Ik heb veel last van mijn buik. Sinds gisteren al. Ik herken het niet als weeën maar was er ook niet gerust op. Dus gisteravond toch de vlk maar gebeld. Heb vandaag urine in moeten leveren voor controle op blaasontsteking. Ik vind het maar eng hoor. Ik ben nu bijna 22 weken en dit is domweg te vroeg voor rare geintjes. De buik is nog steeds helemaal gespannen. Het voelt als een doorlopende harde buik. Vanmiddag weet ik meer.
Luna, ik had ook al gereageerd in je topic, maar je laat me schrikken meid! ik hoop dat je vanmiddag gewoon goed nieuws krijgt en dat er niks aan de hand is. Moet je nog naar de vk?
Ik had het al gelezen Luna in een ander topic. Ik hoop dat het allemaal meevalt meid ik ga heel hard voor je duimen.
Inez OOPS je hebt helemaal gelijk, dat komt er van als ik iets probeer te onthouden... Maar Ischa ik ben het wel helemaal met Inez eens, ribben zijn lastig, maar die te hoge bloeddruk is echt serieus... geef jezelf wel voldoende ruimte hoor! Na dat ik het wist van mijn MA vorige keer ben ik ook gewoon nog een avond/nachtdienst wezen draaien en dat werkt gewoon voor geen meter. Dan maar even een ander de problemen op laten lossen je hoeft niet altijd zelf met de oplossing te komen! Beterschap trouwens, maar al wel mooi 10 weken gehaald!
Luna, ik hoop dat je buikpijn snel weer afzakt. Ik heb daar ook wel eens last van. Even gaan liggen is dan de beste remedie. Bij mij is het altijd een teken dat ik teveel heb gedaan en weer even (flink) gas moet terugnemen. Sterkte meid!
Weer superdruk op werk! Vandaag en morgen nog late dienst en dan ben ik een dagje thuis... dan begin in aan mijn 7 vroeges van vrijdag tot en met volgende week donderdag!
Goeiemorgen iedereen. Veel succes & kijkplezier bij de echo's vandaag Ik mag zelf over 4 weekjes langskomen en krijg ook een echootje. Ik kijk er enorm naar uit. Gisteren weer een testje gedaan. Het voelt toch goed om die streep weer te zien verschijnen. Het lijkt nog zo onwerkelijk
ik heb de buik erg gevoelig door het geschop en gestamp van die kleine....en 's morgens als ik de blaas vol heb dan doet het gewoon pijn als die kleine draait in mijn buik... het is echt een party animal hoor, ze heeft regelmatig haar eigen feestje
Hoi meiden! Even niets van me later horen. Alles goed hier. Ben nog steeds lekker misselijk helaas. Maar dat moet een keer overgaan, dus daar houd ik me maar aan vast. Volgens de vk gaat bijna iedereen zich tussen de 16 en 20 weken weer de 'oude' voelen, dus nog twee tot zes weekjes... Hoe is het hier? Nog nieuwtjes?
fijn dat het goed gaat Lindada.... ik had zelf ook zo lang last van misselijkheid en geloof me het gaat echt vanzelf over!
het is nu al 2 dagen aan de gang. Terwijl ik gisteren alleen maar op de bank heb gelegen. Dus het voelt echt niet als de pijn wanneer ik teveel gedaan heb. Maar wat wel? Geen idee.
Hmm Luna wat vervelend.. Rustig aan meid! En voor de andere dames met echo's vandaag.. Ook heel veel plezier en succes.. Sorry ben beetje egotripper vandaag geloof ik.. Maar ben vast nog op tijd om iedereen succes te wensen ! Nog een paar uurtjes en dan mag ik weer naar huis ! Vanavond om 7 uur gaan wij ons wondertje weer bekijken ! SPANNEND.. Liesje, ik zal je wel missen morgen ..Succes met klussen! Zoo, zal ik weer aan de slag.. Kids komen zo weer binnen! Liefs SAM
hey sam niet alleen morgen hoor... de rest de week....waarschijnlijk kom ik pas volgende week dinsdag weer kijken