Hi Dames, Allemaal een fijn weekend! Wij gaan de onze zo lekker vieren op de veluwe! Bruidje, jullie ook veel plezier met jullie weekendje! simone
Nony, gefeliciteerd met je goede echo! En Latoya, mooie echofoto's en mooi buikje ook! Sam, fijn dat je nu deze vaste uren hebt.
JAHOE Wij hebben auto vandaag opgehaald ! Hij rijdt echt super lekker en gewoon stil ! Sta echt versteld ! Maar Sammie nu helemaal kapot zijn, dus zo lekker naar bedje! Maar wilde iedereen even een prettig weekend wensen ! Liefs SAM
Heyyy het is 14.00 en ik ben de eerste die post vandaag........... Allemaal van het lekkere weertje aan het genieten zeker! (alleen Sam van haar autotje denk ik.... of niet Sam? ) Ik ben lekker saai aan de poets.... Justje ligt lekker te pitten dus dan moet je snel wat doen he! Nou meiden, doei doeiiiiiiii.....
Hee Jill.. neej Sam ligt op de bank.. Moet over uur naar stal maar ben kapot! Maar laatste wedstrijd straks... Poetse meid!
Dag allemaal Veel succes met je wedstrijd Sam! Zijn vandaag al vroeg de hort op gegaan, kamertjes kijken en hebben wat gevonden! superdeal dus toch maar meteen besloten terwijl ik normaal alles 1000x moet wikken en wegen... morgen dus aan de klus! Eerst nog een heleboel opruimen vrees ik! Fijn weekend allemaal!
Oh leuk Marris, kamertje klaar maken! Veel werk, dat wel maar zoooooooooo leuk! Heyyy Sam, laat je ff weten wat je gedaan hebt bij je voorlopig laatste wedstrijd?
wanneer raden ze eigenlijk aan om het kamertje klaar te hebben? ik dacht bij 28 weken ofzo? weet iemand dit? liefs rebbel
ik zou me niet druk maken, gewoon met 37w dus want alles wat het eerder geboren wordt moet het toch in het ziekenhuis blijven. Ik had destijds 7 maanden aangehouden zodat ik in mijn verlof het verder kon inrichten enzo. Bij de tweede moesten wij met week 37 nog verhuizen. Ik heb me over de babykamer toen niet druk gemaakt. In de reiswieg kan de baby ook wel slapen
Ik kom ook weer eens langs. Ben deze week erg moe geweest. Nou nog eigenlijk. Vanaf volgende week ga ik weer mijn werk volledig hervatten. Ik hoop dat het lukt. de jongste zit nogsteeds in het gips. Arm bleek toch gebroken dus we hebben nu een leuk kleurtje om zijn arm zitten. Het maakt hem verder niet uit. Hij redt zich er wel mee. De oudste heeft een hele moeilijke week achter de rug (en daardoor wij ook). Hij is zo dwars geweest! De oorzaak lag bij het zwemmen. Hij had vorige week het proefzwemmen gehad (als je dat goed doet mag je een week later afzwemmen en eigenlijk is het afzwemmen dan alleen nog maar een formaliteit). Dat proefzwemmen was goed gegaan maar de les erna maakte hij er een potje van, dus kreeg hij alsnog géén briefje mee. Hij heeft hier twee dagen lopen mopperen en schelden. Het grootste probleem was 10 tellen drijven in het water (met hoofd in het water). Uiteindelijk heb ik nog met hem in de badkuip geoefend. Vrijdag op zwemles de allerlaatste kans om vandaag te mogen afzwemmen. En hij liet het weer afweten! De juf werd heel boos en uiteindelijk ging het de derde keer bíjna goed dus kreeg hij toch een briefje. Ik was er niet gerust op. het niveau bij het afzwemmen lag heel hoog en iedereen deed zo zijn/haar best. Dus tussendoor heb ik hem snel ingefluisterd dat hij als een speer ging en dat hij nu 1 kans kreeg om het drijven te laten zien. En jawel hoor. Het lukte! Werkelijk, ik kreeg er tranen van in mijn ogen. Dus compleet met ballonnen én zwemdiploma verlieten wij vandaag opgelucht het zwembad. helaas heb ik er wel wat grijze haren aan overgehouden vrees ik.