Dat is echt een mooie behangrand. Ik dacht dat je zo vroeg in de zwangerschap geen zwangerschapsvergiftiging kon hebben, ik wist ook niet dat ze dit ging testen maar toen ik donderdag bloed ging laten prikken toen zei die assistente dat ze ook urine nodig hebben ik daar een 10min op de wc gezeten maar er kwam niks, en ik zat in de auto en kreeg al drang om te plassen
ik denk dat ik misschien een griepje onder de leden heb die niet echt door wil zetten Natas, wat ontzettend leuk zeg! dit is ook helemaal mijn smaak met die kleuren enzo...echt super hoor!
Thnx meiden! Wij maar zoeken en zoeken en zoeken naar dat behang, in twee winkels hebben we hele rijen behangboeken doorgeploegd...... en beeb zal het straks een worst zijn want die ziet het toch niet! Ik duim voor een goede uitslag Ischa. Oh vervelend Liesje, een griepje kan dan maar beter doorzetten dat je uit kan zieken dan dit half om half gedoe. Sterkte!
eigenlijk hoop ik niet dat het doorzet want overmorgen beginnen we met de verbouwing van de badkamer en dan kan ik het er echt niet bij gebruiken dat ik ziek wordt...
ik wil nog wel een beetje kunnen helpen, al is het niet al teveel...alle beetjes helpen he de badkamer is meer als de helft leeg...ik moet de dochekop al vasthouden als vriendlief douchen wil
Tatty, veel plezier vandaag met je tweede echo. Treintje, en jij veel plezier met je 20 weken echo. Anneke, welkom hier en van harte gefeliciteerd. Zelf heb ik een eerste echo gehad met 6w4dg. Maar het is hier wel gebleken, dat het erg verschillend is, wanneer je de eerste echo krijgt. Kan ook zo een paar weekjes later worden. Zo, verder nog niet bijgelezen, ga nu eerst even met Alyssa naar buiten zolang het nog droog is en lees dan weer verder.
Deeske, ik snap iets niet van de hcg-meting, die is -5 zeg je? Dan is er toch géén hcg gemeten, dus negatief? Wat een ellende deze onzekerheid, ik duim voor je! -------- natas ik weet helemaal niet hoe dat het zit met die metingen maar die -5 is een uitdrukking die ze geven aan een waarden van ...... tot.... denk ik ik weet het ook niet want ze zeiden als je uitslag 10+ zou zijn dan zou het gewoon helemaal goed zijn? ik weet niet ik wacht wel af meer kan ik niet doen
ja dat wel maar ja wat doe je er aan? ik kan er niets anders van maken gelukkig hoef ik niet zo lang te wachten. moet de 25ste weer terug komen. krijg dan ook een andere arts gelukkig. dus ja maar ff afwachten allemaal maar het zal wel goed komen
Deeske, veel sterkte met deze onzekerheid. Hoop voor je, dat je volgende week meer duidelijkheid zult krijgen.
HEEY ladies, Sam even snel online.. Pauze he ! Sta vanmiddag in groep 4. Leuke groep Dus dat middagje is zo voorbij. Moet zeggen dat ik ook alweer moe ben dus wat dat betreft! Welkom nieuwe meiden. Ischa hoop voor je op een goede uitslag. Maar denk dat het wel goed komt. Voor Deeske hoop ik ook dat het goed komt.. Natas: Bedankt en superleuke behangrand hoor! Liesje.. houd jij maar lekker iets anders vast.. als je maar niet ziek wordt ! Verder ga ik weer. want krijg zometeen nieuwsgierige kindjes binnen ! Tot vanavond.. Liefs SAM.. (sorry als ik iemand vergeten ben..
zo dat was idd supper snelle sam maar ik hoop het ook hoor want zo in onzekerheid is ook niet goed voor de kleine lijkt me *mits er nu echt iets zit*
Wens en Rebbel, wat balen dat jullie zo'n last hebben van je bekken. Liesje, hopelijk gaat het griepje aan je voorbij en knap je heel snel weer op.