Vanmorge naar de vk geweest. Alles goed, lage bloeddruk 110/55. Beeb was super bewegelijk, daarom kon ze moeilijk het hartje vinden. Telkens als ze hem had, floepte ie weer weg! Maar uiteindelijk toch gelukt. Ik denk dat ik een klein schoppertje ga krijgen, haha!
lindada, wat fijn dat alles goed is morgen mag ik weer! kan niet wachten tot ik het hartje weer horen kan
Goed nieuws Lindada ! Wij gaan zo nog even kijken wat voor auto's hij nog meer heeft staan.. En verder wordt het toch niet eerder dan zaterdag om ergens te gaan kijken... pff.. Ben even met m'n website bezig over de zwangerschap enzo.. HIHI wordt mooi Als ie online is, horen jullie het wel.. Zal me zo eerst even fatsoeneren want mannetje zal zo wel thuis komen
heey meiden. ik hoef gelukkig niet zo lang meer te wachten *tot a.s donderdag* dan krijg ik me eerste echo en hopelijk daarop meer volgende
Lindada, wat fijn dat alles goed was bij de VK. Sam, het komt vast allemaal goed met jullie kleine uk. Liesje, veel succes morgen bij de VK.
hoi meiden! @inez: gefeliciteerd met je mijlpaal! @sam: succes met je zoektocht naar een auto! verder ben ik t weer kwijt... ik ben er nu wel van overtuigd dat het de kleine is die ik voel! vandaag weer regelmatig bubbeltjes en plopjes gevoeld! echt leuk! liefs rebbel
Rebbel wat gaaf meid ! Nou zoektocht naar auto is klaar ! De Ibiza was verkocht, maar we dachten we gaan toch even kijken, omdat hij nog wel wat had staan zei hij. We hebben een vw polo gekocht. 1993, en 116000 gedraaid. Dus die kan nog heel wat jaartjes mee. Zit garantie op en krijgt grote beurt en eigenlijk is hij nog heel mooi ! Dus hoop dat we hem deze week nog op kunnen halen !
Gefeliciteerd met je auto Sam. Ik ben zo extreem vermoeid heb ook echt onzettend veel moeite om de hele dag te werken, door die vermoeidheid word ik ook heel erg zenuwachtig doordat ik me niet op mijn werk kan concentreren waardoor mijn bloeddruk misschien ook wel weer om hoog gaat. Dit had ik de vorige keer precies hetzelfde en had toen aan mijn werkgever gevraagt of ik mijn kwartier middagpauze aan mijn 3 kwartier lunchpauze mocht plakken zodat ik net iets langer thuis kon blijven en begon hij te lachen en zei "dat zou ik ook wel willen". Dus het heeft niet veel zin om dat nu weer te vragen en ook weet mijn baas het nu nog niet. Dus ik ga nu maar weer naar bed. Ik vind het ook zo vervelend voor mijn vriend, die heeft helemaal niets aan mij En van 5x in de week sex is het nu hooguit 1x in de week , komt dit bij jullie bekend voor?
Bofkont! Ons sexleven beland in de koelkast als ik zwanger ben. (En sommige periodes zelfs in de vrieskist).
Goedemorgen dames.. Ooh Ischa, je krijgt een dikke knuffel van mij hoor.. Echt vervelend als je zo moe bent ! Nou ik zal het ook maar niet over ons seksleven hebben op het moment ... Die is sinds ik zwanger ben zeer diep vestopt in de vriezer. Maar moet zeggen dat ik nu wel weer wat meer puf krijg en hopelijk ook weer wat meer zin.. HIHI mijn bijnaam konijntje doe ik nu even geen eer aan ! Nou ik zal zo de honden uitlaten en dan aan het werk. Kijken wat voor klas kleuters ik vandaag krijg! Ach het redt zich vast allemaal wel weer .. Iedereen fijne dag en misschien even tot tussen de middag.. Voor degenen die naar de vk moeten.. Veel plezier! Liefs SAM