Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI JAHOE :D Werd net afgebeld.. Heb vanmiddag nog vrij :D :whistle: :D
    Scheelt weer :D

Ooh leuk babykleertjes kopen :whistle: :D !
    Gelukkig Liesje dat je kamertje weer mooi is :D !

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    heb jij even mazzel! ik had er ook nog wel een dagje bij kunnen gebruiken :)

3. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hoi meiden!
    Het is inderdaad een goed idee om te vragen waar de placenta zit. Dan weet ik misschien een oorzaak. Vandaag is het nog een beetje bruin, maar verder alles ok. Ik heb wel buikpijn, maar misschien let ik er nu gewoon meer op. Voorlopig houd ik gewoon de moed erin, want ik wil me niet meer ongerust gaan maken. Al die stress is ook niet goed. En over 3 dagen heb ik alweer een echo, dus dat is ook fijn.

4. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik heb al wel babykleertjes van familie gehad, maar nog niet zelf gekocht. Op de een of andere manier kan ik dat nog niet. Wel heb ik een tuttel gekocht, dat is toch anders lijkt wel. Zaterdag ben ik wel wezen snuffelen bij de babykleertjes. Het gesprek ging van: 'wat lief!' 'Oh, heb je deze al gezien, snoezig!' 'ohhhh die is schetig!'. Heel hoog niveau gesprek dus... haha.

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Oh, dat snuffelen bij de babykleertjes vind ik ook zo leuk, ben er bijna niet bij weg te slaan.

Heb vrijdag 5 leuke zomerse rompertjes gekocht, zodat de kleine met warm weer in een lekker vrolijk rompertje kan liggen en verder een heel snoezig tweedelig setje, 2 broekjes, een longsleeve en een shirtje met korte mouwen.

Gisteren nog even alle babykleertjes van Alyssa aan een grondige inspectie onderworpen. Van haar heb ik best wel veel unixexkleertjes, alleen zijn dat allemaal winterkleertjes en daar heeft deze zomerbaby niet veel aan. Dus helaas (haha, niet dus) moet er nog even flink worden geshopt voor die allereerste kleertjes.

Mijn man is dit weekeinde ook nog weer druk bezig geweest in de garage. Alle electra is nu aangelegd en nu kan hij beginnen met isoleren en gipsplaten aanbrengen. Daarna verwarming aanleggen, laminaatvloertje leggen, behangen en sauzen. En dan kan het kantoortje annex showroom in de garage worden ingericht en kunnen we binnen aan de slag.
    Er is nog veel te doen. Pfff.

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Inez, wat een werk nog he....

wij hoeven gelukkig aan de babykamer niet veel te doen, alleen nog maar aankleden.

Het meeste werk krijgen wij nog met de badkamer die gaan we binnen nu en een maand aanpakken

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    De badkamer aanpakken is ook een flinke klus.

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik probeer er maar niet teveel aan te denken wat er hier allemaal nog moet gebeuren. Want dat is nog behoorlijk veel. Ook met het verhuizen van het kantoortje zal manlief nog wel even druk zijn.

En dan nog het verhuizen van onze slaapkamer naar boven, wordt nog spannend of we ons bed bovenkrijgen. Onze oude slaapkamer dusdanig aanpassen dat Alyssa daar kan slapen ...

Aangezien onze douche alleen te bereiken is via onze slaapkamer, zal er in die kamer nog een wandje moeten worden geplaatst zodat we Alyssa niet hoeven te storen wanneer we 's ochtends vroeg en 's avonds laat daar moeten zijn om te wassen, douchen en tandenpoetsen.
    En die kamer is ook behoorlijk uitgeleefd, hebben we nog nooit wat aan gedaan, dus daar moet ook opnieuw worden behangen en geschilderd. Maar dan heeft Alyssa er straks wel een mooi kamertje aan.

En de babykamer, daar hoeft eigenlijk niets aan te gebeuren, die heeft nog niet veel te lijden gehad. Hooguit wat nieuwe accessoires. Lijkt het toch ook weer anders.

