HIHI.. Ik vind het ook wel knap hoor van je roze maxicosi ! Ik zou het niet durven al vind ik hem helemaal geweldig HIHI !
HEY natas.. HIHI ik zit net ff te denken.. Ik herinner me nog zo goed dat jij zo onzeker was omdat je maar geen posi ovu test had ... En zo'n rotperiode had of je wel weer zwanger zou worden.. En nu ben je gewoon al bijna 20 weken ! Goede zaak ! Zoo dat moest ik even kwijt Knuffel voor jou
Goedemorgen dames! Nou Sam is weer wat opgeknapt.. Haar misselijkheid is er soms nog wel, maar niet meer zoals gister ! Dus ik ga zo weer lekker aan het werk.. Spreek jullie vanmiddag wel weer ! Fijne dag allemaal Liefs SAM
goedemorgen! @natas: thanks meid! ik heb toch besloten dat we hem opschuiven, we heben hem nu met 25,5 week! wel spannend nou, maar over 2 weken gelukkig de 20 weken echo! gave maxicosi! @sam: fijn dat je jezelf al wat beter voelt! liefs rebbel
goedemorgen dames, hier is de misselijkheid weer een beetje toegeslagen.... gisteravond niet veel gedaan, alleen even naar een kennis geweest om broeken te halen voor mijn vent. 4 broeken voor 40 euro....tripper en allerlei dure merken....niet gek he!
dat dacht ik, normaal heeft hij broeken van 55 euro per stuk van Wrangler....dan is dit wel lekker ja ik zei hem gisteren neem er gelijk maar een stuk of 4 mee...scheelt ietsje teveel he
We hebben net een vakantie geboekt. Ik heb er zo'n zin in! Wel gek hoor. het is voor oktober dus dan is de baby er ook al. Maar goed, onze (nu nog jongste) zoon is helemaal gek van thomas treinen en die treinen komen heel soms naar nederland. Dat gebeurd dus nu het laatste weekend van oktober. Wij hebben het meteen aan onze vakantie geplakt, want we zouden dan een weekje weg. Dus we gaan anderhalve week naar zuid limburg en het laatste weekend van de vakantie gaan we thomas bekijken. Leuk ik heb er zin in! Ik zit trouwens helemaal in de thomas sfeer, want ik ben traktaties aan het maken en moet daarvoor thomas plaatjes uitknippen. Kan vanavond denk ik geen thomas meer zin. En mijn zoon wordt er nu even helemaal hyper de hyper van. Thomas mama! Thomas! Met zijn arm gaat het trouwens heel erg goed. Hij kan zich er goed mee redden. Hij zegt wel dat het nog zeer doet dus het zal mij benieuwen of hij maandag al echt uit het gips mag.
He Liesje, ja ik heb de verf.. Het is wel vrij fel als je het in de pot zit haha.. ben benieuwd... Oh lekker zeg Luna vakantie! En fijn dat het goed gaat met zn armpje..
wat lekker luna, een vakantie... wij willen ook nog een midweek of een weekje weg, misschien eind mei of begin juni. ik zat eraan te denken om naar Texel te gaan, lekker met de hondjes....
Ja dat is goed.. misschien schrikken we wel.. Nou ja in het ergste geval gaat er nog een laag overheen met een lichter tintje.. Wij gaan eind april naar Ameland.. heb er ook al zin in
wij zitten aan de schoolvakanties vast dus dat is even jammer. We proberen nog wel een last minute te boeken met pinkster weekend en misschien de aller eerste week van de schoolvakantie maar dan ben ik wel 36w. dus ik weet niet of ik dan nog zin heb. De vorige keren was het me prima gelukt, maar dat was in de winter. Ik weet niet hoe ik hoogzwanger op warme temperaturen reageer.
Ik ben 32 of 33 weken als we weggaan dat vind ik al ver.. laat staan 36.. lekker even aankijken toch hoe het gaat.. Ja wij hebben wel een grote kamer inderdaad dus het valt wel mee hoop ik