Super Mone, van harte! Ja ik ben ook al druk op internet aan het struinen voor stickers en zo.. Je hebt zo veel leuks!
Jawel, en dat weten we ook.....maar...omdat we het nog niet aan onze omgeving hebben vertelt kan ik het jullie ook nog niet vertellen.... Daar kom ik morgen of overmorgen wel mee..... Komt omdat er ook mensen in onze omgeving hier op het forum zitten en die willen we het eerst zelf vertellen...
Trouwens dames.. daar zat ik eens even over na te denken.. Jullie weten dan wat voor geslacht het is, maar durven jullie alles erop aan te passen? Ik zou toch zoiets hebben van straks wordt het toch een jongen... (of andersom ) HIHI dan zit je met een roze maxicosi (bijvoorbeeld ) en een jongen
Ik doe de babykamer vrij neutraal, de kinderwagen etc. ook.. alleen al omdat ik voor een evt volgend kindje dan geen problemen heb met de kleur etc.
wij passen de kleur ook niet op het geslacht aan, alleen al omdat wij niet van hard rose of hard blauw houden. En net wat bruidje zegt krijg je straks misschien het andere geslacht en dan heb je niks meer aan je spulletjes....ik zie mijn eventuele zoon echt in roze kleertjes hoor nee wij houden het lekker neutraal alleen omdat wij daar al van houden...
HIHI OK Vroeg het me even af .. Enn.. jullie weten vast de naam van het kindje al? Gebruiken jullie die ook al? HOorde zondag een verhaal van m'n oma en die kende iemand die zwanger is en zei ja het wordt een meisje en ze heet Tess..
Kleertjes heb ik nu wel echt jongensdingen erbij maar dat is logisch denk ik.... Wij hebben nog geen naam.. we komen er maar niet uit.. Ik heb wel een voorkeur maar hubby is nog niet overtuigd.. Ik zou ook nooit de naam al aan iemand vertellen.. niet leuk..
wij hebben ook wel een naam bedacht maar we zouden hem zeker niet vantevoren gebruiken we moeten er al op letten dat we niet constant zeggen onze dochter enz enz om maar te voorkomen dat we ons straks een keer verspreken...
Ook wij gaan de kamer alleen maar met assecoires jongens/meisjes maken en de kleertjes, maar de rest niet hoor, moet er niet aan denken al die dingen weer opnieuw te moeten kopen voor een eventuele volgende....
Wij weten de naam ook al en hebben junior vandaag een keer zo genoemd, maar de komende 20 weken heet het gewoon junior! We willen niet dat mensen de naam al weten!
jazeker, en wij zijn aan beide kanten de eerste, mochten er meer aan kinderen beginnen en wij zijn klaar, dan kunnen we het misschien aan hun door "verkopen".
De kamer is bij ons neutraal, het enige wat straks het geslacht verraadt zijn de kleertjes, die ik dus verder aan niemand zal laten zien omdat het dan anders duidelijk is wat het is. Bij ons is het geslacht 100% zeker, het is bij de punctie onderzocht en DNA liegt niet. Ben wel benieuwd of de dame van de pretecho het ook deze keer goed zal hebben. Die hebben we volgende week. Mone, gefeliciteerd met deze mooie echo!
Zo'n kind kost echt een vermogen.... Las wel ergens dat een kind van ouders met een hoger inkomen meer kost en dat gemiddel eigenlijk en bepaald percentage van het salaris naar je kind gaat.
Als ik het geslacht van het kindje al zou vertellen, zou ik zeker de naam voor me houden. Er moet toch iets een verrassing blijven.
oh wij wel...wij kunnen heel veel van mijn schoonzus krijgen. ik heb voor een hele tijd terug via haar oude buurvrouw de kinderwagen, maxicosi, badje met standaard, kinderstoel en box gekregen. en dat allemaal voor maar 1 stukje speelgoed van Little People de box voor bij ons in de woonkamer die leen ik van mijn schoonzus want die is koloniaal....