Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen meiden!
    Tatty en treintje heel veel succes en fun!
    Sam: meid komt idd helemaal goed& werkse vandaag!
    Rebbel en Wens wat vervelend! maar even rustig aan dus!

Verder niets te melden eigenlijk! ben behoorlijk vroeg wakker op mijn vrije dag! Ben al aan de poets, scheelt me dat weer hihi! Nou werkse voor de meiden die werken moeten en de rest een fijne dag!

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

is het alweer een nieuwe week... mijn buik is zo gevoelig van dat getrap van die kleine, het is net of ze haar eigen feestje bouwt daarbinnen zeg...
    En volgens mij heeft mijn linkerborst dit weekend voor het eerst gelekt ! Was ik niet zo blij mee, maar ja wat doe je eraan...
    Vannacht is het wel goed gegaan dus ik hoop dat het voorlopig niet weer gebeurt...
    De badkamer is al voor de helft leeg en morgenavond wordt er voor het laatst gedouched en dan gaat echt alles eruit

alles verder goed hier? Ik heb verder niet teruggelezen, sorry had ik niet echt de puf voor want ik voel me niet zo ontzettend lekker.
    Alle dames die een echo hebben of naar de vk moeten succes!

3. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal...
    Ik wil hier wel af en toe komen meekletsen als jullie dat goed vinden.
    Een vraagje.. wanneer kan ik ongeveer een eerste echo verwachten?
    Ik ga woensdag pas bellen nadat ik een tweede test gedaan heb want ik wil een vette streep zien. Ik heb vrijdag getest en had een licht roze streep maar duidelijk zichtbaar :)

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen Anneke

welkom hier....

ik heb zelf gelijk toen ik de test had gedaan gebeld en gewoon gezegd dat ik door de mk onzeker ben en of ik vroeg een echo kon krijgen en ik mocht al met 8 weken.
    Is toen nog 7 weken geworden omdat ze bang waren voor een bbz

5. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    Dank je Liesje
    Hoe vond je die eerste echo? Kon je al iets zien en stelde het je gerust?
    Ik durf nog niet te bellen omdat ik angstig ben dat het snel weer afgelopen is. Ik wil eerst een vette streep zien. Ben benieuwd wanneer ik mag komen [-o<

6. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    heey allemaal hier ben ik ook weer met nieuws
    ik heb een donderdag me echo gehad daar was helaas og niets te zien. om meer zekerheid te krijgen moest ik bloed gaan laten trekken. dat gedaan en heb daar vrijdag de uitslag van gehad. me hcg waarde was -5 dat betekend dat er dus wel wat zit maar het nog te pril is om op de echo te zien*een latere bevruchting* of dat er wel iets zat maar dat het dus niet meer leefde en dus de 26ste feb is weg gevloeit. maar wat ze wel zagen op de echo is dat me slijmvlies wel dikker is dan normaal en dat er geen eitjes klaarlagen voor de sprong. nu moet ik 25 maart weer naar het ziekenhuis en dan hoop ik snel meer teweten.

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik vond de 1e echo echt zenuwslopend maar we zagen gelukkig een knipperlichtje en een wezentje met 4 stompjes.....

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ah dees...wat een spanning weer meid!
    ik duim voor je dat je gewoon minder lang zwanger bent dan je dacht en dat gewoon alles lekker goed is meid!

9. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    ja ik hoop het ook liesje want dit is zo echt geen doen. alleen nu was ik vrijdag zaterdag en zondag eigenlijk niet echt misselijk meer dus had echt de moed op gegeven. maar vandaag weer enigsinds wat hoop me man stond onder de douche en ik werd wakker er van. nou ik naar de wc zat er net vraagt me man en dees hoe gaat het? ikke zo wel goed ikke terug naar bed nog geen 2 tellen later misselijk ikke weer terug en moest spugen. dus heb nu echt zoiets van oke hmmm raar. me temp is nog steeds hoog voor mijn doen dus ja het blijft spannend

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wanneer kreeg je meer nieuws?

11. pucci

pucci Actief lid

8 dec 2007
    116
    1
    0
    hallo,

ik heb in januari een Mk gehad, een missed abortion op 8weken.
    Nu ben ik 5weken zwanger, hopelijk gaat het ons allen goed nu!

veel succes

xxx

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoi pucci.....tevens welkom hier!

13. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    als die voor mij is dan is het de 25ste maart ik zou dan ook ongi moeten worden maar ja als er geen eitje gesprongen is zal ik ook geen bloeding krijgen toch? weet jij daar iets over?

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Welkom Anneke en Pucci en gefeliciteerd.

Wat erg Deeske die onzekerheid.

Ik heb net even een potje met plas ingeleverd bij de prikpost dus maar hopen dat het allemaal goed is vrijdag in het ziekenhuis.

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja deze was voor jou :)

ik weet het eerlijk gezegd niet of je dan een bloeding krijgt ja of nee

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ben je bang voor blaasontsteking?

17. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    @ liesje nou ja heb er nog ff met me arts over gebeld die zegt dat er normaal gesproken wel een bloeding komt alleen om het oude slijm te verweideren.
    @ ischa ja ik word er ook misselijk van hoor van al dat wachten. ik duim voor jou dat je vrijdag goed nieuws krijgt

18. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    nee, ze testen op eiwitten omdat mijn bloeddruk zo hoog is.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wens en Rebbel, wat naar dat jullie last van 't bekken hebben.
    Sterkte ermee!

Sam, jij gaat morgen een práchtige echo krijgen!

Liesje, ben je moe of heb je nog iets anders onder de leden dat je je niet goed voelt?

Welkom Anneke!
    Ik heb dit keer de eerste echo met 7 weken + 4 dagen gehad, een vroege echo dus vanwege de eerdere missed abortion. Je zag heel duidelijk het vruchtje liggen, de maat kon worden opgemeten en vergeleken met de zwangerschapsduur en je kon het hartje zien kloppen.

Deeske, ik snap iets niet van de hcg-meting, die is -5 zeg je? Dan is er toch géén hcg gemeten, dus negatief?
    Wat een ellende deze onzekerheid, ik duim voor je!

Pucci, ook welkom hier!

Ischa, moest je urine inleveren om je eiwitgehalte te meten?

Inez, hahaha ja zeker weten dat er t.z.t. weer een foto komt van de (zeer zeer zeer waarschijnlijk) uitgekozen behangrand en het kamertje! ;)

Maar ik kan het nog sneller doen :) : [​IMG]
    De kleuren zijn beige, zand en wit, hier wat flets maar in werkelijkeheid frisser.

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    oh okay....ik hoop dat je een goeie uitslag krijgt zeg....

Deel Deze Pagina