle scholen geldt de grote vakantie! Ik voelde mijn 2de kindje op 14a 15 weken... Bij mijn dochtertje denk ik eerder 18à20weken
Ik heb vrijdag terug echo en als alles goed is, dan vertellen we het de familie! Ventje wil nog een maandje wachten, maar dat kan ik niet meer.... hij ook niet hoor!
HIHI jullie hebben gelijk. Zoiets wat jullie meegemaakt hebben, dat maak je vast niet 2 keer mee.. Dat mag gewoon niet! Komt helemaal goed met jullie ! Bij ons heeft ook iedereen zomervakantie (6 weken , kids) maar is verdeeld in 3 regio's. noord, midden zuid. Zodat niet iedereen tegelijk vakantie heeft
Een VK waar je goed mee overweg kunt is inderdaad heel belangrijk. Nu ben ik sowieso onder controle in het ziekenhuis en daar loopt een prima team rond met wie we goed door de bocht kunnen. Met Alyssa liep ik in eerste instantie wel bij een VKbureau, maar daar zou ik zelf niet meer naar terug willen. Voor de nacontrole thuis heb ik dan ook een andere VK benaderd.
En ja hoor! Ik ging net naar de wc en weeeeer een beetje bloedverlies! Ik word er zo langzamerhand GEK van! Dat is al de derde keer!
Wat je zegt Sam, ik heb er gewoon echt geen zin meer in. Waarom kan het nu niet gewoon normaal gaan!?
Oh Lindada wat erg meis.... Sinds wanneer heb je dat? En wanneer heb je je echo? (die kan je dan weer enigzins geruststellen!) Hoop dat het snel stopt! -xxx-
Goed misselijk....... Hahah neej maar verder erg goed! Heb echt een goed positief gevoel over de zwangerschap nu! En jij? En hoe is het met je hondje?
Ja, ik kan niet zeggen dat ik het zo fijn vind, maar ik ben ook niet super ongerust omdat ik het al een paar keer gehad heb. Ik had het net met afvegen op de wc, dus het is niet super veel. Misschien ga ik me meer zorgen maken als het meer wordt. Op zich heb ik donderdag een echo en dan wil ik een GEZOND vruchje zien!
Oh, en ik was vandaag ook misselijk. Dus ik zou denken dat ik gewoon nog steeds zwanger ben (ik probeer mezelf moed in te spreken). Maar het is wel weer een domper. Telkens als ik ga geloven dat het goed is, krijg ik weer bloedverlies!
Ik ben vandaag ontzettend vermoeid en ga denk ik ook zo naar bed, en verder alleen pijn aan mijn borsten en dat was het en heel af en toe een licht ongi gevoel en steekjes in mijn buik. Verder nog steeds erg onzeker en geloof het eerlijk gezegt ook nog steeds niet dat ik zwanger ben ookal heb ik donderdag een mooie echo gehad. Gelukkig mag ik over 11 dagen weer terug komen bij de gyn voor een echo en om ook mijn bloeddruk te checken omdat deze ondanks medicijnen nog steeds 98/155 was, dus medicijnen zijn ook verhoogd. En met ons hondje gaat het wel goed alleen zagen we net dat haar buik een beetje opgezwollen is dus dat moeten we even in de gaten houden. Wel balen van je misselijkheid hoor
Jij gaat een hele mooie echo krijgen Lindada daar ga ik voor duimen. Had jij nog niet eerder een echo gehad?
@ Ischa, dat ongi gevoel is waarschijnlijk bandenpijn. Dat voelt ongeveer hetzelfde. @ Jill, vervelend die misselijkheid, maar aan de andere kant vind ik het ook prettig omdat je je dan zwanger voelt (dat helpt in periode van onzekerheid).
Lindada.. Vriendin van mij kreeg ook met 11 weken bloedverlies. En was niets aan de hand. Ze is nu inmiddels bijna 30 weken zwanger! Dus het hoeft niet fout af te lopen.. Komt wel goed hoor meid! Donderdag weer een mooie echo hoor! Knuffel voor jou.. Ischa.. beetje positief blijven meid. Komt goed hoor! Ook voor jou en jullie hondje een idkke knuffel! LIEFS SAM
Ik heb er al vier gehad.... Maar de eerste was niet zo leuk omdat ze toen dachten dat het vruchtje twee weken te jong was (wat later maar 3 of 4 dagen bleek te zijn). Dus toen dacht ik dat het mis was. Maar ik heb al 3x het hartje gezien, en hij ligt op schema qua groei. Dus dat is ook heel gunstig. Ik houd voorlopig gewoon goede hoop. Ik heb er geen puf meer voor om me zorgen te maken... Dat heb ik al zoveel gedaan deze zwangerschap! Echt niet leuk meer!