Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemiddag dames :D !

HIHI ja goed geregeld he? Sam in de station.. Dat is ook een reden hoor dat ik hem thuis krijg ;) !
    Nou hier vandaag wel redelijke dag.. Zit nu even aan een cup a soup.. Had ik echt zin in :D !
    Morgen moet ik voor groep 8.. Pff zal wel even wennen zijn... Maar hun eigen juf is in de buurt ;) !

Mooi Liesje dat alles goed is! :D Had ook niet anders verwacht ;) !

Verder zit ik te twijfelen.. Er is werk voor 1 dag in de week voor ongeveer de rest van het schooljaar op een andere school. Een klein groepje, leuke groep, maar is wel weer een half uur rijden.. Dus ben nog beetje in dubio. Straks wel even met mannetje overleggen..

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey sam,

de wind ook overleeft?
    ja alles was goed dus wij weer blij!
    de kleine stampt aardig...zou bijna terugstampen :)

tja dat is een afweging wat je moet maken he, 1 dag en dan een half uurtje rijden....ik zou het niet weten om eerlijk te zijn

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI ja, terug stampen :p
    Maar de wind overleeft.. Had wat stenen in de clio gelegd ;) ... HIHI grapje :p

Nou het gaat me niet om dat half uurtje rijden, maar om het feit dat de honden dan in totaal een uur langer alleen zijn. En vind dat ze al zo lang alleen zijn op zo'n dag.. of we moeten een vaste 'oppas' vinden voor de dinsdags.. dan is het op zich geen probleem..

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goh moest jij je autootje ook al verzwaren ? hihihi ;);)

tja dat is inderdaad een afweging wat je moet maken....hoe lang zijn ze alleen dan per dag?

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou hangt ervan af of ze uitgelaten worden maar in principe dan van half 8 tot ongeveer half 5... En dat trek ik geestelijk eigenlijk niet ;).. zij slapen toch het liefst hoor :p

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    maar eens even met je vent overleggen he....

ik heb vandaag ook een verjaardagscadeau voor mijn vent gekocht...het duurt nog wel 4 maand tot zijn verjaardag (mijn uitgerekende datum) maar het scheelde mij bijna de helft van het geld dus dacht ik laten we nou maar kopen....scheelde me 76 euro

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI dat is dan een goed idee :D ! Wat heb je gekocht dan?

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb echt een mannencadeau gekocht!
    Een workmate van Black & Decker....
    volgende week beginnen we met de verbouwing dus hij zal nu al wel van pas komen denk ik...

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh das zeker een goed cadeau :D !
    HIHI die heeft mijn mannetje niet eens.. En die is timmerman :p HAHA!

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nuttig cadeau he....ach hij houdt van gereedschap dus dit zal wel in goede aarde vallen
    mag hij hem straks zelf uit de auto halen...is mij te zwaar

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zo is dat.. Goed geregeld :p :D

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb hem bij de bouwmarkt ook in de auto laten zetten...ik krijg het al in de rug van het boodschappen doen

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh dat doet mannetje hier of samen :p Dat scheelt alweer ...
    Ik heb trouwens ontzettende spierpijn in mn bovenbenen.. En vraag me zeer af waar dat wegkomt.. Of van het bukken naar de stokjes (apporteren met doggies :p ) of van het steeds door de hurken bij de kleuters gister..

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    alles doet nou toch veel sneller zeer hoor...

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    jaa? Hmmm dat zou zomaar kunnen dan idd.. Want op zich buk ik vaak genoeg voor stokjes normaal gesproken :p ... Nou ja.. ik overleef het wel weer :p Hmm ik ga nog heel even op de bank en dan met het eten beginnen...
    Alvast een fijne avond Liesje!

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    iedereen ook alvast een fijne avond!

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, ik denk dat zij een uurtje langer echt niet merken hoor, het is inderdaad eerder je eigen gevoel.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Is wel zo.. Maar de kans dat ik daar dan vaker in moet vallen is er ook.. En dan moet je wle rekening mee houden dat je altijd aan het reizen bent.. Als er vieringen zijn moet ik er s avonds ook weer heen.. En dan vind ik wat ik nu doe, 20 min ver genoeg!

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Fijn dat alles goed was bij de VK Liesje!

Inez, veel plezier morgen bij de pretecho en doe hem/haar de groetjes :D

Maria ik kan me voorstellen dat je nog onzeker bent hoor, was ik ook bij de 9 weken echo, maar jij ook veel plezier morgen!

Anoul, rond de 17 weken aarzelde ik ook of ik de baby nou wel of niet voelde. Nu ik elke dag meerdere keren haar touwtjes springen voel weet ik zeker dat ik het toen ook goed gevoeld heb.
    Zou heel goed kunnen dat je het goed hebt!

Lastige keuze Sam, je weet niet goed hoe vaak je daar heen zal moeten gaan en waar je dus aan toe bent.

Over per wanneer op verlof : thnx Wens en Ischa voor jullie antwoorden.
    Ik vind het zó moeilijk nu al te bepalen..... maar mijn werkgever en de kdv willen het van tevoren weten.

20. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wat lijkt me dat mooi om je baby te voelen. Maar dat zal hier nog wel even duren ;) .

Nou ik ga lekker vroeg naar bed dan is het snel morgen 9.20 als ik tenminste kan slapen. En heb vanmiddag mijn baas gebeld dat ik morgen weer kom werken anders zaten ze ook een beetje in de problemen.

Iedereen die morgen een afspraak heeft veel plezier en succes.

Deel Deze Pagina