Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hier de voorbije 2 nachten weinig geslapen door sterke verkoudheid aan neus! grrr...erg ambetant! :(

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Hey Pippo wat vervelend zeg, hoop dat het snel over is.

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wat leuk zeg Canadees.. heb je ook familie nog wonen daar? Klinkt als een mooi vakantieadres..

Ik dacht idd dat je kindje dan de NL nationaliteit krijgt.. nou ja dubbel ook goed toch..

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ga blij zijn om morgen en zondag thuis te zijn....vandaag nog late doen....en dan van maan tot en met woens terug late....:(

5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hoelang ben je thuis ischa?

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Afhankelijk van volgende week zeker?

7. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ja inderdaad ik blijf in ieder geval t/m volgende week vrijdag thuis, heel misschien ga ik 2 of 3 uurtjes per dag werken maar dat ligt er ook helemaal aan hoe ik me voel omdat je als je meer medicijnen gaat gebruiken je ook erg duizelig, moe en veel hoofdpijn kan krijgen en je niet kunt concentreren. Nu is het bij ons op het werk ook erg druk aan het worden omdat het hoogseizoen is begonnen dus heel veel stress

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja ik heb daar mijn oma, 2 tantes en 2 ooms wonen, 6 nichtjes en 1 neef plu nog wat verdere familie

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jill, gefeliciteerd met je mooie echo.

Liz, welkom hier en gefeliciteerd.

Ben gisteren even weinig aanwezig geweest hier. Humeur was ver te zoeken, had gisterennacht een vreselijke droom gehad, zeg maar nachtmerrie, die nog de hele dag is blijven doorwerken .Gelukkig weer opgeknapt qua humeur. Alleen de energie is nog ver te zoeken, maar dat zal ook wel weer goedkomen. Gelukkig geen enge droom gehad vannacht. Was daar eerlijk gezegd best wel een beetje bang voor. Maar ja, het is ook niet niks wanneer je droomt dat je dochter van de trap afvalt en dit niet overleeft. Bleeeeh. Niet weer zulke rare dromen aub.

De pretecho was erg leuk, alleen bleef het voornamelijk bij 2D beelden, aangezien onze heerlijke beweeglijke en eigenwijze kleine uk zich niet van z'n beste kant wilde zien, waardoor er geen duidelijke aangezichtsplaatjes konden worden gemaakt. Het was wel heel leuk om te zien hoe de kleine eerst met het hoofdje omhoog lag, vervolgens draaide met het hoofdje naar beneden en weer eindigde met het hoofdje omhoog. Een complete koprol dus. En armen en benen hebben we flink voorbij zien komen. Die lagen steeds voor het hoofdje. Jammer, maar over een week of 8 hebben we nog weer een herkansing, want met 29 weken gaan we nog een keertje.

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Welke medicatie voor je bloeddruk neem je ischa?

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Kan inderdaad nevenwerkingen geven...

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Gefeliciteerd Jill met de mooie echo!

Ook hier Inez, jammer van de 3d beelden maar fijn dat de pretecho verder leuk was.

Ischa, hou je taai meid.

En verder aan iedereen : zwaai zwaai, ik ga weer snel door met braaf zijn en me hier nuttig maken :)

13. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Aldomet 3x daags 500mg Pippo. En ben begonnen met 2x daags 250mg. Maar zit er aan te denken om zelf zo'n bloeddruk meter te kopen dat ik het ook thuis kan meten.

Komt goed Natas, ga gewoon rustig aan doen.

Oh vervelend Inez die dromen ik had dat bij de 1e zwangerschap ook heel erg dat zelfs mijn vriend s'nachts wakker werd van mijn gegil.

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wat gaaf Liesje, lijkt me een erg mooi land!

Bah wat een enge dromen heb jij Inez... eigenwijs beebje dus :) Hadden wij toen ook, ze hebben eigenlijk nog net iets te veel ruimte he met dit termijn.. Wel gaaf zeg nog een keer.. wij doen het niet meer.. ik zou wel willen maar moet mn hand op de knip houden van hubby hahahaha

Werk ze Natas

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    is ook een heel mooi vakantieland....echt mooi hoor

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zit zelf ook op Aldomet, 2x daags 250 mg. Gelukkig gaat het hier nog steeds goed. Wel heftig hoor 3x daags 500 mg. Hoop echt voor je dat de medicijnen aanslaan. En anders wordt het wel een heel vroeg ziekteverlof. Jammer, maar jouw gezondheid en die van je kleine gaan toch echt voor.

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ja, dat is het beste wat je kan doen, een bloeddrukmeter aanschaffen, zeker als je bloeddruk problemen hebt...alle hou je goed he! Moet dan nog wat kleine dingen doen en dan dochtertje gaan halen van school en dan bij meme afzetten en dan gaan werken...

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Een finne dag nog iedereen! En misschien tot morgen!

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hihi, ja, ik ben erg blij dat ik nog een keertje uitgebreid mag 3D-en. Het was nog een verjaardagscadeautje van vorig jaar. (alleen liep toen de zwangerschap helaas fout af, maar het cadeautje bleef staan in het kader van positief blijven en wishfull thinking).

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik zou er best naar toe willen maar ja.. dat zal de 1e jaren wel niet gaan lukken...

Deel Deze Pagina