Goedemorgen meiden! @ Sam: van harte met je nieuwe autootje! @ Ischa: super vervelend dat moe zijn! Ik heb er ook nog last van! (en die eeuwige hoofdpijn!) @ Rebbel: wat super leuk dat je je ukkie nu voelt! Wat betreft de sex: uh..nou die zit hier in iig niet in de vrieskast Verder is er vanaf hier weinig nieuws! Iedereen werkse en fijne dag!
Goedemorgen iedereen. Gelukkig zijn we toch niet de enige waarbij de sex heel veel minder is. Nou ik ga dadelijk mijn baas bellen en me ziek melden, voel me echt helemaal niet goed, vannacht ook geen oog dicht gedaan mijn kop knalt bijna uit elkaar. Dus ik ga zo weer terug mijn bed in en hopen dat ik een beetje kan slapen en dat het dan wat minder wordt. Fijne dag iedereen.
Deeske: voor ik zwanger werd, gebruikte ik medicijnen tegen maagzuur. Deze mag ik nu niet slikken en gebruik nu als alternatief gaviscon. Dit is niet schadelijk, wel heel vies maar hevige maagzuur is zo pijnlijk dat je zo'n pilletje/drankje wel neemt. Verder helpt melk ook maar dat is bij mij van korte duur. Of melbatoastjes helpen ook. ischa; de eerste periode was de sex bij ons ook ver te zoeken. Ik voelde mij er soms ook wel schuldig over. Ik was bang dat hij zou denken: mijn klus is geklaard en nu ben ik niet meer nodig. Inmiddels is het weer terug en ik geniet er nu nog meer van dan eerst. Ik moet het alleen niet op de avond laten uitdraaien want dan is toch vaak mijn batterijtje leeg.
goedemorgen dames, sam gefeliciteerd met je leuke nieuwe tweedehands autootje, leuk zeg een vw polo! wat de sex betreft, de eerste 2,5 tot 3 maand deden we het maar heel af en toe, vergeleken met eerst echt heel erg weinig maar in de vrieskist zit het niet hoor en sinds de misselijkheid weg is is de zin ook weer een beetje terug maar we doen het niet zo vaak meer als hiervoor....ik ben blij als we 2 keer in de week halen op dit moment...en dan ook nog meestal in het weekend! vanmiddag weer naar de vk, dan wordt de uitslag besproken van de 20w echo... heeft iemand Bruidje trouwens nog gezien hier? die heb ik gisteren gemist.... en nu eerst maar eens aan het werk!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Mimi, 27 jaar, 2e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 3 november Jootje24,25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend op 13 november afspraken: 11 mrt Liesje vk 13 mrt Inez pretecho 13 mrt Ischa 2e echo gyn 13 mrt Jill 12 weken echo 14 mrt Nony 3e echo gyn 17mrt Treintje 20 weken echo 17 mrt Tatty 2e echo 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 18 mrt Sam8 vk + 2e echo 18 mrt Mimi 1e echo 20 mrt Rebbel vk 27 mrt Natas 20 weken echo 31 mrt Lindaa VK 01 apr Mone VK 03 apr Natas VK 04 apr Pippo 16weken echo 06 apr Bruidje VK 10 apr Lindaa 20 weken echo 08 mei Pippo 21 weken echo 05 jun Pippo 25 weken echo Wat stond de lijst alweer ver weg zeg!
Anoul. ik heb zelf ook die pilletjes gehad tegen maagzuur. en ook de gaviscon maar daar bleek ik toen alergisch voor te zijn. (ik heb zo ie zo al problemen met me maag vandaar dat ik ook meer keer op een dag moet eten doe ik dat niet krijg ik ook al ben ik niet zwanger hevige zuurbranden) momenteel eet ik brinta en dat werkt wel een beetje dus eet nu zo'n 4 komen brinta op een dag Sam gefeliciteerd met je nieuwe auto ischa de sex is ook hier een beetje verstopt. gistere wel gebrobeerd maar was te moe dat ik gewoon in slaap kieperde
hier zou ook mijn gegevens bij kunnen. Deeske 27 jaar 1ste kindje 2x miskraam laatste 22 januari uitgerekend rond 31 oktober 13 maart eerste echo
Weer een mijlpaal! Ik denk dat ik de baby gisteravond voor het eerst heb gevoeld. Ik weet het pas zeker als ik het weer een paar keer heb gevoeld, die eerste bewegingen zijn toch nog wat onduidelijk.Maar mijn gevoel zij echt dat het de baby was. Ben benieuwd of ik vandaag weer een tekentje krijg.
