Jeetje, zit er zo'n lange wachttijd op maxi cosi? En ik dacht nog wel dat we daar wel zat tijd voor hadden! Hmmm, moeten we ook maar niet al te lang meer mee wachten dan.
bonjour! nog plannen vandaag? Wij hebben een oververmoeide oudste zoon met koorts op bed liggen. De andere zoon stuitertje lekker rond en speelt met zijn nieuwe speelgoed. Straks komt mijn broer nog met zijn vriendin. Vanavond gaan we samen uit naar de schouwburg. Sara Kroos deze keer. De aller jongste zoon (in spƩ) die schopt er lekker op los. Gezellig! Natas hoe was het gisterenavond? Ik ben benieuwd!
Vandaag heb ik niet veel plannen. Hubbie moet werken op de beurs, dus ik ben alleen thuis. Ik ga even wassen en strijken denk ik en verder lekker lui doen, het blijft zondag natuurlijk
Haha, ook al jou lievelingswerk jootje? De mijne ook niet, maar ik loop al achter, omdat ik door de misselijkheid me er minder toe kan zetten...
Ik stel het ook zo lang mogelijk uit hoor... Maarja, op een gegeven moment moet je wel. De misselijkheid komt en gaat, dus ik moet er gebruik van maken als ik me goed voel. Het help in ieder geval als ik rustig aan doe, dus daar houd ik me dan maar aan Trouwens, hoe vinden jullie mijn nieuwe banner? Leuk is ie he?!
Ik ben ongeveer vanaf dat ik 6 weken was misselijk met af en toe overgeven. Niet echt mijn hobby, maar het helpt wel bij mijn onzekerheid omdat je jezelf echt zwanger voelt.
Heey dames.. Zo hier alweer een drukke ochtend gehad.. Maar nu kan ik dus wel weer slapen Al even heerlijk paardgereden in de regen , Maar goed, hij liep lekker ! Toen op autojacht want gister is er geconstateerd bij onze tweede auto dat hij nog rijdt, maar niet lang meer ! Dus dat komt er ook nog even bij.. HAHA ach ja, het moet allemaal in 1x geloof ik.. En net gedoucht en nu dus zitten, en wachten op eten, want ik en minimensje hebben honger
Zo bakje had ik net optijd! Maag is weer leeg... Pfff, misselijk ok, maar dat overgeven ben ik wel zat nu!
tja ik ben deze keer heel erg ziek geweest. Sommige dagen wel 6x overgeven. Ik was het toen zooooo zat. Maar goed ik was wel ver heen en kon amper mee rop mijn benen staan, maar heb mezelf echt gewensd dat de zwangerschap heel snel over was. Nu kijk ik er gelukkig heel anders tegenaan. Ik heb nu heel soms een slecht dag maar echt overgeven hoef ik niet meer.
Zoveel overgeven hoef ik gelukkig niet! Jeetje 6x op een dag. Ik heb niet meer dan 2x per dag moeten overgeven, voorlopig dan. Mijn moeder is 6 maanden ziek geweest, dus ik hoop niet dat ze dat doorgegeven heeft! Maar bij de meeste wordt het minder bij 14 weken, dus daar richt ik me voorlopig maar op...
hoi meiden! ik had jullie nog niet verteld dat ik gister een klein beetje bloed verlies heb gehad, maar de vk is langs geweest en ze heeft het hartje laten horen! alles was prima met de kleine! je hoorde hem of haar ook duidelijk bewegen via de doptone! het beetje bloedverlies komt waarschijnlijk doordat ik moeilijk naar het toilet kon... dus ik ben weer gerust gesteld! alle misselijke meiden! doe het rustig aan, beterschap! liefs rebbel
Luna, ik wil een klacht indienen!...... ik heb gisteravond de hele tijd naar iedereen in de tent zitten zwaaien maar je zwager heeft niet terug gezwaaid! De voorstelling was weer helemaal mooi, bijzonder, adembenemend en geweldig, je gaat er weer van genieten! En van Sara Kroos ook vanavond, ben ik 1x geweest en heb helemaal dubbel gelegen. Veel plezier! En wat een leuke foto van jou en Jerl, mooie zwangere buikjes! Anoul, wat een lange levertijd op een maxi cosi! Wij hebben vorige week de babykamer, kinderwagen en maxi cosi gekocht en alles wordt begin mei geleverd. Lindada, sterkte met je misselijkheid. Sam, naar wat voor auto zijn jullie op zoek? Rebbel, kan me voorstellen dat je even erg geschrokken bent! Fijn dat de vk langs kon komen en je gerust heeft gesteld.
Uuh een klein licht autootje maar moet wel op snelweg kunnen .. iets van seat ibiza, peugeot 106.. zoiets...