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    yep en we gaan het allemaal zelf doen maar ja het moet toch gebeuren voordat de kleine komt

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Maar dan hebben jullie ook nog genoeg te doen zeg...pfffffff

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    zo hier was ik weer....

Behangen is goed gelukt hoor Liesje, we gaan vrijdag sauzen.. dus v/d week de verf nog even kopen.. Wat fijn dat je je meubeltjes weer netjes hebt gekregen!

12. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Haha, laat ik maar niet vertellen wat wij nog allemaal moeten doen voor de beeb komt.
    Vanochtend wezen kijken op de creche in onze nieuwe woonplaats, en die is gelukkig goedgekeurd, en genoeg plek is er ook.
    Volgende week school bekijken.
    En dan binnenkort maar eens met de aannemers bellen voor de verbouwing.

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties! :D
    Ik ben zo blij dat de baby, voor zover te zien, helemaal gezond is! En het is ontzettend leuk te weten wat het geslacht is, dat maakt het allemaal 'echter' en concreter. Klinkt goed, en maf, om te zeggen : we gaan shoppen voor onze dochter!

Chris draagt zijn lot dapper :)
    Hij zal het nog een keer moeten doorstaan, leven in een kippenhokhuis ;)

Ik heb de foto's van de echo in mijn album gezet (zijn er veel hoor ;))
    En foto's van wat we dit weekend allemaal gekocht hebben : we hebben de keus kunnen maken in de babykamer, de kinderwagen, maxi cosi, en de box.
    En nu kunnen we tuurlijk ook meisjeskleertjes kopen i.p.v. in de unisexkleertjes blijven..... tis haar oma's schuld, die begon ermee :). Ik heb me ingehouden en 'maar' 2 setjes gekocht, maar ik ben nog niet op de site van Inez geweest ;)

In antwoord op jullie vragen : ik had een vaag 'voorgevoel' dat het een jongetje zou zijn. Mis dus! :)

Anoul, inmiddels weer helemaal beter?

Luna, beterschap voor je mannetje!
    Lekker koppie heeft ie.

Lindada, balen dat je alweer bloedverlies had.
    Hoe gaat het nu met je? Gelukkig heb je 3 goede echo's achter de rug, anders zou je nog meer schrikken.

Liesje, erg fijn dat het opknappen van je babykamer goed gelukt is.

Inez, ook druk bezig zie ik!

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, heb alles bijgelezen maar was een beetje veel ;)

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja ik ben er ook erg blij mee, want vriendlief is nu ook tevreden, want die had er echt de smoor in hoor....
    maar het inpakken was gewoon nog het allerleukste! maar dat heb ik natuurlijk allemaal gedaan, dat is vrouwenwerk!

15. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Nou kan ik me voorstellen hoor.. Hoe heb je nu uiteindelijk de beschadigingen weggekregen?

Daar heb ik ook zo'n zin in dat inpakken.. heerlijk!

Maar het is nu wel heel raar zeker, dat je dat kamertje binnenkomt en daar opeens meubeltjes staan... (lijkt mij tenminste)

Ik ga gelijk je foto's kijken Natas!

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik ben erg druk geweest met een meubelstift en gewoon poetsen poetsen en nog eens poetsen maar wij zijn tevreden dus dan vind ik het allang goed

het komt in een keer erg dichtbij, je begint je dan echt te beseffen dat het eigenlijk helemaal niet zo heel erg lang meer gaat duren....

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Nee daarom dat lijkt mij ook zo raar.. als ik nu in die kamer kom.. denk ik ach het zal wel.. maar als over een paar weken het kamertje klaar is.. toch wel anders..

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    mooie foto's Natas! en leuke spulletjes hoor!

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wacht inderdaad maar af, op het moment dat je de meubeltjes hebt staan is het gelijk anders!

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja begint nu al beetje te komen het wordt allemaal weer "bewoonbaar' wel leuk om het zo te zien opknappen

Deel Deze Pagina