wat belachelijk Natas! Ik had nog zo gezegd dat hij zelfs zijn nep-rob-kamphuis-handtekening mocht geven!
Tssss, die zwager van jou is niet betrouwbaar Luna Sam, dan kan je bij een hoop merken en modelletjes terecht. Succes!
ik heb net deze week ook een klein autootje bijgekocht. ik was het zat om altijd maar met het openbaar vervoer te moeten of afhankelijk van een ander te zijn. we hebben nu lekker 2 autootjes, kan ik gaan en staan waar ik wil heb een daihatsu charada gekocht. een licht autootje
ja meiden ik was idd geschrokken en ja luna dat dacht ik dus ook! maar goed het was maar heel weinig en bruin, dus oud bloed, maar wilde toch even de bevestiging dat alles goed was! was weer leuk om te horen, de kleine lag goed te bewegen daar in mijn buik zei de vk, je hoorde allerlei bubbels, echt leuk! ik kan niet wachten tot volgende week dinsdag, de 20 weken echo! liefs rebbel
Nou weekend is eindelijk voorbij, sorry voor degenen die niet moesten werken Morgen een dagje thuis en dan weer volop werken!
Natas, zo te horen heb je een leuk weekeinde gehad. M'n schoonmoeder is vandaag naar Cirque du Soleil geweest. Ben benieuwd hoe zij het heeft gehad. Luna, wat sneu dat jullie oudste ziek is. Maar gelukkig heeft de jongste lekker genoten van z'n verjaardag. En wat een leuk plaatje van jou en Jerl met jullie buikies. Rebbel, dat was zeker even schrikken met het bloedverlies. Gelukkig is alles met de kleine en aankomende week heb je de 20 weken echo en kun je nog even lekker genieten van de kleine.
moet zo nu en dan ook es hé tis gewoon veel makkelijker voor ons een 2e autootje, aangezien ik met onregelmatige diensten zit en niet op de fiets ga. (niet omdat ik te lui ben, maar omdat het pad waar ik langs moet donker en afgelegen ligt)
Goedemorgen iedereen. Nog maar 3 nachtjes slapen en dan is het weer zover. pfffffffff ik hoop maar dat alles goed is. Kon vanmorgen niet opstaan, ontzettend moe, rugpijn, misselijk en koppijn maarja moet toch gaan werken. Iedereen een fijne dag.
Goedemorgen dames.. Ischa rustig aan meis! Even over die auto, hier het probleem dat ik wel met de auto naar het werk moet, en dat ik met de auto naar paard moet. Anders ben ik alleen al 2 uur kwijt aan fietsen.. Nou dat gaat m niet worden ! Zal vandaag eens even wat rondbellen. Misschien dat we dan eind van de middag nog even ergens kunnen kijken.. Verder heb ik ook wat ontdekt Ik zie m'n eigen heuvel niet eens meer als ik rechtop sta en naar beneden kijk.. DUs JAHOE er groeit wat ! Kan niet wachten totdat het volgende week dinsdag is! Nou ik zal even de honden uitlaten en paardrijden, het weer is nu nog aardig! Tot straks. Liefs SAM
Goedemorgen dames! M'n hubbie heeft dit weekend de vliering afgemaakt, dus nu kan onze "rommel" de vliering op en dan is de kinderkamer leeg...jippie! Als dank daarvoor heeft onze uk z'n vader geschopt! Dat was dus voor de eerste keer dat hij het voelde echt gaaf! Allemaal een goede week!
goedemorgen dames, mijn autootje staat bij de garage vrijdag knapte spontaan mijn uitlaat kapot....had in een keer een sportauto.... Sam ik heb ook een Peugeot 106, hartstikke fijn autootje voor in de stad maar ook wel op de snelweg hoor. Kost haast niks in de wegenbelasting
Wat een kapotte auto's toch allemaal. Succes met alle reparaties en Sam, succes met de zoektocht naar een nieuwe auto. Hoop dat jullie snel iets naar jullie zin vinden.
ach mijn reparatie is nog wel te doen, uitlaatje stuk dus daarvan weet ik al wat het kosten gaat...wel een vieze tegenvaller trouwens want de katalysator moet ook vervangen worden en we zijn net bezig met alle inkopen voor de nieuwe badkamer....mmmmmm komt niet echt goed uit
Het blijft altijd vervelend, al die reparaties aan de auto. Zeker wanneer je al zoveel andere kosten hebt.