Dankje Inez, ben wel benieuwd wat ze gaat zeggen over de metingen van de echo...zal toch wel goed zijn...
Kan me voorstellen dat je daar benieuwd naar bent. Maar als er iets aan de hand zou zijn geweest hadden ze het toch vast al wel meteen gezegd? Als ik jou nu hoor, ben ik trouwens wel blij, dat wij de nabespreking meteen na de echo hebben.
daar ga ik wel vanuit dat ze dat hadden gedaan maar ik heb het hier ook even gevraagd aan de vk's en die zegt dat het mooie/goeie uitslagen zijn dus ik ben al wat meer gerust
ff bijgelezen... De sex bij mij is ook niet echt super meer... Van om de dag (om zwanger te worden ), naar ongeveer om de week... Ik ben veel te misselijk voor die polonaise aan m'n lijf. Op mijn werk is het ook een babyboom! Ik ben nummer 6 (waarvan 2 net bevallen)! Tja, dat krijg je met een groep van vooral vrouwen tussen de 25 en 35 jaar.
ff bijgelezen... De sex bij mij is ook niet echt super meer... Van om de dag (om zwanger te worden ), naar ongeveer om de week... Ik ben veel te misselijk voor die polonaise aan m'n lijf. Op mijn werk is het ook een babyboom! Ik ben nummer 6 (waarvan 2 net bevallen)! Tja, dat krijg je met een groep van vooral vrouwen tussen de 25 en 35 jaar.
Hmm ik kan nog steeds Lindada en Lindaaa niet uit elkaar houden... Ik ben zo moe ik stop er mee voor vandaag, pc gaat uit.
Goedemiddag dames ! Pfff dit is echt niet meer leuk.. Had ik een leuke groep kinderen en een stagiaire en nog ben ik helemaal kapot na een dagje werken. Tot overmaat van ramp hadden hondjes feestje gebouwd met de tissues die dus overal lagen en een doosje verkauwd.. Dus kon na het uitlaten ook nog fijn stofzuigen.. PFFF
HIHI dank je .. Al heb ik het denk ik beter voor elkaar Mannetje gaat straks met de polo naar carpool en ik krijg thuis de station ! Ben ik helemaal blij. Lekkere warme kont door de stoelverwarming
Gefeliciteerd met je mooie echo Lindada! Liesje, hoe was het bij de VK? Sam, fijn dat je een leuke auto hebt gevonden! Ischa, wat naar dat je zo vreselijk moe bent. Goed van je dat je je ziek hebt gemeld, zorg maar goed voor jezelf! Hier is ons sexleven ook tot bijna een 0-punt gedaald. Door mij, mijn borsten zijn zo gevoelig dat hij daar nauwelijks aan kan komen en voor de rest doet het mij op dit moment weinig. En ook een beetje door Chris en hoe hij zich voelt met de oogoperatie en zo. Wens, wat leuk dat je de baby al zo vroeg voelt! Ik heb het voor het eerst met 17 weken gevoeld, zo af en toe. Sinds een dag of 3 voel ik het heel regelmatig elke dag. Gaan jullie allemaal met verlof 6 weken voor de uitgerekende datum? Ik aarzel vreselijk, het lijkt me ook zo fijn om na de geboorte wat langer thuis te kunnen blijven. Het idee om een kleine baby vanaf 11 weken naar een kdv te moeten brengen 3 dagen in de week staat me best tegen. Zo, de rest van de avond ga ik lui bankhangen! Was weer een drukke dag vandaag op kantoor en de wandeling met Raisa daarnet was koud! Chris kookt vanavond, godzijdank.
hoi meiden! alles goed hier? ik ga het rustig aan doen vanavond, ben erg moe! tot later! liefs rebbel
Haay meiden! wens3: lastig he.. 2 lindas in 1 topic HIHIHI verder niet veel te melden! Ben moe, en doorweekt van het lopen met de hond HIHI! Sam wat een feestelijke thuiskomt voor jou zeg! hahaha! en dan was je al zo moe..
Ja fijn die honden... Maar blijkbaar hebben ze hun eigen feestje hier wel gebouwd, want heb ze vanavond nog niet weer gehoord Ze liggen lekker te slapen HAHA ... Ik hoop dat m'n duopartner van school zo belt, want ik ga er echt vroeg in.. Koppijn en moe !
