Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    latoya jij ook van harte met je zoon! Stoer hè?!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEEY PIPPO :D

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    inze tja jammer van dat kaartje. Jij bent wel zwanger maar jullie zijn alle drie in verwachting van...
    Maar laat je je kop er niet door gek maken, dat is het niet waard! (al voelt het wel wéér als een steek.)

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hey Sam! Al wat beter?

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ach ja.. kon slechter.. Nog beetje hol gevoel in m'n maag.. Niet helemaal lekker.. Maar ga morgen wel weer aan het werk! Is maar een ochtend.. dat ga ik wel redden :p
    Maar merk wel dat als ik veel rondloop het niet zo super voelt :(

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ziek aan het worden? zou me sterk verbazen dat je nu misselijk zou worden van zwangerschap...

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijne avond bruidje en Liesje alvast :D

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou ik denk door gister.. verjaardag.. veel lekkere dingen.. dus denk dat ik wat te veel heb gegeten in combi met zwanger zijn.. HIHI kan ik niet zo goed over blijkbaar.. Voel me verder wel ok..

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    iedereen fijne avond!

en voor de ziek zwak en misselijken doe lekker rustig aan!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA Liesje. dank je wel hoor :p

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Weet ik wel hoor. Vond het alleen gewoon zo ontzettend stom en ja, ook wel een beetje als een steek. Manlief lijkt wel goed genoeg om meubels voor ze heen en weer te rijden en sjouwen, maar voor de rest ...
    Nou ja, het zij zo. Tact is niet haar sterktste kant. Ik leer er al een beetje mee leven na bijna 7 jaar.

12. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hey meiden ben ff weggeweest maar gister echo gehad en was 2 dagen minder als dat we dachten en een kloppend hartje gezien maar hoe groot is d ekans dat het nu nog fout kan gaan? heb af en toe een steekje in mijn buik ik kan het moeilijk uitleggen een druk af en toe is dat bandenpijn? hoop niet dat dat foput gat ben zo onzeker tot iok de 12 weken of liever 16 weken ben maar ja.

groetjes

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hey Joel, gefeliciteerd met deze mooie echo. De een zegt dat zodra je een kloppend hartje hebt de kans op een MK is afgenomen naar ca. 5% en de ander zegt dat bij een goede echo na 10 weken die kans pas is afgenomen naar 5%.

Het is inderdaad een onzekere periode, maar probeer je te bedenken, dat het gros van de zwangerschappen gewoon goed verloopt en dat het een uitzondering is, dat het vaker fout gaat.

Wanneer die steken in je liesstreek zijn, is dat inderdaad bandenpijn.

En die onzekerheid ... tja, die kan slopend zijn, weet er zelf ook alles van. Het enige advies wat ik je hierin kan meegeven is, probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en zo min mogelijk de negatieve verhalen te lezen, daar kun je ook behoorlijk onzeker van worden.

Maar voor nu heb je een kloppend hartje en dat nemen ze je niet meer af.

14. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ha dank je ja en af en toe is dat gevoel echt in buik heb ik t idee maar ga zo naar de vk dus vraag daar alles wat ik wil vragen maar ik hoop da tik dan gewoon nu al bij die 95% mag zitten.

maar mijn vriend zegt ook al van doe rustig en ga niet alles opzoeken want ben zelf best chaotisch mar ja

en luna gefeliciteerd met je zoon.

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi dames,
    wat een hoop jongetjes! Wat leuk!
    Allemaal gefeliciteerd!
    Verder, heb ik ook een kadootje opgestuurd gekregen van m'n tante, met idd alleen mijn naam erop....terwijl we net een week daarvoor een uitnodiging hadden gekregen voor een verjaardag naar ons beide.....dus het kan niet zo zijn dat ze vent z'n naam vergeten was ofzo.....

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

wat leuk al die mannetjes! gefeliciteerd! :D

liefs rebbel

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    van harte met je goede echo! Hoe groot de kans nu is? Nou in principe nog een gewone kans. Pas met een goede echo met 9w kun je zeggen dat de kans een stuk kleiner wordt. Maar veel miskramen van rond de 7w zijn weer miskramen waarbij nooit hartactie is geweest dus in die zin ben je wel weer een belangrijke mijlpaal verder.

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    tja ik trek me daar niet zoveel van aan. Valt mij ook op na de bevalling dat 9 van 10 cadeautjes aan moeders gegeven wordt. (Helemaal terecht natuurlijk want wij doen het zware werk).
    Overigens heb ik ook cadeautjes gehad die nu echt voor mij waren om mijn zwangerschap aangenamer te maken. Want je kan veel zeggen, maar mijn man is echt niet zwanger, dus ik vind het heerlijk als mensen dan specifiek mij in het zonnetje willen zetten.

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    latoya, ik en ... Jij soms ook? :)

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Rebbel, wij hebben dus vorige week een pretecho laten doen. Was met 17wk4dg, ook in 3D, de foto's staan in mijn album.
    Ik vond de tijd naar de 20 weken echo ook te lang duren, en ik krijg die ook nog es pas met 21 1/2 week. Maar ik ga nog een keer een pretecho laten maken, rond week 28 of zo. Is dat een optie voor je? Of anders nu inderdaad extra hartje luisteren bij de VK.

En Bruidje, zijn de verfkleuren mooi geworden?

Mone, wat fijn dat de baby op de 20 weken echo helemaal gezond is!
    Ik ben benieuwd wat jullie gaan krijgen.

Hahaha Sam, tsja als mijn meisje een jongetje blijkt te zijn dat zit ik dus met een roze maxi cosi! :D
    Zoals ik al schreef, ik ga er niet helemaal blind op varen. Een paar kleertjes of een maxi cosi waar je 9 maanden mee doet vind ik minder belangrijk, deels ook vervangbaar en een 2de kind komt hier niet. Maar het kamertje wordt niet knalroze (meer neutrale kleuren, vinden wij ook mooi) en wij gaan ook een jongensnaam uit zoeken. Ze kunnen het nou eenmaal fout zien op echo's, bij mijn zus een collega met 3 echo's dat het een meisje zou zijn en er kwam toch echt een jongen uit.
    Een naam hebben we nog niet (we vinden allebei andere namen mooi! :confused: ;)). Maar als we de naam hebben gaan we die niet gebruiken denk ik, en we zullen dat geheim houden voor anderen.

Gefeliciteerd met je zoontje Latoya!

Hey Luna, jij stoere knullenmama! :D
    En super dat alles goed is met de baby. Maar wat een spanning als zo'n echoscopisten niks zegt. Ik knoop je verhaal in m'n oortjes, kan ik me er alvast op voorbereiden bij onze 20 weken echo.

Zo, en nou ga ik mijn ogen weer wat rust geven :)

Deel Deze Pagina