ik ga hem verzetten denk ik en als ik zo onzeker blijf, bel ik even naar de vk... thanks meiden! liefs rebbel
Goedemorgen meiden!~ Lees hier dat er een paar meiden zijn die zich niet zo goed voelen! Beterschap meiden! Zelf voel ik me ook niet super! heb al een paar dagen weer last van hoofdpijn denk dat het uit me nek weg komt.. *die rotnek* Moet strakjes naar de fysio en hoop dat het wat helpt! Voor de rest: zwaai
goedemorgen dames, Titus welkom hier en ik hoop dat je veel steun kan putten uit dit topic! Beterschap aan alle dames die zich ziek zwak en misselijk voelen.... Sam met 11 weken was ik ook nog lang niet van de misselijkheid af...sorry maar dat kan nog wel een paar weekjes duren meid! hier hebben we nog steeds hoofdpijn, ons beebje is erg druk en mijn vent heeft haar vanmorgen ook nog weer gevoeld en hij zei ook al wat is ze druk zeg hihihihi echt iets om trots op te zijn
Ja Liesje, maar ben eigenlijk niet echt misselijk geweest tot nu toe ! Alleen s avonds wat.. Maar dat was niet noemenswaardig
dan heb je nog wel geluk, ik was gewoon de hele dag misselijk.... ik ben er nou zo'n week of 5 af volgens mij...
Goedemorgen allemaal! Wat een lekker weertje he... (tot nu toe dan..) Succes voor alle dames met pijntjes/ klachten etc.. leuk he zwanger zijn Ik ga vandaag verf laten mengen voor de muren op de babykamer.. vind het helemaal leuk..
HAHA ja feest dat zwanger zijn Nou ja, ik twijfelde nog of het van het zwanger zijn komt.. maar volgens mij toch echt wel.. Hmm nou ja, heb nu iig de 10 weken gehaald zonder echte misselijkheid De rest maar ff afwachten.. Misschien gister wel te veel gegeten...
Bruidje super leuk, verf laten mengen ! Ben benieuwd hoe het er straks uit gaat zien Wat voor kleuren willen jullie?
hey bruidje, veel succes met het kleur mengen he en dit weekend dan sauzen? spannend hoor, ben erg benieuwd hoe het eruit komt te zien!
Ik heb wel wat onder de leden maar ze weten niet wat...en zolang ik nog niet noemenswaardig last van heb maak ik me niet druk. ik denk zelf een griepje wat niet door wil zetten
We doen 1 muur aquablauw en de rest limegroen.. Vrijdag zijn we allebei vrij, dan gaan we aan de slag!
HIHI leuk Bruidje. Worden ook onze kleuren Alleen houden we het kamertje wel vrij licht met 1 muur ofzo limegroen en de rest wit ofzo. En gaan wij het meer met assecoires doen
Grappig Sam! Wij hebben een vrij grote kamer dus ik durf het wel aan . Ik heb wel expres een ecru kleurig rolgordijn en rustige gordijnen erbij..
dat zijn erg populaire kleuren maar wel leuk! wij hebben een geel/groenige kleur op de muur en dus kersenkleurige meubeltjes. Zoals gezegd wil ik er nog de foamstickers van de Praxis erbij met de beertjes en bloemetjes...zijn ook precies in die gelige kleur....echt superleuk
Ik ken ze niet die stickers van de Praxis maar ik wil denk ik ook wel iets van muurstickers erbij.. wel leuk hoor.. Je ziet zoveel leuke dingen
Goedemorgen dames, Leuk om te zien dat er al zoveel over of rond de magische grens van 12 weken zitten! Gaat echt goed! Wij hebben vanmorgen de 20 weken echo gehad, en zover er op de echo te zien is krijgen we een gezond kindje! Dus we zijn helemaal blij!
O ja, de echo foto is niet zo mooi, ook wij hebben een beweeglijk kindje dat dus niet stil wilde zitten voor de foto.....continue handjes voor het gezicht houden, of hoofd bewegen, benen waren ook continue aan het rekken en strekken......
Ik wil denk ik ook stickers ! Maar er is zoveel leuks Mooi Mone dat alles goed lijkt SUPER ! Willen jullie niet weten wat het wordt?