Ik weet het Inez eigenlijk zou ik ook nog niet moeten gaan werken maar dat vind ik dan ook weer zo vervelend voor mijn directe collega's. We hebben al 1 zieke die gekneusde ribben heeft en nu zijn er maar 2 dames over die al het werk moeten doen (orders invoeren) en het hoogseizoen is net begonnen en houdt aan t/m augustus. En dan ben ik weer zo'n iemand die niet aan mezelf denkt . Maar ik ga het woensdagochtend proberen en lukt het niet blijf ik donderdag weer gewoon thuis en overleg ik vrijdag met de gyn wat ik het beste kan doen. Iedereen veel succes morgen bij jullie echo en ik ga duimen dat alles goed is maar dat zal wel
Hallo meiden! Ik kom ook weer even buurten. Vandaag 20 wk echo gehad, ik was toch best gespannen vanochtend.. ze bekijken alles zo uitgebreid..! Maar gelukkig was alles helemaal goed, de verloskundige vond het zelfs een heel mooi kindje (maar dat zal ze vast wel vaker zeggen ) Ons kleine mannetje lag er prinsheerlijk bij, prachtig om alles te mogen bewonderen..! Voor de meiden die deze week nog moeten: veel succes en geniet er vooral van, het is een prachtige ervaring!
Liesje succes met je verbouwingsweek, niet ziek worden hoor! Inez klinkt serieus... wel goed opletten dat je goed voor jezelf en je kleine zorgt hoor! Alle anderen komen even op het 2e plan... Enne... Natas, geloof maar niet dat je als baby niet toch iets mee kan krijgen van je babykamer... De mijne was oranje met groen, met bijpassend oranje bad, aankleedkussen, wikkeldoek etc. donkergroene vloerbedekking en paars-groene gordijnen... Rara welke kleuren vind ik nog altijd afschuwelijk? Jouw behangrand vond ik trouwens weer wel heel leuk en ook mooie kleur! Alle nieuwe meiden gefeliciteerd en veel succes met de komende spannende weken, Deeske ik houd mijn vingers gekruist voor je!
Mooi zeg Croky! Mag zelf pas over een paar weken, maar super dat hij er zo mooi voor lag dat je alles kon zien! Heb je nu ook zo iets als na-pret?
Wat leuk Croky! En wist je al dat het een jongetje zou worden? Was ik maar al zover . Maar dat komt van zelf.
Croky wat fijn meid! Ischa meid ik ga het ook nog even zeggen. Rustig aan hoor. Jij en je kindje is op dit moment gewoon het allerbelangrijkste en dan kan het nog zo'n hoogseizoen zijn hoor! Snap je wel, dat niet.. maar denk vooral aan je zelf.. Dikke knuffel voor jou! Liefs SAM
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Deeske, 27 jaar, 1e kindje, 2x mk laatste jan, uitgerekend rond 31 oktober Mimi, 27 jaar, 2e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 3 november Jootje24,25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend op 13 november afspraken: 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 18 mrt Sam8 vk + 2e echo 18 mrt Mimi 1e echo 20 mrt Rebbel vk 21 mrt Ischa 3e afspraak 25 mrt Jootje24 1e echo 25 mrt Latoya 20 weken echo 27 mrt Natas 20 weken echo 31 mrt Lindaa VK 01 apr Mone VK 03 apr Natas VK 04 apr Pippo 16weken echo 06 apr Bruidje VK 08 apr Liesje VK 09 apr Nony VK 10 apr Lindaa 20 weken echo 08 mei Pippo 21 weken echo 05 jun Pippo 25 weken echo
Dank je wel Sam. Jij morgen heel veel plezier En nu ga ik proberen er niet meer mee bezig te zijn, is natuurlijk ook niet goed. Dus ga me alleen maar bezig houden met leuke dingen. En ik ben morgen 10 weken zwanger . En dan nog 2 weken en dan kan ik ook echt gaan genieten hoop ik.
