Ik dacht gister 'tot hoe lang moet je ook alweer foliumzuur slikken....' ben toen gaan kijken maar zag op het pakje staan 8 weken en in een boek stond 14 weken.... Wat hebben jullie gedaan? / Doen jullie?
volgens mij tot je 10w bent, maar ik slik het nu nog steeds...zit in de gravitamon wat ik nog steeds neem
Ohhh dás fijn Liesje! Wat was er met jou auto? Of moest ie gewoon een beurtje? Die van mij doet het nog steeds niet.... (had vrijdag zo'n pech dag weet je nog,... vanwege mijn auto e.d....) Hij doet echt niks meer, %#&*#$ bak Is toch nog maar 5 jaartjes oud, maar ja dat wil niks zeggen dat zie je maar weer...... De buurman is om een uurtje of 16.00 thuis, hij wil er dan wel ff naar kijken, hij is nogal handig met autootjes Hij heeft iig een nieuwe accu besteld, die hij er zelf wel ff in legd! Hééél fijn, scheelt weer wat centjes Nou hoop dat ie het straks doet.... tis pokke weer hier dus dan zit je echt aan huis gekluisterd met zo'n kleintje....
de uitlaat was mij vrijdag kapot geknapt, dus ik moest wel, was allang blij dat het gelijk vanmorgen gemaakt kon worden. hoezo pokkeweer? hier schijnt de zon en regent het (nog) niet....
Nou hier is het echt niet lekker, je waait van je fiets af met zo nu en dan een flinke bui over je koppie Enne die zon is ver te zoeken.............
Ik heb ook 8 weken begrepen met foliumzuur, maar ook bij mij zit het nog steeds in de vitaminenpreperaten die ik inneem....dus ben nog niet gestopt met foliumzuur, het kan namelijk zeker geen kwaad.
Ik heb nog zo'n 12 pilletjes liggen... maak ik die gewoon nog ff op. Kan idd toch geen kwaad en of ik ze nu nog ff slik of ik gooi ze weg.....
Je hoeft de foliumzuur maar tot 10 weken te slikken.. maar idd als het op moet ! Gewoon ff opmaken HAHA komt Sam nog eens aan hoor.. Het begint hier ook steeds harder te waaien.. man o man ...