we willen dan een huisje hier in de buurt huren. of ik nou thuis zit met mijn buik of in een park. dat maakt niet veel uit. Ik denk zelfs dat het ontspannender is omdat je het huishouden makkelijker kan laten liggen. We willen wel inde buurt blijven zodat wij bij een complicatie gewoon op onze eigen vlk en zkh kunnen terug vallen. En dan zoeken we zo'n park waar veel voor de kids te doen is. Dus dat gaat best. I Bovendien ik ben natuurlijk al 2x zwanger geweest. De laatste keer ben ik zelf s met 37w nog verhuisd. Dus dan klinkt een vakantie met 36w echt als appeltje- eitje
ach ja we hebben er niets over te zeggen he. Ik ben met 40+1 en met 41+2 bevallen dus ik ga er wel vanuit dat ik in elk geval over loop. Hoeveel is dus afwachten.
Oh leuk zeg! Wij hebben in april een gratis reisje gepland. Dan gaan we naar legoland met het vliegtuig. Die had ruben met een wedstrijd gewonnen (knutselen).
hahaha ja Luna jij bent de expert hier al natuurlijk! Mij hoor je ook niet klagen over de reisjes hoor hahha.. Legoland ook leuk zeg!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli geheim Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Mimi, 27 jaar, 2e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 3 november afspraken: 5 mrt Ktje VK + 2e echo 5 mrt Treintje VK 6 mrt Bruidje VK 6 mrt Lindada 12 weken echo 7 mrt Pippo Nekplooimeting 10 mrt Luna vlk 11 mrt Liesje vk 13 mrt Inez pretecho 13 mrt Ischa 2e echo gyn 14 mrt Nony 3e echo gyn 17mrt Treintje 20 weken echo 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 18 mrt Sam8 vk + 2e echo 20 mrt Rebbel vk 27 mrt Natas 20 weken echo 31 mrt Lindaa VK 01 apr Mone VK 03 apr Natas VK 10 apr Lindaa 20 weken echo
ik mag ook niet klagen wat betreft een gratis reis hoor, heb vorig jaar een VIP-reis naar de formule 1 in Monaco gewonnen
Dat is gaaf ik heb nog nooit een reisje gewonnen. En het is ook al 18 jaar geleden dat ik op vakantie ben geweest op 1 weekendje winterberg na . Elk jaar komt er wel iets tussen of het komt er gewoon niet van. En dit jaar gaan we ook naar la balkonia
Klopt, dat herinner je je allemaal heel goed! Nog steeds vind ik het een wonder dat ik op onze leeftijden zo snel weer zwanger ben geraakt, en de druk werd gevoelsmatig ook verhoogd door spijtgevoel uit het verleden. Maar inderdaad, nu alweer zo lang zwanger! Dank je, en knuf terug
Leuk al die reisverhalen en plannen! Wij gaan misschien nog een weekje weg in het voorjaar, we zien wel. Met Chris vanmorgen in het AMC geweest, gelukkig was dit keer de oogdruk goed. Voor de rest gaat het nog net zo langzaam, geduld is een schone zaak..... Zo ik ga hier snel weer verder met allerlei klusjes, o.a. naar de apotheek voor oogdruppels voor Chris. Vanavond kom ik nog wel even langs, maar de komende dagen is het druk. Morgen + vrijdag werken, morgenavond gaan we uit eten en ga ik me bezatten in de appelsap, vrijdagavond een afspraak en zaterdagmiddag + avond ook bezet (dan gaan we 's avonds naar Cirque du Soleil!). Prettige dag allemaal!