dat is een tegenvaller om te horen ja....maar dat was ergens ook te verwachten omdat je bij het 1e gesprek al zo eerlijk was geweest
heey linda balen zeg dat ze daar nu al zo moeilijk omdoen zeg. maar ja al kunnen ze je voor 4 maanden aan nemen zou ik er gewoon op in gaan bevalt het jou en jij ligt bij hun in de smaak kan je na het zwangerschaps verlof daar weer rustig aan het werk gaan.
zou het deeske? als dat kan zou ik het nog niet eens zo erg vinden!Zal het haar eens vragen! ik hoor volgende week hoe en wat
ja en helaas loont eerlijkheid niet altijd. ik ervaar het nu ook wel hoor. ben net 6 weken en me reintergratie begeleider wil liever nu niet verder gaan omdat de kans dat ik aan genomen word ergens te klein is
een tante van mij had dat ook die ging op solisitatie bij de jumbo en vertelde dat ze zwanger was ze kon daar beginnen en had wel na 4/5 maande dat ze met verlof ging ze werkt er nu uiteindelijk al 7 jaar
Nou dan blijf ik maar wat hopen voorals nog dan! en dan hoop ik dat het uiteindelijk toch op zijn plek valt.. wou me graag bij hun settelen eigenlijk!
whieeeeeeee ben nu zo blij me vriendin is zo juist bevallen van een kern gezonde dochter de naam is eowyn en weegt 3880 en is 54cm ben nu echt zoooooooooooo blij
Nou Just slaapt nog.... (slaapkop) Dus kom nog ff hier blieken..... Ag een beetje pesten.... ik weet nog dat wij (toen ik zwanger was van Just) op stap gingen met vrienden en dat mijn broeken erg strak gingen zitten en het er niet bepaalt charmant uit zag zeg maar... het was echt zo van wów die is aangekomen... dus ik tegen mijn mannetje helemaal <zo,.. schat is het echt zo erg als ík het zie? ? ? En hij, Já tis echt niet mooi nu..... Nou ja! hij bedoelde het ook niet zo als het eruit kwam, hij zegt ook, já jij vraagt en ik geef alleen een eerlijk antwoord.... uhhh tja! Maar ook hij zat iedere avond aan mijn buik! Ik voelde Just bij 18 weken schoppen, mannetja bij 21 weken.... Hij is nu ook weer ápentrots, we zijn ook al met namen bezig!
mijn man en ik hebben al een top 5 jongens en meisjes namen maar iedere dag komt er weer een naam bij waardoor we nu al bijna aan een tot 20 zitten
Ohhhhhhhhhhh meiden, Just is wakker, jullie zouden het moeten kunnen horen hier door de babyfoon..... Zooooo lief, hij word altijd heel vrolijk wakker, hij kletst nu zo lekker in zijn bedje! Dat hebben jullie straks ook allemaal....... héérijk toch!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli geheim Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Mimi, 27 jaar, 2e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 3 november afspraken: 5 mrt Ktje VK + 2e echo 5 mrt Treintje VK 6 mrt Lindada 12 weken echo 7 mrt Pippo Nekplooimeting 10 mrt Luna vlk 11 mrt Liesje vk 13 mrt Inez pretecho 13 mrt Ischa 2e echo gyn 13 mrt Jill 12 weken echo 14 mrt Nony 3e echo gyn 17mrt Treintje 20 weken echo 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 18 mrt Sam8 vk + 2e echo 20 mrt Rebbel vk 27 mrt Natas 20 weken echo 31 mrt Lindaa VK 01 apr Mone VK 03 apr Natas VK 06 apr Bruidje VK 10 apr Lindaa 20 weken echo Weer even mn nieuwe afspraak erop gezet..