Komt goed meid! Gewoon lekker genieten Meer kan je niet doen! Fijne avond nog meid.. ik ga ff tv kijken nog en dan lekker slapen Liefs SAM
Joehoe, goodmorning ! Sam is weer aanwezig ! Nog zo'n 12 uur en dan mag ik eindelijk voor de echo.. Maar vandaag eerst maar even lekker werken ! Verder weinig nieuws hier, dus ik zou zeggen tegen iedereen fijne dag en werkse voor de harde werkers onder ons en tot vanmiddag. Liefs SAM
Goedemorgen, ben ook weer uit bed gerold! Weer aan de slag vandaag! Sam, rebbel, inez en mimi meiden veel succes vandaag he! Voor de rest: zwaaai fijne dag en werkse!
@sam, mimi en inez jullie ook veel succes vandaag! @lindaa: dank je meid, werk ze! aaaargh meiden vanavond om half zes de 20 weken echo! ik heb echt zoooo onrustig geslapen! dan droomde ik dat het een meisje was en werd ik wakker, dan viel ik weer in slaap en droomde ik dat het een jongen was.... verder ben ik gewoon zo ontzettend zenuwachtig, ook echt wel angstig nu dat er misschien iets niet goed is... ook al dacht ik gister heel duidelijk ons kleintje te voelen! zal een lange dag worden vandaag! liefs rebbel
Goedemorgen meiden! Natas: wij zijn het afgelopen weekend ook wat gaan kijken voor behang. Jouw behangrand hebben we ook gezien. Hij is heel erg schattig. Croky: wat leuk dat de 20-weken echo helemaal goed was, en je krijgt een zoon, wist je dat al voor de echo? Gefeliciteerd. Ik ga vandaag lekker shoppen, ik heb echt heel hard kleding nodig want ik kan bijna niks meer aan. Ik hoop dat ik een beetje kan slagen! Fijne dag iedereen!
goedemorgen dames, allereerst degenen die vandaag een echo hebben veel succes en natuurlijk ontzettend veel kijkplezier! hier gaat het nog wel aardig, de griep heeft gelukkig nog niet doorgezet, mijn vriend is ook nog wel redelijk te pas dus we gaan morgen gewoon beginnen aan de verbouwing dus vanavond voor het laatst douchen in de oude badkamer. Gisteren maar met z'n tweetjes gedouched want de houder voor de douchekop is er al af.... (oh wat erg) dus vanaf morgen ben ik er overdag sowieso niet, heel misschien 's avonds maar ik ben bang dat ik s' avonds te moe ben..... zal wel rustig zijn zonder mij
We zullen je missen Liesje Iedereen die vandaag een echo heeft veel plezier en succes en geniet ervan. Oja vandaag precies 10 weken
we hebben gisteravond trouwens nog weer een buikfoto gemaakt (staat nog op het toestel...sorry!) en toen ik hem terugkeek schrok ik eigenlijk van het feit hoe groot mijn buik nu al geworden is.... had ik nog niet eens zo in de gaten, pas op de foto viel het me goed op...stom he!
Croky, wat fijn dat je zo hebt genoten van je echo. En natuurlijk ook dat alles goed is met je kleine knul. Mariss, ik denk dat je Ischa bedoelt. Ischa, 10 weken. Meid, zorg dat je de 40 haalt en ook al is het heel erg druk op je werk, daar kan jij niks aan doen. In mijn ogen kan iemand met gekneusde ribben momenteel beter dat werk doen dan een zwangere met een veel te hoge bloeddruk. Het is pijnlijk met die ribben, maar waarom zou jij wel concessies doen en die collega niet. Rebbel, het gaat helemaal goedkomen met je echo vanavond. Wij hebben hem om half 4. Ben zo benieuwd ... weer lekker loeren naar die kleine uk. Liesje, fijn dat jullie allebei nog niet de griep hebben gekregen, houden zo meid en dan ... go for de nieuwe badkamer. Even een paar weekjes behelpen, maar je krijgt er ook wel weer wat voor. En wij moeten ons maar even behelpen zonder jou.