wat leuk wens dat je je beeb gevoeld hebt ik heb achteraf gezien de beeb ook al zo vroeg gevoeld maar ik wist het niet zeker omdat dit voor mij de 1e is
Wens ontzettend leuk voor je dat de kleine vrolijk aan het bewegen is hoop dat je vaker van zo'n moment mag genieten
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Deeske, 27 jaar, 1e kindje, 2x mk laatste jan, uitgerekend rond 31 oktober Mimi, 27 jaar, 2e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 3 november Jootje24,25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend op 13 november afspraken: 11 mrt Liesje vk 13 mrt Inez pretecho 13 mrt Ischa 2e echo gyn 13 mrt Jill 12 weken echo 13 mrt Deeske eerste echo 14 mrt Nony 3e echo gyn 17mrt Treintje 20 weken echo 17 mrt Tatty 2e echo 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 18 mrt Sam8 vk + 2e echo 18 mrt Mimi 1e echo 20 mrt Rebbel vk 27 mrt Natas 20 weken echo 31 mrt Lindaa VK 01 apr Mone VK 03 apr Natas VK 04 apr Pippo 16weken echo 06 apr Bruidje VK 10 apr Lindaa 20 weken echo 08 mei Pippo 21 weken echo 05 jun Pippo 25 weken echo
Dankje wel liesje dat je hem er tussen hebt gezet ga maar ff wat brinta eten en een puurmama pilletje nemen
zou inderdaad erg fijn zijn, hoef pas over 3 weken weer naar de vk en dat is wel erg lang wachten op het hartje horen. en over de sex... wat is dat? hahaha heb er echt geen puf voor maar dat komt wel weer.
ik kan me erg goed in denken dat je graag nog een keer het hartje wil horen. miss een idee momenteel kan je voor 44 een dopler kopen dat is een soort van echo apparaatje waarmee je zelf het hartje van de baby kan beluisteren
Weet je dat je recht hebt op extra pauze wanneer je zwanger bent? Ik weet niet meer precies hoe het zit, mag je volgens mij een uur extra pauze hebben. Google er maar eens op of misschien weten de andere meiden hoe het precies zit. En ergens aan het begin van dit topic is het ook al eens besproken. En over de sex? Gedurende m'n vorige zwangerschap had ik daar veel meer zin in dan nu. Maar dat zal ook wel weer goedkomen.
Je hebt als zwangere inderdaad recht op meer pauzes, tot een 1/8 meer van je hele werkdag, dus als je 8 uur per dag werkt dan mag je een uur extra pauze vragen als jij vindt dat jij dat nodig hebt! Ischa, ik zou het nog maar eens aankaarten want je moet er zelf niet de dupe van worden, daarvoor hebben ze dit wettelijk geregeld!
over de extra pauze weet ik alleen dat een nicht van mij dat ook heeft maar zij kreeg het pas na de 5 maanden zwangerschap maar het schijnt per bedrijf anders te zijn. dus ff na vragen. een meid die ik ken uit belgie die zit nu net in haar 10de week en die heeft al 2 weken thuis gezeten door vermoeit heid
Klopt dat je een uur extra pauze mag nemen als je zwanger bent. Als je lijf dat nodig heeft gewoon doen hoor, die regels zijn er niet voor niets. En zo'n doppler/angelsoudns ofzo is niets voor mij. Als ik het dan niet zou kunnen vinden dan zou ik me alleen maar zorgen maken. Het valt trouwens met de zorgen nog wel redelijk mee hoor, ik ben nog steeds misselijk en moe en dan in combinatie met die groeiende buik moet het wel goed zitten nu. Het zijn alleen af en toe van die momenten he....
Wens, jij ook al zo vroeg met het voelen van de kleine? Ik kon hem ook al zo aan het einde van de 12e week/begin 13e te voelen. (en dat ondanks een voorliggende placenta).
nou ik weet niet anders dan dat je er recht op hebt vanaf het moment dat je zwanger bent en niet pas vanaf 5 maand....