Gistermiddag de 20 weken echo gehad. Ik was behoorlijk nerveus. Stel je nou voor dat ze toch iets vinden. Je gaat er (een beetje naief) vanuit dat alles wel goed zou zijn, maar dat hoeft natuurlijk niet. Ze laten die echo's niet voor niets maken he. Maar de echo was helemaal goed! Laat ik dat maar meteen zeggen dat maakt het onderstaande verhaaltje wat ontspannender om te lezen. Wat een verschil zeg of je een pretecho laat maken of zo'n echo. Dit wordt (terecht) zo medisch bekeken met zo weinig uitleg. Kijk hier zijn de nieren. Uh waar precies? maar goed, wij hebben echt genoten van het beeld van de baby hoor. En ik heb ook gewoon vragen gesteld over wat we zagen, hoe groot iets was, wat normaal was enzo. Ze maakte het even heel spannend door heel lang naar het hartje te kijken. Ze was duidelijk ergens niet tevreden over maar zei verder niets. Mén wat er dan allemaal door je hoofd heen schiet. Van alle afwijking die mijn kind kan hebben toch niet het hartje he. Straks zegt ze dat het niet levensvatbaar is. Omdat ze maar niets zei ben ik het maar gaan vragen. Ze zei dat ze de vierde kamer niet goed zag. Niet zien in de zin van is hij er niet of in de zin van in krijg hem niet mooi in beeld. Pfieuw ze bedoelde dus het laatste. Alle meting kwamen overeen met de zwangerschapsduur dus het was echt perfect! De eerste keuring is dus glansrijk doorstaan! Alle ellende van de afgelopen maanden zijn vandaag weer ruimschoots goed gemaakt. Was ik vorige week nog dat ik zo gefrustreerd dat ik maar zo weinig voelde, nou sinds gisteren is het feest in mijn buik los gebarsten! De hele dag is het plop plop plop. Op de echo zagen we ook hoe dik die placenta is. En idd aan de buikzijde, dus dat verklaard een hele boel. en... we krijgen een knul! Dan ben ik straks moeder van 3 zonen. Is dat niet stoer!
He Luna wat gaaf, ik zag eerst de lijst dus ik dacht huh luna jongen heb ik dat nou over het hoofd gezien.. niet dus hahaha..!
Hihi, dat dacht ik ook al. Tjee Luna, een heel huis vol met mannen. Gezellig hoor! Weten de jongens het al, dat ze er een broertje bijkrijgen? En wat maakte de echoscopiste het spannend zeg, door haar hartkameractie. Nou, gelukkig ziet alles er goed uit en kunnen jullie lekker genieten! Die kleine vierkante spuugdoekjes die hebben wij dus wel weer heel veel gebruikt. Alyssa was gelukkig geen spugertje, maar wel een heerlijk knoeipotje.
Wat een zwangere muts ben ik toch weer he? Krijg ik een kaartje (echt alleen aan mij gericht) van m'n vader en z'n vrouw om me te feliciteren met m'n zwangerschap en dat ze blij zijn dat het allemaal zo goed gaat nu. En de papa dan? Hij is welliswaar niet zwanger, maar we verwachten wel samen een kindje. Ik zit me er gewoon aan te ergeren. Is dat stom?
nee Inez dat is niet stom....ik vind ook dat dat soort dingen aan beide ouders gericht horen te zijn ik kan me helemaal in jouw standpunt vinden hoor!
Ja we hebben het gisteren verteld. Ze vinden het super leuk al is het denk ik snel goed bij kinderen. Ze nemen het ter kennisgeving aan zeg maar. Maar ik mag nu niet meer baby zeggen, ik moet dus broertje zeggen. ze zijn nu namen aan het bedenken. Zegt timo eerst visje en later utrecht. haha hoe komt hij erop! Vooral utrecht! Uiteindelijk bedacht hij david. We hebben nog een timo in de straat en dat vindt hij grappig. Nu hebben we dus ook een david in de straat dus volgens mij leek hem dat wel weer grappig. Kinderen kunnen sowieso alleen namen bedenken van kinderen die ze kennen. Zijn halve klas is dus gepasseerd vanmiddag .
ruben en ik dachten een meisje en mijn man en timo dachten een jongen (timo zei: meisjes zijn stom ). Bij de jongens had mijn voorgevoel van een jongen het dus goed. Nu zat ik er mooi naast! Maar het is zo vertrouwd om weer een jochie te krijgen! Dus ik hoef niet echt om te schakelen zoals jij en bruidje dat wel even hadden.
Luna, wat leuk, 3 boys straks ! Wat zal dat idd spannend geweest zijn.. bah .. Maar gelukkig alles goed Liesje... Ik doe m'n best met een meisje HIHI .. Inez.. dat vind ik ook! Ik vind wel er is maar 1 zwanger, maar je verwacht wel samen een kindje! Een kaartje hoor je dan ook aan beide ouders te richten in normale situaties dan Zoo heb ik even geluk vandaag ..Vanochtend toen ik thuis k wam met de honden begon het te regenen.. net op tijd binnen dus En nu ben ik weer net binnen begint het te regenen
Leuk hoor, dat de jongens er zo leuk op reageren. En vooral dat met die namen. Utrecht. Hoe komt hij erop. Haha. Ik vertel wel steeds tegen Alyssa dat mama een babytje in haar buik heeft, maar tot nog toe lijkt het niet echt door te dringen. Ben wel benieuwd heel hoe ze straks op de kleine gaat reageren.
Luna, jaaaa, gefeliciteerd met je goed echo, en een jongen, joepie wat leuk zeg. Ik kan de hele dag wel eten, niet dat ik echt zo'n honger heb, maar gewoon trek steeds, en 's avonds helaas nog steeds misselijk.
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli geheim Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Mimi, 27 jaar, 2e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 3 november afspraken: 5 mrt Ktje VK + 2e echo 5 mrt Treintje VK 6 mrt Bruidje VK 6 mrt Lindada 12 weken echo 7 mrt Pippo Nekplooimeting 10 mrt Luna vlk 11 mrt Liesje vk 13 mrt Inez pretecho 13 mrt Ischa 2e echo gyn 14 mrt Nony 3e echo gyn 17mrt Treintje 20 weken echo 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 18 mrt Sam8 vk + 2e echo 20 mrt Rebbel vk 27 mrt Natas 20 weken echo 31 mrt Lindaa VK 01 apr Mone VK 03 apr Natas VK 10 apr Lindaa 20 weken echo