En elk jaar vieren we sinterklaas bij m'n ouders en dan koopt iedereen voor iedereen een klein kadootje (oma doet ook mee) en vorig jaar hadden zowel m'n zusje en m'n broertje ook nog aanhang...dus we zijn altijd uren bezig met uitpakken...
gezellig zeg! Wij doen al zeker 15 jaar niets meer aan Sinterklaas.. zal over een paar jaar wel weer komen..
het is supergezellig! Is echt de dag van het jaar voor m'n moeder! Als ze moest kiezen tussen het vieren van haar verjaardag, sinterklaas of kerst kiest ze definitief voor sinterklaas. Ook omdat iedereen altijd de moeite neemt om iets leuks voor iemand te vinden en voor een klein bedrag dus dat is altijd erg moeilijk. Zijn er altijd al maanden van tevoren mee bezig
ja zo'n kleintje zorgt ervoor dat je wel weer moet ik verwacht dit jaar al wat dingen voor ons kindje....kan m'n moeder toch niet laten :-D
zo klinkt het wel erg gezellig! Wij doen met kerst altijd wat kleine kadootjes.. heb zo'n vermoeden dat we ook wel wat babydingen krijgen.. leuk hoor!
wij deden ook altijd met kerst maar vorig jaar is mijn schoonvader met kerst overleden dus dat is nu erg gevoelig
Hoi meiden! Ik had dit topic al eventjes zien staan, en ik zie dat jullie inmiddels al aardig wat pagina's hebben volgekletst! Ik weet sinds gisteravond dat ik weer zwanger ben, morgen is mijn NOD, precies 3mnd na mijn miskraam (met 12 weken). Ik vond de afgelopen tijd steeds erg spannend, de weken voor NOD, maar ik denk dat de komende 8 weken des te spannender worden!
Dat kan ik me voorstellen.. dan associeer dat nooit meer met een feestdag denk ik.. Zal wel heel moeilijk worden voor jullie..
dat wordt het ook hoor, zie er ook tegenop...anders hadden we het pas rond de kerst verteld maar dat komt nu niet uit
Lastig hoor liesje zo'n gebeurtenis rond de feestdagen. Hoe oud was hij, en waaraan is hij overleden? Vriend van ons kreeg na de ceremonie te horen dat z'n opa er niet bij was omdat die 's morgens was overleden....die was ook niet blij (zachtjes uitgedrukt)
hij was 66 en hij had een openhartoperatie gehad waarbij hij zuurstoftekort heeft gehad en 4 weken in coma heeft gelegen voordat hij overleden is.
Super goed nieuws Rebbel! Inez, bijna je echo..... zo spannend! Fijn dat je het gaat vertellen Liesje, en leuke manier! Wij hebben het heel wat minder romantisch gedaan dit keer, heb gewoon iedereen gebeld na de posi test. Iedereen leeft zo met me mee en vraagt om de haverklap hoe het gaat, dit keer kon ik er echt niet weken lang om liegen. En wilde ik ook niet.
zo dat is echt te jong! Kan me voorstellen dat dat heel erg moeilijk is om het een plek te geven zeker zo met kerst! alvast heel veel sterkte!