limey en jacolien, van harte gefeliciteerd! en welkom hier! Misselijk ben ik niet echt geweest, als ik misselijk werd moest ik eten en had ik dan een klein beetje gegeten was het over. Verder kun je even kijken bij het voedingscentrum wat zij voor tips hebben, vsm heeft een middeltje tegen misselijkheid en als je er erg veel last van hebt zou ik naar een huisarts gaan, er zijn namelijk verschillende middeltjes hiertegen die je tijdens je zwangerschap mag hebben.
ik moet zeggen dat bij mij de misselijkheid ook wel verspreid is over de dag maar voornaamlijk is het in de ochtend het meest hevige en de rest van de dag is het echt zo'n raar gekriebel misselijkheid. het put mij ook een beetje uit
dat eten om de misselijkheid een beetje te dempen dat werkt bij mij ook wel maar na een uur begind het weer. en dan neem ik een rauw worteltje volgens me huisarts kan dat geen kwaad maar nu als ik net ergens dat je beter geen rauwe groentes kan eten. dus iemand daar een idee over?
wij hebben nog niets gekocht.... mannetje is eerst nog aan het verbouwen en als het goed is komt komend weekend het kinderkamertje leeg te staan zodat we daaraan kunnen beginnen. Daarbij moeten we ook een beetje uitkijken, een promotie kost ook heel veel geld, alleen het boekje drukken kost bijna 2000 euro..... Maar goed hoort er ook bij...kan ze moeilijk alle 250 zelf schrijven
De nodige dingen zijn we al wel over uit, het wiegje gaan we volgend weekend ophalen en de commode wordt een mooie ladenkast van de ikea.... En de box, daarvan hadden we een mooie gezien bij prenetal. Maar daar zijn we nog niet over uit.
da's een hoop geld Mone.. Bij ons lijkt het wel een bodemloze put.. maar ja ach.. hopenlijk zijn we hierna wel een beetje klaar met alle kosten.. nog gordijnen en wat aankleding en dan hebben we het wel denk ik
ik ga nu ook verder niet echt meer dingen kopen maar vooral me man die heeft echt zo iets van dat babysetje is voor ons verder moeten we wachten maar dat wilt ie hebben. hij zo van dat kamertje is voor ons ookal gaat het nu mis dan hebben we de dingen al op voorhand hij wil zelfs al volgende week aan de kamer gaan behangen in de neutrale kleuren zodat het kind(jongen of meisje) geen verschil maakt.
ja oke leuk zo'n man maar ik moet me gedeist houden van hem en zelf loopt ie in 7 sloten te gelijk. en ricotta is niet echt een aan rader om te eten tijdens een zwangerschap
onze kamer wordt ook neutraal hoor, alleen met assecoires wil ik het een jongenslook geven. Per slot van rekening misschien komt er een tweede .......
voor de zekerheid zou ik als ik jouw was nog wel even op de verpakking kijken hoor, maar ricotta betekend opnieuw gekookt in het italiaans (heb ik me laten wijsmaken)
hmm ricotta en taart? ricotta is een "kaas" gemaakt van wei en wij is ongepasturiseerde overblijfselen van kaas
en taart....je bent zeker nog niet teveel aangekomen Ik moet het wat rustiger aan gaan doen van mezelf, ik heb de hele zwangerschap al amper gesnoept maar ben nu al bijna 10 kilo aangekomen, gaat de laatste weken erg hard, terwijl ik nu last krijg van m'n darmen en maag.....begrijp er niets van...