Zooo goedemiddag dames. Sam heeft weer gewerkt. Was weer leuk ! Hopelijk heb ik volgende week eindelijk m'n eigen laptop op het werk, zodat ik ook met het digitale schoolbord aan de slag kan, want zonder schoolbord is toch wel vervelend. Je kunt dan zoveel meer ! Heerlijk jullie reisjes.. Nou ons weekendje weg komt één dezer weken ofzo ook nog wel ! Maar vakantie zit er dit jaar niet in.. Verhuizen en trouwen kost genoeg, en dan ook ngo een beeb ! En onze tweede auto moet eigenlijk vervangen worden.. dus ... als iemand nog wat over heeft .. HIHI >..
(oeps ik ben hier nog, zit veeeeeels te lang te treuzelen ). Ja Liesje, gelukkig zit er wel iets vooruitgang in bij Chris. Haha toevallig Luna, ik zal zaterdag naar je zwager zwaaien We gaan voor mijn verjaardag, heb dit maanden geleden al gekocht. Leuk dat jullie zelf ook gaan volgende week zondag!
ik ga binnenkort maar eens nadenken over het verjaardagscadeautje voor mijn vent want ik ben precies op zijn verjaardag uitgerekend en dan komt er niks meer van cadeaus kopen...
hij lijkt sprekend op Rob Kamphuys. ken je die? doe hem dus maar de groeten als je hem ziet! (smiddags komt hij nog bij ons omdat Rubemans 3 jaar wordt)
Hee meiden! Hoe gaat het hier met de ladies? Met mij niet zo super.. Ik ben heel erg moe en lusteloos en dan die eeuwige hoofdpijn...en als ik in de spiegel kijk.. nou Ik ben van plan om morgen ff naar de ha te gaan, want ik vind het niet normaal dat ik eigenlijk nergens meer energie voor heb.. Heb maar 2 uurtjes gewerkt vanmorgen en dat ging met moeite... toen ik thuis kwam ben ik direct gaan slapen, en ben pas om half 3 wakker geworden en savonds lig ik tegenwoordig ook al rond een uur of half 10 omdat ik het niet meer volhoud! De bloeduitslagen van de vk, waren op zich wel ok, alleen had ik een veel te laag ijzergehalte.. misschien heeft dat iets te maken met mijn moeheid/lusteloosheid en hoofdpijn? Dat wil ik dus morgen ff overleggen met de ha! Nou heb alweer genoeg geklaagd hierzo! Dikke knuffel!
DIe kans zit er dan dik in dat je daarom zo moe bent meid! Slim dat je ff langs de ha gaat! Zoo ik zal even met het eten beginnen.. Net even gelegen, dan nu maar weer even wakker worden en vanavond paardrijden ... HIHI niet dat het veel zin heeft om te rijden als ik vanaf vrijdag al niet gereden ehb, maar het gaat om het idee
oh maar dat gebeurd niet hoor. De kids zullen vast wel tekeningen maken en ik denk dat we met het gezin wel wat leuks doen. Als ik het maar pannenkoeken eten ergens. Onee dat is sneu, die lust mijn man niet. Misschien dat de ouders nog komen. maar verder vieren we het dit jaar niet.
Te laag ijzer heeft zeker invloed op je energie peil! Je kan floradix kopen. Ik vind de vloeibare vorm vies maar de tabletten gaan prima. Ik krabbelde daar snel van op!
Luna ik slik al een poos floradix (ook de pillen) en zelfs als aanvulling nog dagravit mama en baby.. helaas heeft dit bij mij geen effect..
Hahaha Luna, ik zal zaterdag uitkijken naar een soort Rob Kamphuys Toevallig Liesje en Luna, ik ben uitgerekend op 4 augustus en Chris is op 8 augustus jarig dus scheelt ook maar 4 dagen. Goed idee om van tevoren een cadeautje te kopen, moet ik dan ook maar even doen. Hij is deze week heel lief geweest voor mij, hij vertelde dat hij lopend naar de winkels is gegaan voor mijn verjaardagscadeau (hij kan nog niet autorijden) en die liggen een half uurtje hier vandaan. Ben benieuwd wat hij heeft kunnen verzinnen, zoveel winkels zijn er niet in het dorp en ook nog uitzoeken met z'n manke oog. Lindaa, ik hoop dat de HA morgen dan wat beters voor je ijzergehalte heeft. Wat vermoeidheid kan erbij horen in de eerste weken, maar wat jij beschrijft is wel extreem.
Oh vervelend is dat Linda geen energie hebben. Maar grote kans dat het aan je ijzergehalte ligt. Ik voel me wel een stuk beter alleen heb ik dus ook weinig energie. Bij mij ligt het waarschijnlijk aan de combinatie medicijnen die ik slik voor mijn bloeddruk en de zwangerschap. Ik denk niet dat mijn ijzer te laag is omdat ik een paar maanden geleden een ijzerkuur heb gehad. Ik heb er nu ook echt geen zin in maar moet even een paar boodschapjes halen
Ja natas dat hoop ik ook. idd wat vermoeidheid lijkt me niet zo erg nee.. maar het lijkt zowat wel ziekte van pfeiffer ofzo.. zo erg dat ik er last van heb.. en het vervelende is dat ik zo veel wil doen,, maar niet kan.. dan wordt ik eigenlijk wat chagarijnig van mezelf hahahaha,,, jij ook al geen energie ischa? vervelend he?! vooral als je van alles wil doen HIHI
Inderdaad Linda, het liefste lig ik de hele dag in bed en dat heb ik pas sinds vorige week. Kan ook s'morgens mijn bed niet uit komen, nu moet ik ook zeggen dat het op mijn werk enorm druk is en veel zieken en we zitten nu midden in het hoogseizoen wat nog tot september zal duren en dat neemt ook een hoop energie weg. Maar we hebben vanmiddag onze babykamer gehaald, deze hadden we via marktplaats gekocht, ik weet het het is erg vroeg maar ik vond hem zo mooi en echt voor een prikkie kunnen kopen.