Kijk Pippo, dat is nou nog eens goed nieuws. Gefeliciteerd! Ik ben inmiddels af van m'n kuurtje tegen de blaasontsteking en ik denk dat hij inderdaad ook wel over is nu, heb in ieder geval geen last meer. Moest het wel in de gaten houden van de gyn en aan de bel trekken wanneer ik dacht weer last te hebben. Er was nog een kweekje gemaakt van m'n urine om te zien om welke bacterie het ging, maar het ging gelukkig niet om een variant die schadelijk kon zijn voor de zwangerschap. Het schijnt dat bij 15% van de zwangeren er een variant voorkomt die schadelijk kan zijn voor je kindje, dus .... bij twijfel altijd even urine laten testen! Jill, lekker dagje meid! Ben je er al een beetje van bijgekomen?
Hee Pippo Goed nieuws hoor Gefeliciteerd.. Kan je het nu eindelijk van de daken schreeuwen ! Jill wat een rotdag meid.. bleagh.. Soms heb je helaas van die dagen.. Voor iedereen die het nodig heeft... een dikke KNUFFEL
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Mimi, 27 jaar, 2e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 3 november afspraken: 10 mrt Luna vlk 11 mrt Liesje vk 13 mrt Inez pretecho 13 mrt Ischa 2e echo gyn 13 mrt Jill 12 weken echo 14 mrt Nony 3e echo gyn 17mrt Treintje 20 weken echo 17 mrt Tatty 2e echo 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 18 mrt Sam8 vk + 2e echo 18 mrt Mimi 1e echo 20 mrt Rebbel vk 27 mrt Natas 20 weken echo 31 mrt Lindaa VK 01 apr Mone VK 03 apr Natas VK 04 apr Pippo 16weken echo 06 apr Bruidje VK 10 apr Lindaa 20 weken echo 08 mei Pippo 21 weken echo 05 jun Pippo 25 weken echo Nog even een paar afspraken erbij gezet!
Thnx voor jullie felicitaties! Hmm toch wel wennen hoor, om hiernaast 41 te zien staan Lindada, fijn dat je echo zo goed was! Hey Tatty, ik had nog niet gelezen dat je zo'n mooie echo had gisteren! Kijk, dat is nou een leuk kadootje voor m'n verjaardag van je. Pippo, ook gefeliciteerd! Inez, gelukkig had je niet de schadelijke variant. Fijn dat het nu over is, hoop dat het helemaal weg blijft! Ik ben bekaf. Een drukke dag op kantoor gehad en daarna door naar een grote behangwinkel. Hadden we 2 ideetjes over een thema, hebben we TIG behangboeken doorgekeken, vinden we van 1 thema niks en van 1 iets 'wat wel gaat'. Snik!
Jee Natas waar ook: gefeliciteerd! Als ik zo terug lees ben ik wel heel blij, wat herkenbaar die onzekerheid en het niet kunnen genieten in het begin zeg! Sinds een week voel ik me weer redelijk fit en heb veel minder slaap nodig (lag vaak om 21.00 te tukken) en kan ook echt genieten dat ik een aardig buikje begin te krijgen! het wordt nu echt leuk! Jill wat balen van je auto! Hoop dat ze het kunnen fixen!
Nou ff snel want ik ga lekker bankhangen,... ben opperdepop nu na zo'n dag! De auto gaat naar de garage.... gaat heeeeel veel centjes kosten volgens mannetje! Hij is echt flink gevonkt zeg maar Zoiets komt altijd als het ff nét nie kan he! We gaan volgende maand verbouwen,.... nieuwe ramen/kozijnen in heel het huis en de zolder komt een dakkapel en word afgewerkt want daar gaan wij slapen als de kleine er is. Just krijgt onze kamer en de baby Just zijn kamer.... dus daar zitten al heeeel veel centjes in en dan nu nog die auto... Nja tis toch zo..... Hij gaat waarschijnlijk morgen naar de garage, is er veel werk aan dan maandag want ik heb m het weekend nodig, moet werken..... Nou meiden, nú ga ik de bank zoeken Doeiiiiiiiiiii en tot morgen!
oooo wat hoop ik me snel hier te kunnen bijvoegen, vandaag nog geen teken van on, wel veel afscheiding, slijm. De vorige test was negatief, donderdag. Nu durf ik nog niet opnieuw te testen misschien toch nog maar even een weekje wachten. Dames gefeliciteerd, hoop me snel bij jullie toe te voegen.
8 maart 2008 Jaja mijn binkie. Nog even en dan is ook hij grote broer! Maar vandaag is hij heel erg jarig!
Ooh Luna wat lief ! Gefeliciteerd met de kleine man Jahoe en hier is het weer weekend ! Jammer dat onze hond het nodig vond om ons een uur lang wakker te blaffen.. Dom geval.. Dan wil hij in de kamer, maar ja, hij hoeft z'n zin niet ! Nou mooi figuur hier weer ! Maar goed, wij gaan zo onze nieuwe meubels bestellen !