zo, ga nu even richting m'n werk, lunchen met collegas en dan hebben we een promotie van een andere collega. Ben benieuwd hoe die het gaat doen. groetjes simone
Wat jong Liesje jeetje... dikke knuffel alvast... Wel leuk voor je dat je dan nu toch een leuke gelegenheid hebt om het te vertellen! Het wordt spannend voor Inez!
Wanneer hadden jullie de eerste echo? Ik had bij mijn vorige zwangerschap een echo met 8 weken en bij 12 weken (die laatste is niet doorgegaan omdat ik die dag daarvoor de MK kreeg), maar ze zeiden al dat ik bij een volgende zwagerschap een extra echo tussendoor mocht. Bij die van 8 weken was de termijn 7 weken dus wsch. al een groeiachterstand. Eeerder dan een week of 7 heeft niet zoveel zin toch?
dankje voor je snelle antwoord liesje, dan probeer ik over een paar weken een afspraak te maken met 7w. Ik mocht de vorige keer ook al met 7w maar dat vond ik zo vroeg en heb het een week later gezet, nu maakt het me niet zoveel uit als ik toch sowieso een extra krijg \maar goed, eerst maar eens de komende dagen doorkomen, want ik ben zo stom geweest om voor mijn nod te testen. Maar ik kon echt niet wachten, ben al een week licht misselijk.
Hoi Wens Ik had zelf met 8 weken een echo dat was al heel gaaf om te zien! Maar wat Liesje zegt.. met 7 weken moet je sowieso al een hartje zien.. Ik ben de 1e keer met 6 weken gegaan dat zou ik zelf nooit meer doen.. als het hartje dan nog niet klopt zit je zolang in onzekerheid..pfff...
precies Liesje dat hartje is waar het allemaal om draait! Ik heb een angelsound hoop dat ik volgende week wat kan horen..
ik wil zoiets niet hebben, dan wordt ik veel te obsessief erover en schiet ik in de stress als niks te vinden is dus ik begin daar niet aan
Ja dat is ook wel een beetje zo.. ik weet nu dat het bij mij nog niet te horen is omdat het nog te laag ligt.. maar wil het wel proberen.. ook leuk voor hubby.. ik zie het wel als ik er gespannen van word doe ik het niet meer..
Behoorlijk. Ben er best wel een beetje bang voor. Maar goed, nog even 2 daagjes doorbijten. Vandaag een lekker druk dagje omdat we aan het eind van de middag Sinterklaas gaan vieren en morgen zal ik ongetwijfeld de dag ook nog wel doorkomen.
Wat grappig zeg, ik heb ook al jong kunnen moederen. Heb een broertje van bijna 12 jaar jonger. En ja, we hebben allebei dezelfde ouders.
Lieve Bruidje, ik duim even hard mee. Het zal erom spannen of het hartje te horen is. Maar ik zal al blij zijn als het kleintje het formaat heeft wat het zou moeten hebben. @ Wens, welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb bij m'n eerste zwangerschap m'n eerste echo al gehad met 5 wkn 4 dgn omdat ik toen niet zeker wist of ik 5 of 9 weken zwanger was en aangezien we prenatale controle wilden laten doen was het wel belangrijk om te weten hoe ver of ik was om nog dingen te kunnen overdenken en regelen. Bij m'n tweede zwangerschap was ik 8 weken toen ik een echo kreeg, bleek toen een MA te hebben. En daarna heb ik een paar keer een afspraak gemaakt voor rond de 6 weken. Helaas werden deze echo's achteraf alleen controles om te zien of m'n baarmoeder schoon was. Nu krijg ik een eerste echo met 6 wkn 4 dgn. Met een beetje mazzel is er dan net beginnende hartactiviteit te horen.
Zo, en nu ga ik nog even een paar cadeautjes inpakken en een groentensoep klaarmaken voor vanavond. Tot later!