Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ischa, ik kan me wel voorstellen dat je het nu even extra spannend vindt. Hou je goed meid, nog 1 nachtje slapen en dan kun je jullie kleintje weer bewonderen.

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesje, fijn dat alles goed was bij de VK.
    Ben inderdaad ook benieuwd waar Bruidje blijft.

Sam, goed geregeld meid, mannetje in de Polo, jij in de station. Erg makkelijk straks ook met honden en kind.

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Inez ook alles goed?

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Alles prima hier.

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Morgen hebben we een pretecho. Ben benieuwd of we kunnen zien of dit kleine mensje op Alyssa lijkt.

6. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ha meiden, ik kom hier ook weer even kijken! De tijd gaat lekker door, moet nog anderhalve week wachten tot mijn 2e echo en ik sch*t echt in mijn broek ervoor :( . Ik hoop echt dat na die echo het genieten kan beginnen, maar daar gaan we gewoon van uit, nietwaar?!

Verder voel ik me prima, af en toe een beetje misselijk, chronisch moe, maar verder mag ik echt niet klagen!

Ik zag dat een aantal dames vandaag een echo hebben, heel veel plezier!

7. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Goedemorgen allemaal!
    Eigenlijk niet zoveel te melden. Ik heb alleen veel last van hoofdpijn. Heb ik vorige keer ook al met de vk besproken maar zij kon geen verklaring bedenken. Nu heb ik sinds gisteren mijn bril weer eens opgezet en het lijkt af te nemen. Ik hoop dat dit het was want gisteren stond ik weer op het punt om ziek naar huis te gaan.

Ik vraag me af wanneer ik nou zou zeker weet of ik het kindje voel. Soms denk ik wel iets te voelen maar ik durf nog niet met zekerheid te zeggen dat het het kindje is. Geduld...

Wij gaan vanmiddag een maxi-cosi ophalen. Was ergens op voorraad dus nemen we maar mee. Wel wat vroeg vind ik zelf... Maar ja, zo spreiden we de uitgaven ook een beetje.

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey anoul,

ik heb ook veel hoofdpijn hoor en alleen maar op het werk, dus zal wel aan de drukte liggen in combi met de droogte van de lucht.

ach als je een maxi cosi nu al kopen kunt, dan kan je dat best doen hoor. Ik heb de kosten ook zoveel mogelijk gespreid...vanavond haal ik het matrasje bij de Ikea en de rest kan na de verbouwing nog wel....

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hey Mariaatje, blij te horen dat het nog goed met je gaat. Ik kan me zo goed voorstellen dat je bang bent voor de volgende echo, maar het gaat vast goedkomen meid! Je kwaaltjes liegen er in ieder geval niet om.

Anoul, wat balen dat je veel last hebt van hoofdpijn. Ik heb er deze keer ook wel veel last van. En hier ligt het dus echt niet aan drukte op het werk of droogte van de lucht.

En Anoul, het valt nog wel mee hoor, met vroeg babyspullen kopen. Je hoort van zoveel dat ze met 17 weken alles al in huis hebben. Met Alyssa hebben we het ook een beetje gespreid hoor. Iedere maand een beetje.

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    de vk zei gisteren tegen mij dat ik best wel een paracetamol kon nemen tegen de hoofdpijn maar dat wil ik eigenlijk niet....

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    De gyn en VK in het ZKG hebben mij ook verteld dat je rustig paracetamol kunt slikken gedurende je zwangerschap, dat het absoluut geen kwaad kan voor het kindje.
    Ik neem zelf dan ook liever een paar keer een paracetamolletje zodat ik me daarna beter voel dan dat ik me steeds beroerd voel. Het lijkt me nl voor het kindje ook niet fijn wanneer ik me maar steeds beroerd voel.

12. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Goedemorgen meiden!

Gister voor het eerst niet super misselijk na het avondeten! Mijn man viel het ook al op dat ik wat helderder uit mijn ogen keek. Anders val ik bijna in slaap op de bank. Zal ik me eindelijk beter gaan voelen? Of is het vanavond weer het oude liedje...

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedemiddag iedereen!

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Gisteren een erg drukke late gehad! Een overlijden, iedereen had diarree....amaai was bekaf!

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dat kan ik me goed voorstellen Pippo, dat je na zo'n heftige dienst bekaf was.

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hoop dat het deze avond wat rustiger is! Maar nu zijn we met drie, gisteren maar met ons twee....zou niet mogen maar ja...

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo, was er effen kort hier! Moet straks alweer weg...eerst dochtertje naar kribbe brengen dan dan weer werken! Zal blij zijn als het 1 mei is! :)

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik laat jullie dan! Een fijne dag nog iedereen!

En tot later!

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    werkze pippo!

20. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    natas, ik ga 6 weken van te voren met verlof. Heb ik beide vorige keren ook gedaan en ik was er dan ook echt aan toe, en het lijkt me volgens mij ook heel moeilijk werken als je weet dat je al had kunnen stoppen die laatste 2 weken haha. Voor die weken erna, heb ik zoiets, dat zien we dan wel weer. Is er altijd nog iets van vakantie of verlof mocht het echt niet gaan.
    Ik heb nu wel een andere baan, dus misschien dat ik nu wel met mijn baas afspreek dat ik evt. nog 1 of 2 weken wat kleine klusjes thuis doe, maar in principe moet ze er rekening mee houden dat ik 6 weken van te voren stop.
    Maar ja, het is echt voor iedereen anders hoor, maar ik zelf vond de laatste weken echt zwaar, dus was ook niet in staat om te werken.

Deel Deze Pagina