kan me je angst indenken dees bij mijn 1e zw was ik absoluut niet misselijk en toen ging het mis....maar het zegt echt niks hoor
Leuk he als je buikje begint te groeien! Geniet er maar goed van meis! Het mooie weer komt er bijna aan dan kun je aan iedereen je mooie buik showen
Nou meiden, ik ga nog ff wat doen hier.... Just zal over een half uurtje wel weer wakker worden! Heb vanmorgen gepaas-shopt met Just, was erg gezellig, nu alle paas dingetjes een plaatsje gaan geven! Doeiii doeiiii
ja is wel leuk ja en dan moet je ook nog zo'n subtiele vent hebben die zegt dat je een dikke pens krijgt Hij is er ook alleen maar trots op hoor! Hij moet er 's morgens en 's avonds altijd met de handen erop liggen als we in bed liggen in de hoop het kindje te voelen
doei doei jill een fijne dag nog en tot snel. en liesje mijn man die liep vande week mij te vertellen dat ik zo mooi afgevallen was en nu nu lachte hij me gistere uit dat een vriendin van mij vond dat ik een buikje had
liesje aan de ene kant ben ik ook wel blij dat ik al een buikje krijg want dat duit er wel op dat ik echt zwange ben maar ja aan de andere kant was ik zo blij dat me buikje door afvallen eindelijk weg was
ohw ja tuurlijk Ik kan momenteel nieteens fatsoenlijk op me benen staan door misselijkheid en mag van man lief ook rustig aan doen. en dan vergeet ik wel eens dat er mensen zijn die wel werken
Zooo De boodschapjes binnen en de hondjes moe ! Nu moet ik hier nog even wat orde maken en stofzuigen en dan de bank op.. ... Ben nu toch wel moe ... Over misselijkheid mag ik niet klagen. Ik ben vaak s avonds misselijk maar het helpt dan wel aardig om wat te eten en dan zakt het weer af ! Ooh mijn mannetje zit het liefst de hele dag aan m'n buik als ie thuis is ! Heerlijk is dat Echt genieten
heey sam mijn man was gistere voor het eerst echt lief hij heeft me buik lekker ingesmeerd met baby creme. wat was dat een fijn gevoel normaal als ik het aan hem vraag is ken je da zelf niet en nu vond ie het leuk om te doen vanavond maar weer een keer
HIHI leuk die mannen ! Het aparte bij ons is dat mn man dat de vorige keer dus helemaal niet had.. Dan moest ik hem er echt op wijzen, maar blijkbaar had hij toen al niet een goed gevoel erover terwijl hij dat nu vanaf het begin heeft gehad ! Ooooh hij is zoo lief ! Zo leuk, werd gebeld door het stafbureau (waardoor ik meestal word gebeld of ik kan invallen) en zij feliciteerde me ! Erg leuk.. Ja moest het wel vertellen ivm planningen voor volgend jaar HAHA
dat had mijn man dus ook bij de vorige 2 keren dat ie er eeigenlijk niets mee van doen wilde hebben *volgens mij vermoede hij wel dat het toch niet goed zat*
tja het is niet anders, morgenmiddag heb ik vrij maar een rustige middag zal het niet zijn boodschapjes doen, hondjes naar de dierenarts voor het jaarlijkse spuitje en als ik geluk heb nog een beetje in huis poetsen en dan als vent thuiskomt het eten klaar hebben!
sommige dingen moeten nou eenmaal gebeuren zaterdag gaan we naar duitsland tegels kijken dus daar ben je ook niet 1 2 3 mee klaar en dan heb ik geen zin om laat op de middag nog weer boodschappen te moeten doen..
He girls! Nou heb zojuist mijn 2e ronde gehad bij shoeby fashion,, Ging niet zo geweldig.. vond het super moeilijk, en heb me best gedaan.. Ze vertelde me dat ze mensen zoeken voor langere periode en als ze mij aan zouden nemen dat het dan maar om 4 mnd ongv. zullen gaan ivm met het zwangerschapsverlof! Ik vond dit absoluut niet leuk om te horen..