Hai dames... Ben ik ook weer ff.. Rebbel, wat super dat toch alles goed is...nu maar weer lekker genieten he en op naar de volgende echo! Welkom Wens3 en van harte, geniet er van ook al is dat in het begin moeilijk..Hoop voor ons allen dat we een gezond zomerkindje krijgen Had vandaag het hele huis gedaan...had nog nix gegeten, dus heb ik 2 van die koteletto's gebakken..paar hapjes was ik al vol en ben nu opeens weer heel misselijk niet leuk, maar ja...hoort erbij he dames!
Waarschijnlijk hoor je het hartje wel met die duur.. even afwachten kan er nog net om spannen! Fijne avond alvast! Latoya vervelend he die misselijkheid.. maar ach.. is voor een goed doel!
Dat is waar Bruidje...alleen had ik zo'n honger en na een paar hapjes was ik al vol maar ja, overdag kan ik amper eten en 's avonds prop ik me vol haha..ga nu maar ff strijken en eet ik tussendoor wel mandarijntjes, ook lekker en gezond
Nou, warm eten gaat ook steeds minder, want normaal kan ik best veel eten...maar ben gewoon heel snel vol..maar dan een uurtje later maak ik popcorn ofzo
pfff ik voel me net een anorexia patient. Ik heb de hele dag strijd om het eten. Liefst eet ik niet, maar ja, dan weet ik dat het zkh heel snel een bed voor me heeft. Maar als ik wel eet, dan weet ik weer dat ik moet spugen. Ik krijg het eten gewoon niet weg. Ik geloof dat ik op dit moment 1/2 boterham en 1 beschuit op heb. Wel probeer ik goed te drinken. Dat lukte toen bij de jongste niet meer, maar dan gaat het met de verzuring erg snel en wilde de ha me op laten nemen. Ik moest toen zelfs al van water spugen, maar nu lukt dat nog wel. Net als thee en sap. Ik vind het mega zwaar momenteel en moet echt naar de mannekes kijken om te weten waar ik het voor doe. Inez bedankt voor je berichtje! Dat deed me goed!
Luna: dat is ook geen pretje dan...maar goed, het is idd voor een goed doel als je maar genoeg drinkt, dat doe ik dus niet :-s dat is wel het belangrijkste..gelukkig heb ik nog niet gespuugd en hoop dat ik dat ook niet hoef...bleg, ben daar altijd bang voor Maar goed, je moet er maar wat voor hebben..wel zwaar idd!
Wat vervelend luna dat je er zo'n last van hebt! Maar is idd voor een goed doel! Ik moet niet aan eten denken op het moment (wordt ik misselijk van), en maak dan wel wat lekkers voor mezelf (of koop wat lekkers ) en daarna voel ik me al weer beter. Heel gek mechanisme....
Hoi meiden, sorry dat ik lang niets heb laten horen, was er even een beetje helemaal klaar mee, met baby's en zwanger zijn/ worden. Mijn HCG is omlaag, dus geen EUG, gelukkig. Wel raar (vond ook de gyn) dat er niets te zien was, maar omdat dit mijn tweede miskraam is, gaan we vanaf 18 januari de molen in. Kijken of er een oorzaak voor is. Waarschijnlijk niet, meestal is het domme pech, maar de gyn wil alle mogelijke oorzaken uitsluiten. We nemen ook even een paar maanden pauze (Joepie...condooms! :-S)want we zijn die emotionele achtbaan echt meer dan zat nu. Ik moet echt even rust in mn hoofd en in mn lijf krijgen. Ik hoop dat bij jullie alles goed blijft gaan en dat jullie straks mogen genieten van jullie kindje! Bedankt voor alle steun!
Heel veel sterkte zena! En als jullie zover zijn komt het ook voor jullie goed, dat durf ik te wedden!
Fijn weer van je te horen Zena, heel veel sterkte ! Aaah, arme Luna...... knuf! Inez, ik duim me echt helemaal wezeloos
Zena, heel veel sterkte meid, het ga je goed. Luna, ook jij heel veel sterkte met alles. Blijf maar goed veel naar je kleine kereltjes kijken. Hopelijk ben je snel van deze misere af. Natas, ik duim keihard mee.
Goedemorgen! Hier alles goed! En met jou Mone? Liesje hoe was het vertellen? Zena, je hebt gelijk meis doe maar even rustig aan.. Luna wat vervelend zeg dat je niets wegkrijgt... Nog 1 dagje Inez, hoe laat moet je morgen?
Even een korte reacte, ik moet zo weg voor een vergadering. Vanmiddag ga ik weer even bijlezen. Heb vanochtegnd (NOD) weer met matcare getest, en die was negatief pas toen ik weer thuis kwam nadat ik de kinderen had weggebracht zag ik weer een heel vaag lijntje, maar dat was wel 2 uur later. Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken...
goeiemorgen dames! @inez eerst heel erg veel succes voor jou vandaag en dat je maar een hartje mag zien kloppen! @Zena, wat fijn om wat van je te horen en we hopen je hier wel weer terug te zien he @Bruidje, ja het vertellen was hartstikke leuk, heb door mijn schoonzus het gedicht laten voorlezen, couplet voor couplet en niemand had het in de gaten tot mijn zwager een helder moment had en toen stond mijn schoonzus te gillen! en mijn schoonmoeder te huilen maar verder was het erg leuk, iedereen was erg blij!
Huilen van blijdschap je moeder neem ik aan.... Wat leuk voor je meis dus het was een echte verrassing!
nee huilen van mijn schoonmoeder was omdat mijn schoonvader er niet meer is en die had dit ook mee moeten maken en daarom huilt ze. deed ze de vorige keer ook... ik had echt even een egoistische gedachte van wees ook eens een keer blij voor ons in plaats van altijd te huilen! het moet toch iets leuks zijn
Goede morgen dames. Wat een leuke reacties Liesje. Wens, ik ben bang dat een vaag lijntje dat pas na 2 uur komt geen positieve test betekent. Je moet de test echt binnen 10 minuten af kunnen lezen. Wellicht kun je het morgenochtend nog een keertje overdoen en dan zorgen dat je niet al te veel drinkt. Ik moet morgen om 10.45 uur in het ziekenhuis zijn voor de echo. We zijn daar een gemiddelde wachttijd gewend van een half uur. De ene keer ben je zo aan de beurt, de andere keer moet je zo een uur wachten. Maar hopen dat het morgen snel gaat. Hebben jullie ook al dat jullie gewone kleren niet meer lekker zitten? Ik denk dat ik vanmiddag m'n positiekleding maar weer eens tevoorschijn ga halen. Heb ik nog liggen van de eerste keer. Zitten vast nog wel bruikbare dingen tussen. Ik heb gisterenavond maar een wijdvallende trui aangedaan zodat het niet op zou vallen dat m'n buik al wat aan het groeien is. Had ik bij m'n eerste zwangerschap ook al zo snel.