ik heb trouwens door een van de dames laten pendelen wanneer ik ga bevallen, was ik wel benieuwd naar!
He Inez.. Ja ben er ook wel blij mee. En kleuters is ook leuk als je ze langere tijd hebt ! Dus ik ben helemaal blij !
mooi buikie hoor Latoya ja ze komt toch wanneer ze wil....ach als ze maar niet op dezelfde dag als mijn vriend geboren wordt...
Nou, ik ben op mn broers verjaardag uitgerekend...Lijkt me wel leuk hoor Thnx trouwens dat je mn buikje mooi vindt heb jij ook foto's daarvan?
Mooi buikje en mooie foto's hoor Latoya.. HIHI ben benieuwd Liesje. Volgens Wishgirl ben ik voor 3 oktober bevallen
ik heb wel buikfoto's maar die staan thuis op de pc..... bij mij heeft miss butterfly gependeld en ik heb nog 2 aanvragen open staan...
Ze zei dat ze voor 3 oktober zal bevallen, maar het zou wel grappig zijn als het op dierendag zou gebeuren, dus op 4 oktober...
ohhhhhhhhhhhhhhhhhh ik ben niet helemaal meer bij...vergeet ook onwijs veel de laatste tijd..echt niet grappig meer
Heb ik ook en dat je soms heel raar praat...dan wil je wat zeggen en zeg je het heel raar hahahah...zal er wel bij horen he