Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahaha geeft niets deeske!

2. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    ach ja liesje een vrouw kan ook praten en breien te gelijk dus dan moet overgeven en........ ook kunnen toch :p

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    is wel wat minder charmant kan ik je vertellen :)

4. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    ja liesje dat geloof ik wel kijk met breien berijk je nog iets met overgeven ook wel want het is voor een goed doel :p

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat was het ook maar ik ben blij dat ik er vanaf ben hoor

6. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Net op mijn werk verteld, echt lachen. Het is bij ons traditie dat je stroopwafels tracteert als je zwanger bent, maar ik had ze stiekem op de koffietafel neergezet en was hem toen gesmeerd. Echt een hele chaos bij iedereen; 'wie is er zwanger?' Haha, iedereen werd beschuldigd. Maar de meeste verdachte toch mij, dus toen iedereen er was heb ik het maar verteld. Wel heel leuk al die positieve reacties.

7. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Ha meiden,

Ik had gisteren avonddienst moest gelijk vanaf de echo gaan werken! Vandaar dat ik het aan mimi had gevraagd om het jullie te vertellen! Ben echt helemaal opgelucht nu en zit heel de tijd maar te smilen haha :) !
    Ik zal binnenkort de echo inscannen, ik moet dadelijk weer werken!

Heb niet echt veel bijgelezen nu! Maar wil even kort reageren!

@ Natas, nog gefeliciteerd met je verjaardag meid! En het was idd de perfecte dag voor de echo :) !

@ Luna, Leuk zeg dat jullie weer een zoon krijgen! Hoe reageerde de grote broers erop? Hoe is het met je zoon die in het gips zit? Gaat het goed met hem?

@ Deeske, welkom en gefeliciteerd!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zoo me is back :D
    Lekker gereden..
    Deeske ik ben altijd voorzichtig ;) ! Heb een heel lief paard, anders was ik er ook echt niet op gestapt!
    Ik krijg ook wel reacties van paardrijden maar even op een laag pitje of niet omdat het de vorige keer fout is gegaan. Pff krijg bij sommige mensen niet in het hoofd dat een mk niet van paardrijden komt! GRRR.. Word er zo moe van. Ja paardrijden doe ik al minder, maar dat is puur omdat ik er de energie niet voor heb! ;)

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Lindada wat een leuke traditie!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Inderdaad Lindada.. Geweldig :D :whistle: :D

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lindada, fijn dat het bloedverlies is verklaard en dat alles goed is met jullie kleine uk. Gaan ze nog wel wat aan die ontsteking doen?

12. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Volgens hem moest het vanzelf minder worden, maar ik vraag het maandag nog even na bij de vk. Hij zei dat het geen kwaad kon, maar helemaal gerust ben ik er niet op. Het is ook vrij groot, hij dacht namelijk eerst dat het een tweede vruchtzakje was. Maar dan zouden ze het de vorige keer al gezien moeten hebben (of ze hebben niet goed gekeken, maar dat lijkt me stug). Dus ik ga er niet vanuit dat het een tweeling geweest was.

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Groot gelijk dat je het nog even na gaat vragen bij je VK. Zelf zou ik er inderdaad ook niet helemaal gerust op zijn.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY Pippo.. Hoe is het vandaag gegaan? Als je nog moet.. Heel veel succes natuurlijk! Komt vast allemaal goed :D !

15. Jill J

Jill J Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.091
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten kindjes
    Valkenswaard
    Heyyy meiden.......
    Ik ga zo ff bij lezen... moet ff bij komen, heb mijn dag niet vandaag!
    Ga ik vanmorgen naar een vriendin (om te koffie leuten....) alles gepakt wat allemaal mee gesjouwd moet worden voor Just en had wat lekkers en vermaak gekocht voor haar (ze is net geoperreerd dus mag en kan ff niet veel)
    Zit ik in mijn auto, tralalalala start dat KLOTE ding niet :evil:
    Dus bij de buren aangebeld of ik hun auto ff mocht lenen om de accu weer op te laden.... Nou dat mocht (heb lieve buren gelukkig)
    Nou alles aangekoppeld,.... springen de vonken er van af :(
    Uhh ja.... dan weet ik het ook niet, een accutje opladen kan ik wel maar dan moet ie niet zo raar gaan doen hoor, dán weet ik het niet!
    Durfde m niet te starten...
    Maar goed, de buurman kwam wel ff helpen, zijn mijn startkabels aangefikt door die vonken... :rolleyes:
    Nou zijn kabels gepakt en hij deed het weer...
    Maarrrrrrrrr dát ging té makkelijk........ helaas,... radio kapot! Zal door die vonken wel een optater gehad hebben denk ik...
    Maar nóg erger mijn verwarming (airco die je op graden in kan stellen weet je wel, dus niet met zo'n knop blauw is koud en rood is warm....)
    deed het dus ook niet meer want dat zit in hetzelfde scherm als de radio en aangezien de auto gister flink bevroren was en ik de verwarming dus op het aller hoogst had gezet heb ik de hele weg in een kánonen hete auto gezeten :x
    En Justje ook,... arm menneke!
    Nou en dan gaat het dus de hele dag mis he... allemaal van die kleine rot dingen maar niks gaat nu goed.... blééééh!

Zó, nú ga ik bij lezen............. :D

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zulke dagen heb je.....heb ze ook wel eens.....zo'n dag dat ik liever in m'n bed blijf liggen en ik halverwege de dag ook echt het gevoel heb dat ik dat veeeel beter had kunnen doen!
    Hoop dat alles nog goedkomt met je verwarming!
    succes in ieder geval!

17. Jill J

Jill J Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.091
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten kindjes
    Valkenswaard
    Heyy Lindada!
    Van harte gefeliciteerd meid met je goede echo!
    Heb je misschien een leuke echofoto?
    Leuk voor in je album (hint hint :D )
    Heyy en heb je écht moeten overgeven in de file? ? ?
    Whaaaa hoe heb je dat opgelost? Had je een zakje of deurtje open 'bleehhh' en deurtje dicht? :(: :D

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    fijn weekend dames!

19. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Fijn weekend allemaal!

p,s werd vandaag in een winkel gefeliciteerd met de derde!
    waaah ik krijg echt een buik

20. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik probeer de echo in te scannen. En ik heb inderdaad in de file overgegeven. Ik had zo'n bakje die ze in het ziekenhuis hebben om in te spugen. Daarna bakje geleegd uit het raam (vond het aso om hele bakje uit het raam te kieperen), en op mijn werk (buiten) weggegooid. :)

Deel Deze Pagina