Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ischa, ik dacht ook dat ik had gehoord dat er zo vroeg in de zwangerschap nog geen sprake zou kunnen zijn van zwangerschapsvergiftiging. Hoop voor je dat het allemaal mee zal vallen, want zo vroeg al zo'n hoge bloeddruk hebben is niet leuk. Heb je er ook klachten door?

2. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemiddag allemaal!

Welkom nieuwe dames..

Heb verder niet bijgelezen sorry sorry sorry... Zag wel je behangrandje Natas, heel erg leuk zeg!

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey bruidje

hoe was je weekend?

4. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    he Liesje, was erg leuk! Zaterdag gelukkig redelijk mooi weer dus leuke fietstocht gemaakt, lekker in bad gedobberd en s'avonds lekker uit eten geweest.. Heerlijk..

Vrijdag komen de meubeltjes, joepie!

5. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    heey bruidje mijn hele vroege meubeltjes komen ook ongeveer deze week ergens. mijn moeder en ik gaan morgen de kamer behangen. want ja die kamer die word gewoon afgemaakt ookal zou het nu helaas niets zijn

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wat heerlijk meid dat je zo genoten hebt!

wat fijn dat de meubeltjes eindelijk komen, dan wordt het gelijk al een stuk echter! Vond ik in ieder geval...

wij beginnen overmorgen met de verbouwing maar we zitten nu allebei tegen de griep aan...laten we hopen dat het niet doorzet

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Duim voor je dat het toch goed zit Deeske!

Niet ziek worden he Liesje.. dat schiet niet op! Zeker niet met je verbouwingsweekje zo...

Heb er ook echt zin in de meubels.. Heerlijk idee dat het vrijdag klaar is allemaal...

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik wil ook helemaal niet ziek worden....en inderdaad al helemaal nu niet....
    nou ja vanavond maar lekker vroeg op bed kruipen, zal niet slecht zijn.

vrijdag als het klaar is foto foto foto he!

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    precies ga maar lekker vroeg slapen!

Moet natuurlijk nog wel prulletjes etc maar zal vrijdag foto maken..

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Heel erg moe en veel hoofdpijn maar dat kan ook komen door de medicijnen. Heb werk net gebeld dat ik woensdag weer een halve dag kom werken en dan wel verder zie of ik donderdag weer een hele dag ga werken.

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik zou maar lekker rustig aan doen Ischa! Sterkte meid..

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Dank je wel Bruidje. Maar ik ga er vanuit dat het allemaal goed gaat komen. Ik heb gelukkig heel veel leuke dingen te doen de komende tijd dus geen tijd om te piekeren (want een piekeraar dat ben ik :) ). Alleen heb ik nu niet bepaald het ideale werk voor iemand met hoge bloeddruk :(

Sam geniet morgen van je echo

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ben erg benieuwd naar je kamertje Bruidje....

ik zal blij zijn als het zo meteen 5 uur is en dat ik naar huis kan zeg....voel me niet echt bijzonder goed

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Doe rustig aan he Liesje nog een half uurtje en vanavond vroeg naar bed.

15. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Sterkte Liesje! haha Ischa dat is het beste, zoveel leuke dingen plannen dat je geen tijd meer hebt om aan de nare te denken..

Fijne avond vast allemaal

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ischa, die medicijnen kunnen inderdaad ook bijwerkingen geven. Toen ik ze voor het eerst kreeg bij m'n eerste zwangerschap, ben ik er zelfs een paar dagen behoorlijke depressief van geweest. Gelukkig trok dat snel weer weg.

Maarre, weer werken deze week? Het is vervelend voor je werkgever als hij je al zo vroeg in je zwangerschap moet missen, dat klopt, maar eerlijk gezegd zou ik als ik in jouw schoenen stond, toch nog even een tijdje wachten met werken tot m'n bloeddruk weer weer gezakt is en in het ergste geval pas weer na m'n zwangerschapsverlof. Wanneer je zwangerschapsgerelateerd ziek thuis bent, krijgt je werkgever krijgt dit gewoon vergoed van het UWV.

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik wens iedereen alvast een fijne avond en ik hoop dat ik er morgen gewoon weer ben!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zoo Sam is back ;) !
    Zoo dagje weer voorbij.. Drukdrukdruk. HIHI ik ben vandaag 3 keer gebeld om in te vallen en ik had ook al werk ;) ! mooi is dat :D ! HIHI ben zo populair ;) !
    OOh Rebbel jij ook sterkte met je bekken. bakkes meid :( !
    Dank jullie wel voor het wensen van een fijne echo.. Ach ik zal me wel weer drukgemaakt hebben om niets.. Vandaag weer volop m'n liezen gevoeld, dus wat dat betreft ;) ! Sam moet gewoon niet zo piekeren..
    Verder sorry voor iedereen die ik vergeten ben. Dikke knuffel van mij iig !

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    18 mrt Rebbel 20 weken echo
    18 mrt Inez 20 weken echo
    18 mrt Sam8 vk + 2e echo
    18 mrt Mimi 1e echo

Allemaal veel plezier en succes met de echo morgen. Enne Mimi, op naar een kloppend hartje morgen!

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat veel echo's morgen! :D
    Veel plezier en succes allemaal.

Liesje, ik hoop dat je niet ziek bent geworden.

Bruidje, ben benieuwd naar het kamertje!

Ischa, hou jezelf rustig hoor meid.

Zo, dat was even snel ikke ;)
    Nu rennen naar een informatieavond over borstvoeding. Deel 2, en dappere Chrisje gaat weer mee! :)

Deel Deze Pagina