Natas, veel plezier met bankhangen. Ik hou er rekening mee dat ik waarschijnlijk wel 6 weken voor de uitgerekende datum met verlof moet omdat ik nu al medicijnen gebruik tegen te hoge bloeddruk en ook nog steeds niet wil zakken en we op het werk zometeen midden in het hoogseizoen zitten wat ook niet echt bevoorderlijk is voor mijn bloeddruk. Maar misschien valt het allemaal wel mee maar dan wil ik toch 6 weken van te voren met verlof omdat meteen aan het einde van mijn verlof het bedrijf gesloten is ivm kerst dus er toch meteen weer 2 weken langer vrij heb. Sam wat een leuke hondjes zeg, wij hebben ooit meegemaakt kwamen we thuis en hadden ze de hele varen uit elkaar getrokken . De hele woonkamer was groen. En ik hoop dat je hoofdpijn en vermoeidheid snel weg is, kan er helaas over meepraten. Inderdaad had ik daar al iets van gelezen dat je recht hebt op 1/8 deel extra pauze alleen wil ik het mijn baas deze keer pas met 12 weken vertellen. Maar als ik het dan nog nodig heb ga ik het wel vragen. Nou nog 2 nachtjes slapen en dan weer een echo, vind het echt spannend, misschien heb ik daarom wel zo'n hoofdpijn. Omdat de vorige keer precies op die dag het hartje gestopt is. Maar probeer toch positief te blijven. Nog een fijne avond, ik ga zo ook weer slapen.
Goedemorgen allemaal! Zoo, ik ben weer wat opgeknapt, maar voor hoelang weet ik niet ! Ik ben nu wel erg vrolijk nadat ik net zag dat m'n buik nu toch echt al begint! Morgen maar even een foto! 12 WEKEN Nu nog hopen dat m'n clio zometeen niet wegwaait. ! Nou tot vanmiddag! Dikke knuffel van SAM
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Deeske, 27 jaar, 1e kindje, 2x mk laatste jan, uitgerekend rond 31 oktober Mimi, 27 jaar, 2e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 3 november Jootje24,25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend op 13 november afspraken: 11 mrt Liesje vk 13 mrt Inez pretecho 13 mrt Ischa 2e echo gyn 13 mrt Jill 12 weken echo 13 mrt Deeske eerste echo 14 mrt Nony 3e echo gyn 17mrt Treintje 20 weken echo 17 mrt Tatty 2e echo 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 18 mrt Sam8 vk + 2e echo 18 mrt Mimi 1e echo 20 mrt Rebbel vk 27 mrt Natas 20 weken echo 31 mrt Lindaa VK 01 apr Mone VK 03 apr Natas VK 04 apr Pippo 16weken echo 06 apr Bruidje VK 10 apr Lindaa 20 weken echo 08 mei Pippo 21 weken echo 05 jun Pippo 25 weken echo Enn dames die morgen voor een echo moeten.. Succes met wachten nog vandaag! Komt helemaal goed hoor! Dikke knuffel voor jullie
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Deeske, 27 jaar, 1e kindje, 2x mk laatste jan, uitgerekend rond 31 oktober Mimi, 27 jaar, 2e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 3 november Jootje24,25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend op 13 november afspraken: 13 mrt Inez pretecho 13 mrt Ischa 2e echo gyn 13 mrt Jill 12 weken echo 13 mrt Deeske eerste echo 14 mrt Nony 3e echo gyn 17mrt Treintje 20 weken echo 17 mrt Tatty 2e echo 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 18 mrt Sam8 vk + 2e echo 18 mrt Mimi 1e echo 20 mrt Rebbel vk 27 mrt Natas 20 weken echo 31 mrt Lindaa VK 01 apr Mone VK 03 apr Natas VK 04 apr Pippo 16weken echo 06 apr Bruidje VK 08 apr Liesje VK 10 apr Lindaa 20 weken echo 08 mei Pippo 21 weken echo 05 jun Pippo 25 weken echo Heb even mijn nieuwe afspraak erop gezet
goedemorgen dames, alles was weer goed bij de vk, kindje was erg druk en mijn buik erg gevoelig door het gestamp van onze beeb! mijn bloeddruk was mooi laag, 110/55 dus we mogen niet klagen. Volgens mij heeft Bruidje besloten om langer in het hotel te blijven...ik heb haar nog niet gezien hier.... en nu is het weer tijd om te werken...pffffff