Oh Lindada het komt goed echt! Jij hebt donderdag een hele mooie echo! Wij gaan morgen naar de DA met ons hondje, waarschijnlijk is ze zwanger..... (is begin februari gedekt!) Morgen krijgt ze een echo of het echt gelukt is.... spannend............. Nou meiden ik ga nu een bakkie koffie drinken en dan douchen en naar bed! Heel veel liefs en meiden...... het komt goed met ons allen, écht! Doeiiii -xxx-
Dit is trouwens leuk! Even invullen hoeveel weken je bent (dit is 11 weken) en je ziet precies wat er allemaal gebeurd die week!
Het is niet Sam dat ik negatief ben, maar ik denk dat ik mezelf nog steeds een beetje wil beschermen voor negatieve berichten en dat ik daardoor ook nog niet kan geloven dat ik zwanger ben. Maar het komt allemaal goed met ons allemaal hier.
@ Ischa; Het komt wel dat je het gaat geloven. En je krijgt er ook steeds meer vertrouwen in. Dat heb ik zelfs, en ook nog met bloedverlies!
Maar ik ga even lekker rustig op de bank hangen en televisie kijken. Even mijn gedacht op iets anders. En vooral rustig aan!
Komt goed Ischa Ooh wat spannend Jill. Ik ga zo m'n bedje opzoeken. Morgenmiddag werken, dan op verjaardag bij mn vader en dinsdag hele dat werken en woe=ochtendo ok weer.. hoezo.. begin de week meteen maar druk HAHA.. Nou ja, komt goed.. komt de echo weer dichterbij Nou trusten allemaal. LIEFS SAM
Weltrusten allemaal. wat spannend Jill zeg hebben jullie al vaker een nestje gehad. Ik had dat ook wel willen doen met onze groenendaeler maar volgens mij is dat echt veel werk en denk dat ik er dan ook geen afstand van kan doen
hoe vond je het om daar weer te zijn? Nog altijd even moeilijk? Ik weet nl (godzijdank) niet hoe het is om als ouder bij een grafje van je kind te staan. Maar dit zal misschien de eerste keer zijn dat je er was terwijl er weer nieuw leven in je buik zit. Hoe voelt dat? (alleen antwoorden waar je zin in hebt hoor)
laat ze dan ook kijken waar de placenta zit! Als die voor de baarmoedermond ligt kan dit de oorzaak van het bloedverlies zijn. Bloed jaagt je de stuipen op het lijf, dus als je een oorzaak kan achterhalen dan stelt je dat voor een volgende keer iets meer gerust.
Goedemorgen meiden! Nou mijn weekje "vakantie" zit er weer op hoor! Ook ik moet deze week weer hard aan de slag!.. Verder heb ik niet veel nieuws te melden, Ik wil iedereen een fijne dag wensen.. en werkse natuurlijk! Dikke knuffel!
Goedemorgen dames. Hier ook weer de vakantie voorbij .. Maar vanochtend nog vrij. Het is ongelooflijk. De hele vakantie heb ik s ochtends uit kunnen slapen, op 1 ochtend na, en dan lukt het niet en spontaan slaap ik vanochtend uit.. HAHA.. Nou ja, 20 over 8 is altijd later dan 20 over 7 ! Jammer dat ik verkeerd op m'n borst heb gelegen en die doet nu dus giga au Zitten van die dikke slaapstriemen op zeg maar.. AUTS! Nou jal zal straks wel weer wegtrekken. Ik zal nu eerst even de honden uitlaten. M'n ontbijtje heb ik weer genuttigd ! Tot zo..
Goedemorgen meiden! Van harte met jullie meisje Natas, geweldig! Linda hoe is het nu met je? Heb ik verder nog dingen gemist.. zag deze in de gauwigheid staan.. Hier alles goed, zaterdag de babykamer met glasvezelbehang gedaan nu aankomend weekend sauzen...
Goedemorgen meiden, Vandaag 12 weken, maar ik werd vanochtend weer badend in het zweet wakker van een droom die voornamelijk over bloed ging. Ben nog steeds niet erg gerust en bij elke buikpijntje nog de nieging om te checken op het toilet. 'Gelukkig' nog wel steeds misselijk. Oeh ik zie dat ik weg moet.
goedemorgen dames, we hebben de maandagmorgen vergadering weer overleefd...pfffff hier het hele weekend druk geweest om de babymeubels mooi te maken en het is me erg goed gelukt dus vriend tevreden! We hebben een nieuw achterwandje in de kast gemaakt en ik heb alle meubels bijgewerkt dus kale plekken zijn er niet (of haast niet meer) te zien. En natuurlijk moest ik daarna de kast inpakken en dergelijke! Hartstikke leuk zeg en wat een voorpret hihihihi ik heb verder nog niet bijgelezen..sorry dames...iedereen die moet werken...werkze!
nou ik heb een beetje bijgelezen, wat een verhalen in 1 weekend zeg. Natas, gefeliciteerd met je meid! nou kan je gericht gaan shoppen... Ischa, ik hoop dat het goed gaat met je hondje Lindada, he gatver weer bloedverlies, inderdaad misschien wel een goed idee om te vragen waar de placenta ligt, dat die de oorzaak is... ben trouwens afgelopen zaterdag bij de grote Prenatal geweest en een leuke luieremmer gekocht in een bronzen kleur, 2 pakken hydrofiel luiers, hydrofiel washandjes en een hoes voor het aankleedkussen. Binnenkort ga ik er nog weer heen
Lindada, he bah meid, weer bloedverlies. Ik kan me goed voorstellen dat je daar onderhand goed gek van wordt. Ik zou in jou plaats ook wel laten checken waar de placenta zit. Wanneer hij voor de baarmoedermond ligt, zou dat kunnen verklaren waarom je steeds bloedingen krijgt. Ik heb met een week of 9 ook een keer bloed weggeveegd na het plassen. In mijn geval was dat omdat ik wat te ruw had afgeveegd. Liesje wat goed zeg, dat het zo mooi is gelukt met de meubeltjes en dat ook vriendlief blij is met het resultaat. En Bruidje, ook al druk geweest met behangen. Leuk hoor. Wij hebben op de babykamer ook glasvezelbehang en op Alyssa's nieuwe kamer komt het ook. Het is naar spul met behangen, maar verder om af te sauzen is het ideaal en het verdoezelt heel goed de slechtere plekken in de muur. Wens, al weer 12 weken, wat een mooie magische grens. Maar meid, wat een heftige dromen. Ik droom ook altijd wel wat vreemd, maar dit soort dromen is me tot nog toe bespaard gebleven. Natas, nog lekker geshopt voor jullie dochter? Alle dames die na een vakantie weer aan de slag mogen vandaag, veel sterkte op jullie eerste werkdag. Na die geweldige uitslag van de punctie ben ik nu volop aan het genieten en ik heb vrijdag de eerste babykleertjes voor de kleine gekocht. Van Alyssa heb ik nog wel wat unisexkleertjes liggen, maar onze zomerbaby heeft weinig aan de winterkleertjes van Alyssa. En wat was het heerlijk om weer te gaan shoppen. En wat zijn die babykleertjes dan weer klein zeg, wanneer je de kleertjes van een net 2-jarige gewend bent. Heerlijk weer, dat kleine spul.