Hallo allemaal! Hier alles goed, spannende dagen voor sommigen lees ik! (heb alleen de laatste pagina's bijgelezen hoor) Blij dat ik niet de enige ben die niet zo goed weet wat ik wil met zwangerschapsverlof. Baal er een beetje van dat mijn baas min of meer eist dat ik 6 wkn van te voren ga.... Maar werk full time en op OK dus veel staan en lopen, tillen laten ze me al een tijd niet meer doen, krijg de kans niet eens voor! Maar ik vind 10 weken nadien wel heel erg kort! Toch maar wat vakantiedagen opofferen denk ik...
Goedenavond meiden! Ik voel me steeds beter. Ben nog wel iets misselijk, maar ik heb al sinds gister geen overgeefgevoel meer. Ik hoop dat het blijvend is!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Deeske, 27 jaar, 1e kindje, 2x mk laatste jan, uitgerekend rond 31 oktober Mimi, 27 jaar, 2e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 3 november Jootje24,25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend op 13 november afspraken: 11 mrt Liesje vk 13 mrt Inez pretecho 13 mrt Ischa 2e echo gyn 13 mrt Jill 12 weken echo 13 mrt Deeske eerste echo 14 mrt Nony 3e echo gyn 17mrt Treintje 20 weken echo 17 mrt Tatty 2e echo 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 18 mrt Sam8 vk + 2e echo 18 mrt Mimi 1e echo 20 mrt Rebbel vk 27 mrt Natas 20 weken echo 31 mrt Lindaa VK 01 apr Mone VK 03 apr Natas VK 04 apr Pippo 16weken echo 06 apr Bruidje VK 10 apr Lindaa 20 weken echo 08 mei Pippo 21 weken echo 05 jun Pippo 25 weken echo
Goedemorgen dames! SAM IS OP DE 12 WEKEN Nou Sam is weer wakker ... Pff wat heb ik weer beroerd geslapen. wel 100x eruit.. bah.. ! Maar goed, vandaag even werken en dan lekker weekend ! HIHI m'n moeder is al naar een babyzaak geweest.. HIHI die was al even aan het kijken geweest naar een kinderwagen.. HAHA oma heeft er al helemaal zin in ! Ze heeft de kinderkamer ook al bijna klaar ! Helemaal leuk ! Verder hier geen nieuws.. Hoop dat ik vanmiddag vrij heb, want ben nu al moe ! Is nog beetje onzeker... Nou ja, ik zal mel weer redden met de pubers Alle echo ladies heel veel succes.. Komt vast allemaal goed hoor! Dikke knuffel van mij! Liefs sAM
Goedemorgen iedereen. Sam gefeliciteerd met je 12 weken . Ik zit al helemaal klaar om naar de gyn te gaan (pfffffff wat een zenuwen). Maar hoef pas over 1 uurtje aan te rijden. Ik laat jullie vanavond weten hoe het was, en heel misschien tussen de middag maar weet nog niet zeker of ik dan even naar huis ga. De andere die vandaag ook op controle moeten veel succes.
Goedemorgen meiden Ik heb gister intake gehad bij vk en een echo en alles zag er goed uit, hartje klopte en het bewoog zelfs even... Ik ben zo blij...... Mijn volgende afspraak bij vk is 9 april.... LIEFS nony
Wat het verlof betreft, ik ga 6 weken voor de uitgerekende datum met verlof. Ik wil ook nog even de tijd hebben om van mijn zwangerschap te genieten en omdat ik zelf 4 weken te vroeg ben geboren, hou ik er in mijn achterhoofd toch rekening mee dat het eerder kan komen. Ik neem waarschijnlijk aansluitend ouderschapsverlof op waardoor ik pas in jan. of feb. weer aan het werk zou moeten. Vanmiddag heb ik een gesprek met mijn leidinggevende omdat ik van 34 naar 24 uur wil na de bevalling. Met die vraag was ze niet blij, terwijl ik het gek vond dat mijn vraag onverwachts kwam. Het zal wel goedkomen... Vanochtend heb ik ons kindje echt gevoeld. Ik lag in bed met mijn hand op mijn buik en voelde echt van die stootjes. Omdat ik het aan twee kanten voelde, was het veel duidelijker. Wat die hoofdpijn betreft; ik neem ook regelmatig een gewone paracetamol. Kan geen kwaad. Sam: gefeliciteerd met deze mijlpaal! Ischa: vandaag echo! Veel succes! Inez: jij veel plezier vandaag met de pretecho!
hoi! @sam: gefeliciteerd met je mijlpaal! @anoul: voe je je kindje al aan de buitenkant? @mariaatje: succes vandaag meid! komt goed! liefs rebbel
goedemorgen dames, Sam gefeliciteerd met je mijlpaal! Dames veel plezier bij jullie echo! Nony wat fijn dat alles er goed uitzag! Hier geen bijzonderheden, werkse vandaag
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Deeske, 27 jaar, 1e kindje, 2x mk laatste jan, uitgerekend rond 31 oktober Mimi, 27 jaar, 2e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 3 november Jootje24,25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend op 13 november afspraken: 13 mrt Inez pretecho 13 mrt Ischa 2e echo gyn 13 mrt Jill 12 weken echo 13 mrt Deeske eerste echo 14 mrt Nony 3e echo gyn 17mrt Treintje 20 weken echo 17 mrt Tatty 2e echo 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 18 mrt Sam8 vk + 2e echo 18 mrt Mimi 1e echo 20 mrt Rebbel vk 27 mrt Natas 20 weken echo 31 mrt Lindaa VK 01 apr Mone VK 03 apr Natas VK 04 apr Pippo 16weken echo 06 apr Bruidje VK 08 apr Liesje VK 10 apr Lindaa 20 weken echo 08 mei Pippo 21 weken echo 05 jun Pippo 25 weken echo is mijn afspraak er weer uit, ik had de lijst alweer aangepast neemt iemand weer de oude lijst.....grrrrr
Goedemorgen allemaal! Heb jullie even moeten missen.. ik was ziek en nu pas weer voor het eerst aan het werk.. en de pc thuis was gecrashed van het weekend dus dat schoot niet op.. Hier alles goed?
goedemorgen dames, hier is alles goed, gisteren een badmeubel gehaald bij Ikea en gelijk ook een matrasje en een matras beschermer gehaald, dus eigenlijk hebben we nu alles compleet voor de kinderkamer op een paar kleinere dingen na, zoals nog een paar lakentjes en dergelijke
hey bruidje.... we hebben je gemist hoor! was al bang dat er wat ernstigs was.... hoe was je weekendje in het hotel? (dat was toch afgelopen weekend?)
He Liesje, Was voor mij ook wel even afkicken hoor... maar had griep.. dus gelukkig niets aan de hand met de kleine.. Leuk dat je bijna klaar bent met het kamertje! Wij gaan aankomend weekend naar het hotel.. dus duim maar dat een beetje mooi weer wordt! Wij hebben afgelopen vrijdag gesausd het is superleuk geworden, felle kleuren maar wel heel fleurig!
fijn dat je je in ieder geval weer beter voelt meid! wat gaaf dat je kamertje zo leuk is geworden, was ik eigenlijk ook niet zo bang voor om eerlijk te zijn ik duim zeker voor je dat het mooi weer wordt.....dacht dat je het hotel weekendje afgelopen weekend had.... ja ik ben blij dat we zo goed als alles binnen hebben....op kleine dingen na. nu kunnen we ons richten op de verbouwing volgende week