Zo bekijk ik het! Zijn allemaal niet fulltime weken toch.. wel lekker.. Hier alles goed Linda, hoe is het met jou?
ow sorry meid... ik was idd in de war! duurt nog even dan, maar proberen positief te blijven meid! dat kleintje groeit mooi verder in je buik! liefs rebbel
hey, ik ben 19 en heb in januari een miskraam gehad...ik was onmiddelijk terug zwanger ik konmen geluk niet op en nu nog niet trouwens alleen ben ik wel heel bang dat het weer misloopt... ben intusse al over de zeve weke en heeel blij... nog altijd bang maar het gaat wel ik hoop dat het goed blijft gaan maar ik heb er toch vertrouwen in... met negatief denken kom je er ook niet he groetjes x
Welkom hier Liz! Inez, hoe was je pretecho? Over verlof zat ik te denken...... als ik nou 5 weken van tevoren stop (hihi, gulden middenweg compromis) dan is dat op 1 juli en heb ik nog 11 weken verlof daarna. Daar kan ik 3 weken vakantie aanplakken, heb ik totaal 14 weken verlof en begin ik half november weer. En hou ik nog 3 weken vakantie over voor een weekje ervoor en genoeg daarna. Hmmm, even op me in laten dalen......
Jááááá alles is goed! Voelde ook goed maar de bevesteging is ook érug fijn! Hier een foto van ons beebje! Qua meeting waren we precies 12 weken dus precies op schema Zo groot is jou beebje nu ook Sam..... Nou meiden, tót morgen, ik ga opgelucht bankhangen!
Joehoe Jill ! Wat een mooie echo ! Mooi dat alles goed gaat ! Jeetje wat een baby al ... Ooh nog een paar daagjes en dan mogen wij ook weer ! Heb nu echt zin ! Natas.. HIHI dat heb je goed bedacht meid met je verlof ! Ik heb heeeeeel lang verlof ! Dus daar hoef ik me niet druk over te maken ! Verder gisteravond om 8 uur in slaap gevallen op de bank.. 10 over 9 werd ik wakker en toen maar naar bed gegaan.. Nou heb mannetje er 10 minuten later niet eens in horen komen ! En werd met de wekker wakker.. Dus heb nu heerlijk geslapen ! Nog even een ochtendje werken en dan lekker weekend ! En Liz welkom hier! Nou tot vanmidadg maar weer! Liefs SAM!
goedemorgen dames, liz welkom hier en probeer hoop te houden, zoals je hier kan zien kan het ook zeker wel goed gaan ! gisteravond zijn we naar de gemeente geweest voor de erkenning, normaal in 10 min klaar bij ons bijna een half uur omdat er onenigheid was over de nationaliteit die de kleine zou krijgen volgens de wet (ik heb nl. 2 nationaliteiten) maar uiteindelijk blijkt dat de kleine dus beide nationaliteiten krijgt... vandaag lekker weer het laatste dagje werken van de week en volgende week maar 2 daagjes werken...
Goedemorgen! Van harte Liz en heb vertrouwen! Wat een gedoe Liesje.. welke nationaliteiten heb jij? Lekker zeg volgende week maar 2 dagen.. maar ben niet jaloers want jij moet hard klussen hahaha
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Deeske, 27 jaar, 1e kindje, 2x mk laatste jan, uitgerekend rond 31 oktober Mimi, 27 jaar, 2e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 3 november Jootje24,25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend op 13 november afspraken: 14 mrt Nony 3e echo gyn 17mrt Treintje 20 weken echo 17 mrt Tatty 2e echo 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 18 mrt Sam8 vk + 2e echo 18 mrt Mimi 1e echo 20 mrt Rebbel vk 21 mrt Ischa 3e afspraak 25 mrt Jootje24 1e echo 27 mrt Natas 20 weken echo 31 mrt Lindaa VK 01 apr Mone VK 03 apr Natas VK 04 apr Pippo 16weken echo 06 apr Bruidje VK 08 apr Liesje VK 10 apr Lindaa 20 weken echo 08 mei Pippo 21 weken echo 05 jun Pippo 25 weken echo Ik heb even mijn afspraak voor volgende week erbij gezet.